واحد جیلی Cao Cao Mobility 589 میلیون دلار سری B برای ارتقاء فناوری و توسعه ناوگان جمع آوری می کند-TechCrunch

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط Cao Cao Mobility ، واحد سواری شرکت خودروسازی چینی Geely Automobile Holdings ، مبلغ 589 میلیون دلار (3.8 میلیارد RMB) از سری B اعلام کرده است که این شرکت به ارتقاء فناوری و افزایش ناوگان خود کمک می کند. شرکت (به زبان چینی)

این افزایش ، که Cao Cao روز دوشنبه اعلام کرد ، کل بودجه شرکت را به حدود 773.2 میلیون دلار (5 میلیارد RMB) می رساند. گروه سرمایه گذاری سوژو شیانگ چنگ ، ​​یک شرکت سرمایه گذاری با حمایت دولت منطقه شیانگ چنگ سوژو ، این گروه را به همراه گروه راه آهن سریع السیر سوژو و سه شرکت دیگر تحت کنترل دولت هدایت کردند.

این افزایش در شرایطی ایجاد مشکل برای بزرگترین رقیب Cao Cao ، Didi Global ، برنامه چینی حمل و نقل هوایی است که در حال حاضر تحت بررسی امنیت سایبری توسط دولت چین قرار دارد و به طور موقت از فروشگاه های برنامه های چینی حذف شده است که باعث سقوط سهام می شود. دیدی در چین یکی از اصلی ترین وسایل نقلیه بوده است ، بنابراین هرگونه شکست می تواند خلأ ایجاد کند که دیگران در فضا سعی می کنند آن را پر کنند.

Cao Cao ، که در حال حاضر در 62 شهر چین موجود است ، در ماه جولای حجم سواری 32 درصد افزایش یافت ، همان ماهی که Didi از فروشگاه های برنامه در چین حذف شد. به گفته وزارت حمل و نقل ، میتوان ، غول تجارت الکترونیک چین ، در ماه جولای 24 درصد افزایش سواری را تجربه کرده است. بلومبرگ گزارش می دهد که با این وجود ، میتوآن و آماپ ، واحد مسیریابی و ناوبری علی بابا ، در کنار دیدی از سوی دولت چین به دلیل “برهم زدن رقابت عادلانه و آسیب رساندن به منافع رانندگان و مسافران” مورد انتقاد قرار می گیرند.

همانطور که همه بازیگران دیگر در حوزه حمل و نقل هوایی تحت نظارت دولت هستند ، Cao Cao برای رشد بیشتر و سهم بیشتری از بازار در نظر گرفته شده است ، مادامی که مشخص شود عادلانه بازی می کند.