واتس اپ ویژگی تماس های غیرقابل اتصال خود را مستقیماً در چت های گروهی ادغام می کند – TechCrunch

واتس اپ اعلام کرد روز دوشنبه ویژگی تماس های غیرقابل اتصال خود را به چت های گروهی گسترش می دهد. تماس های قابل پیوستن ، که برای اولین بار در ماه ژوئیه معرفی شد ، به کاربران امکان می دهد پس از شروع تماس گروهی در حال انجام ، به آن بپیوندند. با این آخرین توسعه ، کاربران اکنون می توانند با گروه WhatsApp تماس بگیرند و مستقیماً از پنجره چت گروهی به تماس بپیوندند.

این شرکت همچنین خاطرنشان می کند که اعلان تماس اکنون نام گروه را به جای نام شرکت کنندگان نشان می دهد. تماس جاری در لیست گپ نشان داده می شود ، بنابراین کاربران می توانند به محض باز کردن برنامه ببینند کدام گروه ها تماس زنده دارند.

ما در حال برقراری ارتباط خود به خود با گروه های شما هستیم. در هر زمان ، بدون زحمت و مستقیم از نمای چت ، با یک کلیک به گروه های خود بپیوندید. “WhatsApp در بیانیه ای گفت. “با افزایش محبوبیت تماس های گروهی ، تلفیق تماس های غیرقابل اتصال به کاربران واتس اپ راهی جدید خودجوش برای ارتباط با گروه های خانواده و دوستان خود می دهد.”

علاوه بر این ، واتس اپ می گوید که تماس ها اکنون دارای یک آهنگ زنگ روشن هستند ، که باعث می شود “مانند ارسال و دریافت پیام سبک باشد”.

این شرکت متعلق به فیس بوک طی چند ماه گذشته چندین ویژگی جدید را برای حفظ و جذب کاربران جدید ارائه کرده است. اخیراً ، WhatsApp اعلام کرد که در حال راه اندازی یک ویژگی جدید است که به کاربران امکان می دهد پشتیبان گیری از سابقه چت خود را در iCloud یا Google Drive رمزگذاری کنند. اگرچه این شرکت چت های رمزگذاری شده را بین کاربران روی پلتفرم خود ارائه می دهد ، اما کاربران از امکانات لازم برای محافظت از پشتیبان گیری آن چت های ذخیره شده در ابر برخوردار نبوده اند.

افزودن پشتیبان گیری چت رمزگذاری شده ، یک حفره بزرگ است که توسط دولتها برای برقراری ارتباط خصوصی بین کاربران مورد سوء استفاده قرار گرفته است. واتس اپ می گوید این ویژگی جدید را در هر بازاری که برنامه در آن کار می کند در اختیار کاربران قرار می دهد.