واتس‌اپ اکنون به شما امکان می‌دهد نظرسنجی‌های تک رای ایجاد کنید و رسانه‌هایی را با زیرنویس ارسال کنید

این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد واتس اپ چند به روز رسانی جدید در مورد نظرسنجی ها و اشتراک گذاری در پلتفرم خود اضافه می کند. مهم‌تر از همه، اکنون می‌توانید نظرسنجی‌های تک رای ایجاد کنید و رسانه‌هایی را با زیرنویس ارسال کنید.

اکنون می‌توانید نظرسنجی‌های تک رای ایجاد کنید، به این معنی که می‌توانید یک نظرسنجی را برگزار کنید که در آن افراد فقط یک بار مجاز به رأی دادن هستند. در حال حاضر، نظرسنجی ها به طور پیش فرض چند گزینه ای هستند. هنگام ایجاد نظرسنجی می‌توانید گزینه «اجازه دادن به چند پاسخ» را خاموش کنید. برنامه پیام‌رسانی اکنون به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها را بر اساس نظرسنجی فیلتر کنند، درست مانند عکس‌ها، ویدیوها یا پیوندها. می توانید این کار را با فشار دادن “جستجو” و سپس “نظرسنجی” انجام دهید تا لیستی از همه نتایج را بیابید.

علاوه بر این، اکنون زمانی که مردم به نظرسنجی های شما رای می دهند، اعلان هایی دریافت خواهید کرد. همچنین به شما نشان داده می شود که در کل نظرسنجی چند نفر رای داده اند.

در مورد اشتراک‌گذاری، اکنون می‌توانید رسانه‌ها را با زیرنویس ارسال کنید. واتس‌اپ خاطرنشان می‌کند که وقتی رسانه‌ای را که دارای شرح است فوروارد می‌کنید، اکنون این گزینه را دارید که آن را نگه دارید، تاخیر دهید یا کاملاً بازنویسی کنید. واتس‌اپ خاطرنشان می‌کند که در گذشته، ممکن است قبل از اینکه کسی پاسخ دهد، فرصت اضافه کردن زمینه به رسانه فوروارد شده را نداشته‌اید. به‌روزرسانی جدید دیگر به شما امکان می‌دهد قبل از اشتراک‌گذاری یک سند، یک عنوان اضافه کنید.

واتس‌اپ می‌گوید که به‌روزرسانی‌های جدید در سطح جهانی آغاز شده است و در هفته‌های آینده در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

به‌روزرسانی‌های جدید یک هفته پس از آن ارائه می‌شوند که واتس‌اپ بالاخره پشتیبانی لاگین چند دستگاهی را برای بیش از یک گوشی ارائه کرد. تا پیش از این، کاربران فقط می توانستند از یک حساب واتساپ در یک گوشی و چندین دستگاه دسکتاپ همراه استفاده کنند. با عرضه جدید، پیام‌های کاربران در دستگاه‌ها از جمله تلفن‌های دیگر همگام‌سازی می‌شوند. بنابراین حتی اگر یک دستگاه خاموش باشد، آنها می توانند در دستگاه های دیگر به برنامه دسترسی داشته باشند.