هیچ چیز 50 میلیون دلار دیگر جمع آوری نمی کند – TechCrunch

در پی راه اندازی اولین محصول خود در 31 جولای ، Ear (1) ، هیچ چیز امروز “سری A Extension” 50 میلیون دلاری را اعلام نکرد و مجموع بودجه آن را به 74 میلیون دلار تا به امروز رساند. این دور در پی اعلام فوریه سری A 15 میلیون دلاری است.

مدت کوتاهی پس از آن ، هیچ چیز اعلام نکرد دور 1.5 میلیون دلاری حقوق صاحبان سهام را هدف قرار داد تا با درک این موضوع که شرکت سابق بنیانگذار کارل پی ، وان پلاس ، مدتها در توسعه خود افتخار کرده بود. هیچ چیز نام این دور را فاش نکرده است ، اگرچه سری A توسط GV هدایت می شد و تعدادی از سرمایه گذاران خصوصی از جمله تونی فادل ، کیسی نیستات ، کوین لین و استیو هافمن حضور داشتند.

بودجه جدید برای “تحقیق و توسعه به منظور آماده سازی ورود مارک به دسته های محصول جدید به عنوان بخشی از اکوسیستم آن” ، در هیچ استفاده می شود. همانطور که پی در اوایل سال جاری به ما گفت ، “ما محصولات زیادی در دست تهیه داریم.”

خبر دیگر صبح امروز “همکاری” با کوالکام است. به طور خاص ، این اعلامیه است که هیچ چیز از تراشه های Snapdragon در دستگاه های آینده استفاده نمی کند.

پی در بیانیه ای گفت: “اتصال بی عیب و نقص برای دستیابی به چشم انداز ما در مورد آینده بدون موانع بین مردم و فناوری بسیار مهم است.” “ما مشتاقانه منتظر همکاری در کنار Qualcomm Technologies و سرمایه گذاران استراتژیک خود برای دستیابی به مرحله بعدی رشد هیچ چیز هستیم.”

به تازگی هیچ چیزی اعلام نکرده است که ایربادهای آن در دو ماه اول خود بیش از 100000 دستگاه ارسال کرده است. این شرکت مدتهاست که به محصولات اضافی اشاره می کند ، اگرچه هنوز اطلاعات بیشتری ارائه نکرده است. خط کوالکام اسنپدراگون برای تأمین طیف وسیعی از محصولات ، از پوشیدنی ها تا لپ تاپ ها استفاده می شود ، اگرچه تلفن ها همیشه قلب خط تولید بوده اند.

بدون شک کوالکام هوشمند بوده است زیرا شرکت هایی مانند اپل و گوگل برای ساخت تراشه های داخلی خود تلاش کرده اند.