هیئت نظارت از فیس بوک می خواهد قوانین بحث برانگیز خود را برای VIP ها توضیح دهد – TechCrunch

هیئت نظارت فیس بوک است تا اطلاعات بیشتری در مورد سیستم بحث برانگیز “بررسی متقابل” خود ارائه دهد ، پس از گزارشی که این شرکت به افراد مشهور ، سیاستمداران و دیگر چهره های عمومی اجازه داده است قوانین خود را نقض کنند.

هیئت مدیره در بیانیه ای اعلام کرد: “با توجه به تحولات اخیر ، ما در حال بررسی میزان پاسخگویی کامل فیس بوک در ارتباط با بررسی متقابل ، از جمله روش لیست سفید هستیم.” “ما انتظار داریم در روزهای آینده یک جلسه توجیهی از فیس بوک دریافت کنیم و آنچه را که از آن می شنویم به عنوان بخشی از اولین انتشار گزارشات شفافیت فصلی که در ماه اکتبر منتشر خواهیم کرد ، گزارش خواهیم داد.”

این بیانیه یک هفته پس از آن منتشر می شود روزنامه وال استریت گزارش شده است که مسائل قابل توجهی را در مورد سیستم “چک متقابل” مطرح کرده است. فیسبوک گفته است که این قوانین به منظور ارائه یک وکیل اضافی برای بررسی پست های احتمالی قوانین نقض شده از حساب های برجسته است. اما با توجه به WSJ، این بررسی های اضافی اغلب بسیار به تأخیر می افتد یا اصلاً اتفاق نمی افتد و عملاً به افراد مشهور اجازه می دهد قوانین این پلتفرم را بدون عواقب زیر پا بگذارند. در این گزارش همچنین آمده است که فیس بوک هیئت نظارت را “گمراه” کرده است وقتی گفته است که به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد چک متقابل “امکان پذیر نیست” و این سیستم فقط بر “تعداد کمی” حساب ها تأثیر می گذارد.

سیستم بررسی متقابل نیز یکی از تصمیماتی بود که در مورد تعلیق دونالد ترامپ از فیس بوک صادر شد. هیئت مدیره می نویسد: “در تصمیم خود در مورد حساب های دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا ، هشدار دادیم که فقدان اطلاعات عمومی واضح در مورد بررسی متقابل و” استثناء ارزش خبری “فیس بوک می تواند به تصور این که فیس بوک بی دلیل تحت تأثیر ملاحظات سیاسی و تجاری است ، کمک کند. به این گروه همچنین خاطرنشان می کند که فیس بوک اطلاعات خاصی را که در مورد نحوه عملکرد متقابل چک درخواست کرده بود ، ارائه نکرد.

هنوز مشخص نیست که فیس بوک چقدر اطلاعات بیشتری را قصد دارد با هیئت نظارت به اشتراک بگذارد. این شرکت از اظهارنظر در مورد بیانیه هیئت مدیره خودداری کرد. اما هیئت نظارت می گوید اولین گزارش شفافیت خود را در ماه آینده منتشر می کند ، که به روز رسانی در مورد چک متقابل و همچنین ارزیابی نحوه توصیه های فیس بوک را ارائه می دهد.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.

iv>