هولو از 8 اکتبر قیمت برنامه های درخواستی خود را 1 دلار افزایش می دهد-TechCrunch

به دنبال افزایش قیمت خدمات تلویزیونی زنده در سال گذشته ، Hulu در حال آماده سازی مجدد افزایش قیمت ها است. از 8 اکتبر 2021 ، Hulu قیمت هر دو برنامه درخواستی خود ، Hulu و Hulu بدون تبلیغات را افزایش می دهد. با این حال ، بر خلاف افزایش قیمت قبلی که برای هر یک از دو برنامه تلویزیونی زنده 10 دلار در ماه افزایش یافته بود ، افزایش قیمت جدید فقط 1.00 دلار خواهد بود.

این بدان معناست که نسخه تبلیغاتی Hulu از 5.99 دلار به 6.99 دلار در ماه افزایش می یابد ، در حالی که Hulu بدون تبلیغات از 11.99 دلار به 12.99 دلار در ماه افزایش می یابد. هولو می گوید هیچ یک از افزایش های ماه اکتبر بر سرویس تلویزیونی زنده آن یا هر طرحی که در آن هولو با دیزنی پلاس همراه باشد تأثیری نخواهد داشت. (دیزنی پس از خرید سهام Comcast در سال 2019 کنترل کامل Hulu را در دست گرفت).

امروز ، Hulu با Disney+ و ESPN+ با قیمت 13.99 دلار در ماه ارائه می شود. این تغییر جزئی در قیمت گذاری خدمات مستقل Hulu ممکن است باعث شود که این بسته برای کسانی که در بازار تلویزیون زنده Hulu نیستند جذاب باشد.

خدمات درخواستی Hulu امروزه بخش عمده مشترکین آن را تشکیل می دهد. در درآمد دیزنی در سه ماهه سوم مالی ، که ماه گذشته اعلام شد ، مشاغل ویدئویی درخواستی اشتراک Hulu نسبت به سال گذشته 22٪ رشد کرده و به 39.1 میلیون مشترک رسیده است ، در حالی که سرویس تلویزیونی زنده آن (که شامل پیشنهادات درخواستی نیز می شود) تنها 9 درصد رشد کرد و به 3.7 میلیون مشترک رسید. در مجموع ، Hulu 42.8 میلیون مشترک داشت که 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

با این حال ، این رشد کندتر از دیزنی پلاس است-این سرویس بیش از 100 درصد در سال رشد داشته است ، از 57.7 میلیون مشترک در سه ماهه سوم 2020 دیزنی به 116 میلیون نفر در سه ماهه سوم 2021 دیزنی.

از جمله EPSN+دیزنی ، تجارت مستقیم این شرکت تا پایان سه ماهه در مجموع نزدیک به 174 میلیون مشترک داشت.

با این حال ، اگرچه Hulu از نظر تعداد مشترکین Disney+ را پشت سر می گذارد ، اما به طور متوسط ​​درآمد ماهانه به ازای هر کاربر (ARPU) از آن جلوتر است.

به گفته دیزنی ، در سه ماهه سوم ، ARPU از 4.62 دلار به 4.16 دلار کاهش یافته است زیرا تعداد بیشتری از مشترکان Disney+ Hotstar در مقایسه با سه ماهه قبل از آن وجود دارد. در همین حال ، سرویس درخواستی Hulu شاهد افزایش ARPU از 11.39 دلار به 13.15 دلار در سال و خدمات تلویزیون زنده (+SVOD) از 68.11 دلار به 84.09 دلار بود.

تجارت درخواستی هولو شامل ترکیبی از محتوای مجاز و برنامه های اصلی است ، مانند تازه واردان “نه غریبه کامل” ، “فقط قتل در ساختمان” و “دوستان تعطیلات”. این شرکت همچنین از اول سپتامبر هزاران مورد ویژه Hotstar Special و Bollywood را اضافه کرده است.