هند و سنگاپور سیستم های پرداخت خود را به هم متصل می کنند تا معاملات برون مرزی “فوری و کم هزینه” را انجام دهند-TechCrunch

بانک های مرکزی دو کشور روز سه شنبه اعلام کردند که هند و سنگاپور در تلاش هستند تا سیستم های پرداخت دیجیتالی خود را به منظور “انتقال سریع و کم هزینه وجوه” به هم متصل کنند تا بتوانند معاملات برون مرزی را مختل کنند.

بانک رزرو هند گفت پروژه اتصال رابط پرداخت های متحد هند (UPI) و PayNow سنگاپور تا ژوئیه 2022 عملیاتی می شود. به گفته بانک ها ، کاربران هر یک از این سیستم ها می توانند بدون نیاز به ثبت نام در پلت فرم دوم ، با یکدیگر معامله کنند.

هنگامی که اجرا می شود ، انتقال وجوه از هند به سنگاپور با استفاده از شماره تلفن های همراه و از سنگاپور به هند با استفاده از آدرس های پرداخت مجازی UPI (VPA) انجام می شود. مقام پولی سنگاپور در بیانیه مطبوعاتی گفت: تجربه انجام انتقال PayNow به VPA UPI مشابه انتقال داخلی به VPA PayNow خواهد بود.

UPI ، زیرساخت های پرداخت که توسط ائتلاف بانک های خرده فروشی توسعه یافته است ، به محبوب ترین روش پرداخت دیجیتالی در هند تبدیل شده است. خطوط راه آهن ، که توسط بسیاری از شرکت های محلی و جهانی از جمله گوگل و فیس بوک تصویب شده است ، اکنون بیش از 3 میلیارد تراکنش در هر ماه پردازش می کند. مانند UPI ، PayNow سنگاپور نیز قابلیت همکاری بین بانک ها و برنامه های پرداخت را به همراه دارد و به کاربران اجازه می دهد از یک برنامه پرداخت بتوانند با سایر برنامه ها معامله کنند.

طبق گزارش Citi در اوایل سال جاری ، تقریباً 250 میلیون نفر در سراسر جهان سالانه بیش از 500 میلیارد دلار حواله های مرزی ارسال می کنند. اما فضا برای اختلال آماده است. “هزینه ها بسیار بالا است. شرم آور است که ما تاکنون این مسئله را حل نکرده ایم. ” متوسط ​​هزینه جهانی ارسال پول حدود 6.5 درصد است. RBI و MAS هزینه های فرامرزی را که از کاربران خود دریافت می کنند ، فاش نکردند.

“پیوند UPI-PayNow نقطه عطف مهمی در توسعه زیرساخت های پرداخت های بین مرزی بین هند و سنگاپور است و با اولویت های مالی G20 در جهت پرداخت سریعتر ، ارزان تر و شفاف تر از مرزها هماهنگ است.” بانک در بیانیه ای اعلام کرد

این پیوند بر اساس تلاش های قبلی NPCI International Private Limited (NIPL) و Network for Electronic Transfers (NETS) برای تقویت همکاری بین المللی پرداخت ها با استفاده از کارت و کد QR ، بین هند و سنگاپور ایجاد شده و تجارت ، مسافرت و حواله بین دو کشور جریان دارد. این ابتکار همچنین با چشم انداز RBI در مورد بررسی راهروها و هزینه های حواله های مرزی ورودی که در سند چشم انداز سیستم های پرداخت مشخص شده است مطابقت دارد.

این یک داستان در حال توسعه است. موارد بیشتر برای پیگیری…