هندی بخرید ، استارت آپ بعدی ZestMoney 50 میلیون دلار از زیپ استرالیا جمع آوری کند – TechCrunch

ZestMoney ، پلتفرمی که بعداً در بنگلور خرید می کند ، بعداً پرداخت کرد ، روز چهارشنبه گفت که 50 میلیون دلار در دور جدید تامین مالی از زیپ استرالیا جمع آوری کرده است زیرا شرکت هندی به دنبال جریانی است که در چندین بازار جهانی کشش بیشتری را نشان می دهد.

این دو شرکت استرالیایی هشت ساله ، که در 12 بازار در پنج قاره حضور دارند ، به عنوان بخشی از دور جدید تامین مالی سری C ، اقلیت اقلیتی در ZestMoney را به دست می آورند.

در بیانیه ای ، ZestMoney گفت که دور جدید تامین مالی بسته نشده است زیرا سرمایه گذاران فعلی نیز مشارکت خواهند کرد. این استارتاپ گلدمن ساکس ، Quona Capital ، PayU و Xiaomi را از جمله حامیان اولیه خود می داند. این استارتاپ تا به امروز بیش از 110 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

بازار خرید در حال حاضر ، بعداً در هند در مرحله نوپایی است ، جایی که تنها بخشی از مردم دارای کارت اعتباری هستند. اما تعداد کمی از استارتاپ ها از جمله ZestMoney ، Capital Float و LazyPay در بازارهایی که عمدتا تحت سلطه غول سنتی Bajaj Finance هستند ، شروع به نشان دادن قدرت خود کرده اند.

نفوذ کم کارت های اعتباری در هند باعث شده است که تعداد کمی از مردم در این کشور دارای امتیاز اعتباری سنتی باشند ، که بانک ها به شدت برای اطمینان از شایستگی اعتباری خود قبل از صدور وام به آنها اعتماد دارند. علاوه بر این ، وام های کوچک برای بانک ها سودآوری ایجاد نمی کند و انگیزه کمتری برای نوشتن چنین چک هایی به آنها می دهد.

اعتبار تصویر: تحقیقات برنشتاین

ZestMoney می گوید که داده های دیگر را ارزیابی می کند و از هوش مصنوعی برای کمک به این افراد برای ایجاد مشخصات و ارزش اعتبار استفاده می کند. این استارتاپ که گفته است بیش از 11 میلیون کاربر جمع آوری کرده و 25 شریک مالی بانکی و غیر بانکی دارد ، با تجار بزرگی مانند آمازون ، Flipkart ، Google Pay و Xiaomi همکاری می کند تا خدمات BNPL خود را به مشتریان ارائه دهد. ZestMoney در بیش از 75000 فروشگاه فیزیکی و بیش از 10.000 سایت آنلاین حضور دارد.

پیشنهاد راه اندازی این استارتاپ از 50 روپیه هند (68 سنت) تا 6777 دلار شروع می شود و مدت زمان بازپرداخت آن بین یک ماه تا دو سال متغیر است.

“این یک تأیید عمیق از موقعیت ما به عنوان رهبر بازار در رده Buy Now Pay Later در هند است. تغییر به سمت راه حل های پرداخت بعدا یک پدیده جهانی است و نشان دهنده مصرف کنندگان جوان دیجیتال است که به دنبال شفافیت ، صداقت و هیچ گونه هزینه پنهان در محصولات مالی نیستند. “لیزی چاپمن ، بنیانگذار و مدیر عامل ZestMoney ، در بیانیه ای گفت.

وی گفت: “ما معتقدیم هند محصولات سنتی مانند کارت های اعتباری را به همراه بسیاری از بازارهای نوظهور جهش می دهد و مستقیماً به راه حل های پرداخت دیجیتالی می پردازد. در سال گذشته شاهد بودیم که برنامه های کاربردی BNPL در پلتفرم ما 5 برابر افزایش یافته است. ما همچنان در تعمیق مشارکت با شبکه بازرگانی خود و استخدام بهترین استعداد سرمایه گذاری می کنیم. ما به شدت معتقدیم که هند طی 5 سال آینده به عنوان بزرگترین بازار BNPL در جهان ظاهر خواهد شد. “