همیشه یک زاویه راه اندازی وجود دارد (حتی با “Squid Game”) – TechCrunch

به Startups Weekly خوش آمدید ، اولین نگاه تازه انسان به اخبار و روندهای استارتاپ این هفته. برای دریافت این در صندوق ورودی خود ، اینجا را مشترک شوید.

این هفته در Equity ، ما در مورد اینکه چرا metaverse به ناچار برای “Squid Game” می آید صحبت کردیم. به طور خاص ، ما نحوه تغییر دنیای بازی را از طریق لنز استارتاپ ها و Big Tech بررسی کردیم.

به عنوان مثال ، Netflix اخیراً اولین استودیوی بازی خود را به دست آورد. در حالی که چند سوال در مورد کیفیت پخش داشتم ، بعد از اینکه متوجه شدم Netflix می تواند محتوای اصلی آن – ahem، Squid Game – را به بازی های ویدئویی بسیار تولیدی تبدیل کند ، از هم افزایی مطمئن شدم. ما همچنین به این موضوع پرداختیم که چگونه اپل بزرگترین غول بازی در بین همه آنهاست و کاهش 30 درصدی فروشگاه برنامه ممکن است ربطی به آن داشته باشد. سرانجام ، در دنیای استارتاپ ها ، ما با ظهور metaverse و اینکه چگونه Andressen Horowitz یک صندوق جدید متمرکز بر بازی دارد ، بدون شریکی که آن را رهبری می کند ، به علاوه سرمایه گذاری های اولیه جذاب ، بررسی کردیم.

من گیمر نیستم و تا حدی دلیل ضبط این قسمت جالب بود. من آموختم که چگونه صنعتی از بازی های مستقل و مستقل با محبوبیت لحظه ای به تولیدات کامل تبدیل شده است که به شیوه های مکرر برای تازه ماندن (و کسب درآمد) حرکت می کنند.

این بخش برای خالقان و سرمایه گذاران خطرپذیر خود را به خطر می اندازد ، این بدان معناست که بودجه بیشتر موجی از استودیوها و خدمات جدید را آغاز می کند. انتظار می رود در حال حاضر شاهد همکاری این صنعت با سایر گرایش های فناوری ، از NFT ها تا edtech تا زیرساخت های ابری باشیم.

در بقیه این خبرنامه ، من در مورد راه اندازی این هفته ، S-1 ها و جامعه به عنوان یک کلمه کلیدی به شما می گویم.

و شروع هفته این است…

اعتبار تصویر: گتی ایماژ

چالو! Chalo به غیر از داشتن نامی دوست داشتنی که به زبان هندی به معنی “بیا برویم” استارتاپی است که می خواهد با ناکارآمدی اتوبوس ها در هند مقابله کند. این استارتاپ ، که دستگاه های GPS را در اتوبوس ها مستقر می کند و یک برنامه کاربردی را ارائه می دهد ، این هفته 40 میلیون دلار سری C جمع آوری کرد.

در اینجا آنچه باید بدانید: گاهی اوقات اعمال بیش از اعداد اهمیت دارند. به عنوان بخشی از دور جدید تامین مالی ، این استارتاپ گفت که از 10 میلیون دلار از درآمد حاصله برای خرید آپشن سهام برای پاداش کارکنان فعلی و سابق خود و همچنین برخی از سرمایه گذاران فرشته اولیه استفاده خواهد کرد. این حرکت بنیانگذار انعطاف پذیر است و ثابت می کند که هند به عنوان یک اکوسیستم نوپا در حال بلوغ است.

نامزدهای دیگر من:

بایگانی IPO ریویان

کامیون های برقی Rivian R1T IPO

اعتبار تصویر: کیرستن کوروسک

ما عاشق تشکیل پرونده قانونی اواخر جمعه هستیم و این دقیقاً همان کاری است که Rivian هفته گذشته هنگام ارائه S-1 خود انجام داد. از طریق اعداد و استراتژی ، شرکت EV به ما کمک کرد تا بفهمیم چقدر هزینه دارد که بتوانیم کسب و کار خود را بسازیم ، چرا برآورد اندازه بازار BS است و آیا تسلا و آمازون شخصیت های اصلی یا جانبی هستند.

در اینجا آنچه باید بدانید ، از طریق ویرایشگر حمل و نقل است کیرستن کوروسک و سردبیر ارشد الکس ویلهلم:

81 مورد از آمازون در پرونده Rivian S-1 وجود دارد. این رقم زیاد است زیرا آمازون هم سرمایه گذار شرکت است و هم مشتری. در صورت تشکیل پرونده ، آمازون حداقل 5 درصد از Rivian را در اختیار دارد ، اگرچه هنوز شماره نهایی آن در دسترس نیست. فورد همچنین به همراه تعدادی از سرمایه گذاران بیش از 5 درصد سهم دارد.

بنابراین شرط بندی بر روی IPO ریویان تا حد زیادی شرط این است که آمازون در واقع 100000 وسیله نقلیه مورد انتظار خود را خریداری می کند ، و ما زمان بندی و نقطه قیمتی را که برای ریویان کار می کند اضافه می کنیم. فاصله زیادی بین 10 خودرو در دسامبر 2021 و تحویل 99،990 وسیله نقلیه باقی مانده وجود دارد که ریویان انتظار دارد به یکی از سهامداران اصلی خود تحویل دهد.

و چرخها می چرخند:

آیا جامعه است یا مشتری است؟

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن

بین پرورش یک جامعه متفاوت و متنوع و ایجاد یک اصطلاح فانتزی برای توصیف وفادارترین مشتریان خود ، مرز باریکی وجود دارد. ما این هفته در مورد کاهش اصطلاح “جامعه” در حقوق صاحبان سهام صحبت کردیم. کل گفتگو به این دلیل آغاز شد که Contrast Capital ، که سرمایه گذاران کارآفرینان دانشجویی و کارکنان برجسته شرکت ها را تأمین می کند ، صندوق دوم خود را بست.

در اینجا آنچه باید بدانید: برعکس ، 350 نفر از دانش آموزان ، که شرکای سرمایه گذاری هستند ، گرد هم آوردند که می خواهند به آنها مشاوره دهند (و سرانجام در آنها سرمایه گذاری کنند). حدود 45 of از گروه ها به عنوان زن و 65 به عنوان غیر سفید شناخته می شوند. اما ، همانطور که بنیانگذار مخالف اریک تارچینسکی گفت ، اگر هیچ یک از آن دانش آموزان استریپ بعدی را پیدا نکنند ، او مأیوس نمی شود. او می خواهد جامعه مملو از افراد با استعداد باشد. و حتی اگر آنها پروژه های خود را شروع نکنند ، او یک پایگاه داده از برخی از استخدام های احتمالی مفید را برای نمونه کار خود جمع آوری می کند تا شکار کند.

کلیک کنید ، کلیک کنید ، کلیک کنید:

در اطراف TC

TechCrunch Sessions بازگشته است ، و ما با SaaS شروع می کنیم! با ما در 27 اکتبر همراه باشید تا زمینه رقابت نرم افزار را به عنوان توسعه خدمات بررسی ، بحث و پرسش کنیم. همکاران من برخی از بزرگترین نام های صنعت را گرد هم آورده اند ، از سارا گو در گرایلوک گرفته تا کتی باکستر در Salesforce تا دانیل داینز در UiPath.

در اینجا کل دستور کار نهایی جلسات TC است: SaaS. به عنوان یک بازیگر ، کسانی که علاقه مند هستند هنوز می توانند 75 دلار بلیط پرنده اولیه تهیه کنند. رزرو خود را انجام دهید و 100 دلار صرفه جویی کنید قبل از افزایش قیمت!

در طول هفته

در TechCrunch مشاهده شد

پخش کنندگان Twitch پس از نشت بزرگ داده های پرداختی سازندگان ، پاسخ می دهند

ایلان ماسک تسلا را برای انتقال دفتر مرکزی خود به آستین اعلام می کند

Instacart در حال خرید شرکت نرم افزاری پذیرایی FoodStorm است

چرا رویکردهای بازاریابی عمومی در توسعه دهندگان نرم افزار کار نمی کند

تلگرام می گوید 70 میلیون کاربر در روز قطع فیس بوک و واتس اپ اضافه کرده است

در TechCrunch+ مشاهده شد

برایان آرمسترانگ ، مدیرعامل Coinbase ، ممکن است در محل کار تفریح ​​نکند

اشتراک SaaS ممکن است برای مشتریان شما کوتاه مدت باشد

در واقع اعداد ورزشکاران خوب به نظر می رسند؟

چرا Techstars در اروپا دو برابر می شود

VC ها می گویند فرصت های استارتاپی بیشتری برای تعقیب در آمریکای لاتین وجود دارد