همه گیاهان 52 میلیون دلار برای دریافت غذاهای بیشتر مایکروویو گیاهی دریافت می کنند-TechCrunch

استارتاپ تحویل غذای گیاهی Allplants 38 میلیون پوند (52 میلیون دلار) در بودجه سری B به سرپرستی دراپر اسپریت جمع آوری کرده است تا غذاهای خوشمزه تر گیاهی و گرمایی در خانه را مستقیماً به مصرف کنندگان بریتانیایی ارائه دهد.

این دور به عنوان بزرگترین سری B تا کنون توسط یک شرکت مواد غذایی گیاهی در اروپا معرفی می شود.

پیش از این ، استارتاپ مستقر در لندن مبلغ 7.5 میلیون دلار سری A (در سال 2018)-و همچنین تأمین بودجه از طریق پلت فرم سرمایه گذاری جمعی Seedrs را جذب کرد.

می گوید درآمد آن از زمان راه اندازی آن در سال 2017 بیش از دو برابر شده است.

سایر سرمایه گذاران جدید در سری B Allplants عبارتند از: صندوق کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده با هدف The Craftory ، TriplePoint Capital واقع در سیلیکون ولی ، به همراه فوتبالیست های بین المللی انگلستان Chris Smalling و Kieran Gibbs و Cassandra Stavrou MBE ، بنیانگذار شرکت اسنک مستقل بریتانیایی Proper Snacks.

سرمایه گذاران فعلی Felix Capital-VC پشت جایگزین شیر جو دوسر ، Oatly-و Octopus Ventures نیز مشارکت کردند.

افزایش نگرانی از تاثیر آب و هوا در تولید گوشت در سال های اخیر باعث افزایش علاقه به جایگزین های گیاهی در سراسر جهان غرب شده است.

استارتاپ ها با توسعه طیف وسیعی از جایگزین های مناسب برای خوردن گوشت ، از جمله گزینه های تحویل مستقیم غذای مصرفی مانند Allplants و محصولات جایگزین گوشت گیاهی ، مانند Heura-واکنش نشان داده اند-و نوع اخیر محصولات ممکن است به پایان برسد. به عنوان مواد اولیه در وعده غذایی Allplants.

گیاهان رشد خود را به رشد سریع مصرف کننده “گیاهان کنجکاو” یا انعطاف پذیر-که به گفته آن در حال حاضر تنها در انگلستان 10 میلیارد پوند ارزش دارد و سالانه 100 میلیارد پوند در بازارهای توسعه یافته اعتبار می دهد. و در حالی که این استارتاپ فقط در انگلستان است ، وب سایت آن در حال حاضر اشاره می کند که چشم انداز خود را برای جهانی شدن نشان داده است.

این شرکت می گوید که بودجه جدید برای گسترش آشپزخانه گیاهی آن در والتهمستو ، شمال لندن-تا 6 برابر اندازه فعلی آن ادامه می یابد تا بتواند تقاضای داخلی رو به افزایش را برآورده کند.

در حال حاضر 140 آشپز در آشپزخانه های خود 24 ساعت شبانه روز مشغول به کار هستند تا غذاهایی را که برای مصرف به صورت منجمد تحویل داده می شوند آماده کنند – به این معنی که آنها قبل از مصرف ، مجدداً در فر یا مایکروویو ، مانند غذای سنتی مایکروویو ، دوباره گرم می شوند.

طیف گسترده ای از غذاهای آن شامل صبحانه ، ناهار ، میان وعده ، پذیرایی و شام است ، با این استارتاپ انواع مختلفی از غذاهای جهان – از کاری و چیلی گرفته تا ماکارونی و ریزوتو و بسیاری دیگر – که حاوی منابع پروتئین گیاهی ، مانند پنیر وگان ، توفو است. ، لوبیا یا جایگزین های گوشت مانند chorizo ​​وگان.

مشتریان یک جعبه شش وعده ای تهیه می کنند ، از بین غذاهای انتخابی خود برای تحویل در منزل انتخاب می کنند و اندازه وعده را که برای یک یا دو نفر است انتخاب می کنند.

همچنین انواع مختلفی از بسته ها را به فروش می رساند – مانند تمام/فقط وعده های غذایی “جایگزین گوشت” (برای افرادی که عادت دارند همیشه تکه های گوشت در بشقاب خود داشته باشند) یا مجموعه ای از “پنیری ترین” غذاها (هنوز با 100٪ پنیر گیاهی) – برآوردن سلیقه های مختلف

راه اندازی این استارتاپ اشاره می کند که تغییر وعده های غذایی مبتنی بر گوشت برای جایگزین های گیاهی یکی از م waysثرترین روش هایی است که افراد می توانند ردپای محیطی خود را کاهش دهند-این نشان می دهد که فقط یک روز بیشتر از غذاهای گیاهی در هفته ، مصرف کل مصرف کنندگان بریتانیایی را کاهش می دهد. میزان کربن غذایی سالانه بیش از 10 درصد

در برنامه های اضافی سری B خود ، Allplants می گوید که ظرفیت مقیاس پذیری برای توزیع سریع در کانال های دیگر ایجاد می کند – بنابراین به طور بالقوه به دنبال توزیع چند کاناله در بلند مدت است ، که ممکن است شامل فروشگاه های خرده فروشی مانند سوپر مارکت ها باشد.

این بودجه همچنین برای توسعه چشمگیر تیم خود مورد استفاده قرار می گیرد-با راه اندازی این استارتاپ در سراسر مجموعه کسب و کار ، از سرآشپزهای آموزش دیده آشپزی تا عملیات ، نوآوری ، بازاریابی و فناوری.

برنامه های دیگر برای سری B شامل گسترش بیشتر وعده های غذایی برای برآوردن سلیقه ها و ترجیحات بیشتر در بین مشتریان رو به رشد ، علاوه بر توسعه طیف وسیع تری از دسته بندی محصولات است.

جاناتان پتریدس ، بنیانگذار و مدیرعامل allplants در بیانیه ای اظهار داشت: در پنج سالی که آشپزی می کنیم ، شاهد افزایش تقاضا برای غذاهای گیاهی هستیم. ما هزاران برنامه هیجان انگیز برای آوردن جنبش به آشپزخانه بیشتر مردم داریم و این سرمایه گذاری به ما امکان می دهد این کار را انجام دهیم. “

وی افزود: “انتخاب مواد غذایی کاملاً شخصی است ، بنابراین کیفیت و طعم همیشه برای ما حرف اول را می زند – این محرک همه کارهایی است که ما انجام می دهیم ، و این باعث می شود که مشتریان ما بتوانند بدون مصالحه گیاهان بیشتری را در رژیم غذایی خود قرار دهند.” ما اکنون می توانیم بسیاری از دستور العمل ها و محصولات خوشمزه را تصور ، ایجاد و سرو کنیم تا در نهایت تاثیر دگرگونی که زندگی گیاهی بر آینده سیاره ما خواهد داشت را تسریع کنیم. “

نیکلا مک کلفرتی ، شریک Draper Esprit ، در بیانیه ای حمایت کننده گفت: این یک سرمایه گذاری فوق العاده هیجان انگیز برای Draper Esprit است. Allplants در تقاطع برخی از مناطق با رشد سریع در مصرف مواد غذایی امروزی قرار گرفته است: غذاهای با کیفیت بالا و گیاهی که طعم ، پایداری و تغذیه را به طرز فوق العاده ای مناسب برای مصرف کنندگان ارائه می دهند.

“JP و تیمش یک برند برجسته با ارزشهای بسیار واضح ، رشد فوق العاده قوی و پایگاه مشتری وفادار ایجاد کرده اند. Allplants دارای پتانسیل واقعی برای گسترش تجارت مستقیم خود به مصرف کننده است ، در حالی که به کانالهای جدیدی در انگلستان و فراتر از آن گسترش می یابد. ما معتقدیم که می تواند یک مارک جهانی باشد که تغذیه ، طعم و راحتی را برای مصرف کنندگان گیاهی به ارمغان بیاورد و ما خوشحالیم که از تیم در حال رشد و پیشرفت حمایت می کنیم. “