همدلی 30 میلیون دلار برای یک دستیار شخصی جمع آوری می کند که به فرایند عملی و احساسی داغدیدگی کمک می کند – TechCrunch

مرگ از نظر احساسی و سازمانی یکی از سخت ترین چیزهایی است که در زندگی می توان با آن کنار آمد. و بدتر از همه این است که دومی از این موارد ناگزیر با این واقعیت ترکیب می شود که بازماندگان غمگین هستند و روی آن تمرکز می کنند. جای تعجب نیست که فناوری که برای کمک در این شرایط ساخته می شود ، کشش زیادی دارد.

Empathy ، استارت آپی که در اوایل سال جاری با کمک دستیار دیجیتالی از مخفی کاری بیرون آمد و با هدف کمک به خانواده های داغدار در حرکت در آبهای متلاطم ناشی از مرگ یکی از نزدیکانشان – با طیف وسیعی از خدمات ، از ارائه پیوندها به مشاوره تا کمک به برنامه ریزی املاک کاغذبازی و مالیات – از این فرصت استفاده می شود. این شرکت اکنون به دلیل علاقه بسیار زیاد به خدمات خود 30 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده است.

سری A تنها پنج ماه پس از اعلام Empathy برای فروش 13 میلیون دلاری عرضه می شود. Entrée Capital آخرین سرمایه گذاری را با پشتیبانان قبلی رهبری کرد جنرال کاتالیزور و الف (که مشترکاً دانه را رهبری کردند)، LocalGlobe، شرکای پرایم تایمو سرمایه گذاران برجسته فرشته از جمله شای وینینگر (مدیرعامل و بنیانگذار لیموناد) ، سر رونالد کوهن ، جان کیم (رئیس سابق نیویورک لایف) و میشا کافمن (مدیرعامل و بنیانگذار Fiverr) همه سرمایه گذاری می کنند.

این شرکت ارزش گذاری خود را فاش نمی کند.

بخشی از دلایل ورود سریع سری A این است که به Empathy کمک کنیم تا با آنچه که در اوایل تقاضا قوی بوده است ، ادامه دهد. فناوری این شرکت در اسرائیل ساخته شد ، اما تصمیم گرفت ابتدا در ایالات متحده راه اندازی شود ، جایی که ران گورا ، بنیانگذار و مدیرعامل ، به من می گوید که در حال حاضر “درصدی خوب و یک رقمی” از بازار را در قالب دیدن حدود 250،000 جمع آوری کرده است. مجریان داغدار هر ماه از خدمات Empathy دیدن و از آنها استفاده می کنند. این خدمات از برنامه ریزی عملی املاک و ابزارهای مالیاتی گرفته تا پیوندهایی برای مشاوره و سایر پشتیبانی ها متغیر است.

او می گوید: “برخی از بازدیدکنندگان عملی هستند و برخی دیگر به معنا می رسند.” وقتی به آن فکر می کنید تعادل دشواری است – داشتن یک طرف دیگر با دیگری به ناچار ممکن است کسانی را که به طور خاص به دنبال یک سرویس هستند ، مورد آزردگی قرار دهد ، اما با سرویس دیگری روبرو شود ، بنابراین همدلی موفق به ایجاد و راه اندازی چنین بستری شده است. در خود.

این شرکت همچنین با مشارکت فزاینده با سایر ذینفعان در فرایند پایان عمر ، اعم از مراکز پذیرایی یا خانه های تشییع ، تجارت خود را توسعه می دهد. گورا به من گفت که تا به امروز ، حدود 300 قبرستان و 72 خانه جنازه دارد که مشتریان را به همدلی ارجاع می دهند. دلیل این امر ساده است: خانواده های داغدار غالباً از افرادی که به مراحل پایانی ارتباط دارند س questionsال می کنند ، اما تمرکز آن افراد همان کاری است که مایلند در جنبه های دیگر کمک کرده و ارائه دهند. راحتی

گورا گفت: “وقتی خانواده ها به مهمانسرا می آیند ، حقیقت نزدیک است” و به هماهنگ کننده مراجعه می کنند. و هماهنگ کننده هایی که همه می خواهند انجام دهند کمک است: آنها معمولاً افراد خوبی هستند که در زمینه ای پیچیده کار می کنند ، اما منابع و توانایی های محدودی برای نیاز به انتقال به خانواده بعدی دارند.

او در این شرایط کمی کنایه آمیز افزود ، اما فقط مستقیم صحبت کرد.

این در واقع یک کار آسان نیست و نه یک کار پر زرق و برق ، اما باید انجام شود ، و بنابراین داشتن یک شرکت برای کمک به شما کمک می کند تا برخی از درد و رنج کارها را برای خودتان مشخص کنید ، به گونه ای که تهاجمی نباشد. و تجارت گران قیمت به خودی خود (برخی از خدمات کاملاً رایگان هستند و برخی دیگر نیستند) چیز بدی نیست.

جوئل کاتلر ، دکتر جنرال کاتالیست ، می گوید: “ما مفتخریم که همچنان از Empathy حمایت می کنیم زیرا موقعیت خود را به عنوان رهبر بازار در صنعت پایان عمر تقویت می کند و خدماتی را ارائه می دهد که برای خانواده هایی که با ضرر دست و پنجه نرم می کنند بسیار ضروری است.” در یک بیانیه. “همدلی هم تعهد خود را ثابت کرده است و هم عزم خود را برای رسیدن به تعداد بیشتر خانواده ها ، همکاری با شرکت های مختلف در بخش های مختلف برای برقراری ارتباط با مخاطبان مختلف ، و همچنین جذب بهترین و درخشان ترین برای پیشبرد مأموریت خود. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم همدلی چگونه ثابت می کند که چگونه فناوری می تواند تفاوت عمده ای را برای خانواده های داغدیده ایجاد کند. “