همانطور که اپل با انتساب اشتباه می کند ، بازاریابی رشد در 2021 چگونه است؟ – TechCrunch

گفته شده که شما باید آنچه را که برای آن ارزش قائل هستید بسنجید ، و برای بنیانگذاران ، هیچ چیز ارزشمندتر از رشد نیست. رشد درآمد ، سرمایه گذاری خطرپذیر ، اعتبار و مقیاس را فراهم می کند – در نهایت موفقیت هر مشاغل را رقم می زند. با این حال ، اندازه گیری رشد پیچیده و چالش برانگیز است – و فقط سخت تر می شود. تغییرات در انتساب در iOS 14 و اصلاحات بیشتر در iOS 15 ، به علاوه سایر اقدامات برای حفظ حریم خصوصی در این صنعت ، بازاریابان رشد را مجبور کرده است تا در نحوه تعریف موتورهای تجزیه و تحلیل رشد خود تجدید نظر کنند.

در مرحله Extra Crunch در TechCrunch Disrupt 2021 ، ما یک گروه برجسته از متخصصان رشد را دعوت کردیم: جنیفر هو ، معاون بازاریابی در Elation Health. شوجی یکی ، رئیس بازاریابی و تحلیل در Point ؛ و نیک شارما ، صاحب برندهای شرما ، یک فروشگاه مشاوره و سرمایه گذاری بازاریابی برای رشد DTC ،

ما در مورد بحران انتساب و چگونگی تعریف مدل های جدید استارتاپ ها ، چگونگی به دست آوردن اولین مشتریان در یک کسب و کار و زمان واقعی بازاریابی رشد ، و در نهایت ، چگونگی انتخاب معیارهای مناسب شرکت ها برای کسب و کار خود صحبت کردیم.

مبانی بازاریابی رشد: ایجاد مدل انتساب

گفتگوی ما با یک حرکت عمیق در دنیای انتساب آغاز شد ، موضوعی که این روزها مورد توجه بازاریابان رشد قرار گرفته است. تخصیص همه مربوط به اتصال هزینه های بازاریابی در کانال هایی مانند فیس بوک و گوگل به اقدامات خرید واقعی توسط مشتری است. اگر آگهی اینستاگرام را برای بیل نمایش می دهید ، و آن کاربر دو روز بعد بیل می خرد ، مدلهای اسناد برای جذب آن فعالیت طراحی می شوند.

تصمیمات خرید می تواند برای مشاغل و مصرف کنندگان کاملاً دخیل باشد ، به همین دلیل است که تعیین انتساب برای موفقیت یک استارتاپ بسیار مهم است. در مورد نحوه مدل سازی آن ، یوکی بر یک کلمه برای توصیف همه جنبه های اسناد تأکید کرد: سادگی.

من فکر می کنم یکی از اصلی ترین چیزهایی که از تجربیات مربوط به انتساب آموخته ام این است که واقعاً مهم است که ابتدا و ساده را شروع کرده و سپس سعی کنید از آنجا پیشرفت کنید. من قطعاً در شرکت هایی بوده ام که قبلاً آن اشتباه را مرتکب شده بودیم.

مثالی که من دوست دارم ارائه دهم این است که اگر به انتساب فکر می کنید ، یک وسیله نقلیه است. تلاش برای ساختن آن سیستم فراری از سیستم های انتسابی واقعاً جذاب است ، اما بسیاری از مواقع که تازه شروع به کار می کنید ، تنها چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک اسکیت بورد است ، درست است؟ این چیزی است که ساده است و کار را به پایان می رساند.

یک مثال از چند سال پیش در SeatGeek: ما سعی کردیم یک مدل ترکیبی رسانه ای بسازیم قبل از اینکه چیزی بسیار اساسی تر در نظر بگیریم. ما با تیم علم داده خود زمان و تلاش زیادی را صرف این کار کردیم ، اما پس از همه این موارد ، در واقع هرگز مورد استفاده قرار نگرفت و هرگز پذیرفته نشد.

در پایان روز ، هدف نهایی انتساب اندازه گیری میزان افزایشی یا میزان درآمد افزایشی ناشی از تلاش های بازاریابی شما است. یک مدل پیچیده ترکیبی رسانه ای یا مدل انتسابی چند لمسی برای انجام این کار در نظر گرفته شده است ، اما درست انجام دادن آن دشوار است. برای ما ، ما یکی را ساخته بودیم که در واقع آن نیاز اندازه گیری میزان افزایش شما را تا حد ممکن برآورده نمی کرد. (زمان بند: 2:48)