هفت سال پس از جمع آوری 542 میلیون دلار با ارزش 2 میلیارد دلار ، Magic Leap 500 میلیون دلار با ارزش 2 میلیارد دلار افزایش می دهد – TechCrunch

Magic Leap یک سفر جهنمی را پشت سر گذاشته است و به اعتقاد آنها ، به نظر می رسد سرمایه گذاران هنوز به دادن پول به آنها معتاد هستند.

استارتاپ واقعیت افزوده امروز اعلام کرد که 500 میلیون دلار با ارزش 2 میلیارد دلار از سرمایه گذاران موجود جمع آوری کرده است. این دور با شرایط افزایش اکتبر 2014 مطابقت دارد که در آن Magic Leap 542 میلیون دلار با ارزش 2 میلیارد دلار جمع آوری کرد. در این بین اتفاقات کمی افتاده است.

جالب اینجاست که Magic Leap تصمیم گرفت هیچ یک از سرمایه گذاران خاصی را که در این آخرین جمع آوری کمک مالی شرکت کرده اند ، افشا نکند. در این مرحله ، طبق گفته Crunchbase ، این شرکت 3.5 میلیارد دلار در مجموع بودجه جمع آوری کرده است ، به این معنی که اکثر سرمایه گذارانی که آنها آورده اند تا کنون وضعیت خوبی نداشته اند.

آخرین ارزش گذاری با ارزش 6.7 میلیارد دلاری شرکت در سال 2019 فاصله زیادی دارد ، اما برای استارتاپی که سال گذشته تقریباً تعطیل شد ، می تواند بسیار بدتر باشد. Magic Leap تعداد زیادی از کارکنان خود را اخراج کرد و مجبور شد صدها میلیون را با شرایط کاهش ارزش گذاری در سال گذشته جمع آوری کند. این استارتاپ همچنین بنیانگذار خود رونی ابوویتز را با پگی جانسون معاون سابق مایکروسافت به عنوان مدیرعامل جایگزین کرد.

پس از سالها تلاش برای رقابت با مایکروسافت برای قراردادهای نظامی (و شکست) و تلاش برای رقابت با مایکروسافت برای مشتریان سازمانی (با موفقیت) ، این شرکت سعی کرده است با تغییر پیام های خود با تمرکز کامل بر مخاطبان شرکت ، همه چیز را تغییر دهد. در حالی که سعی می کنید با حمایت مالی از بازی های گران قیمت هدست بسیار گران قیمت خود ، در رادارهای مصرف کننده بمانید.

در کنار اخبار این دور جدید ، ما همچنین از طریق عینک AR یک رندر جدید از محصول بعدی عینک AR این استارتاپ دریافت کردیم. به نظر می رسد دستگاه دارای رد پای دستگاه بسیار کوچکتری است ، اما Magic Leap در مورد قابلیت های جدید دستگاه چیز زیادی برای گفتن نداشت. در بیانیه مطبوعاتی ، Magic Leap می گوید که سخت افزار جدید خود را که Magic Leap 2 نام دارد ، سال آینده روانه بازار خواهد کرد.