هفته آینده Startup Alley Crawls at Disrupt را از دست ندهید – TechCrunch

این به سیم مردم می رسد. TechCrunch Disrupt 2021-رویداد شاخص جهانی ما-در 21 تا 23 سپتامبر اینترنت را در اختیار می گیرد. بیش از 10 هزار نفر برای اطلاع از آخرین روندهای فناوری و سرمایه گذاری از رهبران ، موسسان و VC ها شرکت خواهند کرد. آنها برای ایجاد استارت آپ های تغییر دهنده بازی به شبکه متصل می شوند و متصل می شوند.

زمان سوار شدن: هزینه شرکت در TechCrunch Disrupt تا امروز دوشنبه کمتر از 100 دلار است. هم اکنون گذرنامه خود را خریداری کنید تا در هزینه خود صرفه جویی کنید. می توانید دستور کار Disrupt را در اینجا بررسی کنید و سپس بلیط خود را تهیه کنید.

قلب هر اختلالی – حتی تجسم مجازی ما – کوچه استارتاپ است. اینجا جایی است که صدها استارتاپ نوآور محصولات ، پلتفرم ها و خدمات خود را به نمایش می گذارند. این جایی است که سرمایه گذاران به دنبال پورتفولیوی بالقوه هستند ، موسسین مشتریان جدیدی پیدا می کنند ، روزنامه نگاران فناوری به دنبال داستان می گردند و همه از آنها الهام می گیرند.

ما مجموعه ای ویژه از رویدادها را برای تمرکز بر طیف گسترده ای از استعدادها در استارتاپ کوچه ایجاد کرده ایم. این استارتاپ کوچه خزیدن است – فکر کنید میخانه بدون پشیمانی می خزد. ما غرفه داران را در استارتاپ کوچه بر اساس دسته بندی کسب و کار گروه بندی می کنیم و هر دسته از کسب و کارها خزیدن اختصاصی و یک ساعته خود را خواهند داشت.

حتی ممکن است برخی از این غرفه داران را در طول بخش Disrupt Desk به صورت زنده مصاحبه کنید. با آرامش در مکان امن و نامعلوم خود بنشینید و برای اطلاع بیشتر از آنچه این شرکتها ارائه می دهند تنظیم کنید.

همه غرفه داران Startup Alley غرفه مجازی مخصوص به خود را دارند که در آن می توانید عرشه خود را بررسی کنید ، مکالمه ای را آغاز کنید ، برنامه نمایشی محصول را برنامه ریزی کرده یا از طریق CrunchMatch برای راه اندازی جلسات ویدیویی 1: 1 با آنها ارتباط برقرار کنید.

در اینجا آنچه جسیکا مک لین ، مدیر بازاریابی و ارتباطات Infinite-Compute ، غرفه دار استارتاپ کوچه در Disrupt 2020 ، در مورد شبکه در طول یک کنفرانس مجازی گفت:

بستر مجازی شبکه را آسان کرد. ما معرفی سریع ، جلسات برنامه ریزی شده با سرمایه گذاران و سایر افراد باهوش را ارسال کردیم که می توانند به شرکت ما ارزش افزوده بدهند. شخصی که در Disrupt با او ارتباط داشتیم در حال حاضر در بازاریابی به ما کمک می کند ، که فوق العاده است.

TechCrunch Disrupt 2021 در تاریخ 21-30 سپتامبر برگزار می شود. اگر هنوز این کار را نکرده اید ، همین حالا پاسپورت خود را بخرید. کمی ذرت بریزید ، یک پیمانه بریزید و به Startup Alley Crawl بپیوندید – و سایر غرفه داران را نیز بررسی کنید. شما هرگز نمی دانید چه فرصت هایی فقط در انتظار شماست.