هفته آینده عرشه خود را برای بازخورد زنده در TechCrunch Disrupt 2021 در هفته آینده ارسال کنید – TechCrunch

هنر قدم زدن شاید مهمترین هنری باشد که بنیانگذار در سفر به وضعیت تک شاخ و فراتر از آن می آموزد. و مانند هر هنری ، به دریافت بازخورد انتقادی در طول راه از داوران آن طرف میز کمک می کند.

به همین دلیل است که هر Disrupt ، میزبان Pitch Deck Teardown هستیم ، پنلی از VC ها که چندین عرشه پشت سر هم را می خوانند و نقد می کنند تا از همه چیز از روایت و داستان فراگیر تا جزئیات پیش فرض قالب ، تایپوگرافی و رنگ ها بازخورد ارائه دهند.

در TechCrunch Disrupt 2021 هفته آینده ، من هیجان زده هستم که میزبان Maren Bannon of January Ventures ، Ben Ling از Bling Capital و Vanessa Larco از NEA برای تکرار بعدی این پانل کارگاهی محبوب هستم.

اگر بنیانگذار هستید و می خواهید عرشه خود را برای بررسی ارسال کنید ، به این فرم معتبر Google سر بزنید و یک کپی از عرشه زمین خود را در قالب PDF بارگذاری کنید. به یاد داشته باشید که این به صورت عمومی ارائه می شود ، بنابراین مطمئن شوید که برای مخاطبان استودیوی زنده مناسب است. ما تقریباً شش مورد از آنها را برای گنجاندن در رویداد انتخاب می کنیم و بنیانگذاران انتخاب شده را از طریق ایمیل مطلع می کنیم.

هفته آینده به ما بپیوندید! و اگر به بلیط Disrupt نیاز دارید ، ما هنوز مقداری از آن را برای همه هیجانات مجازی در دو مرحله و ده ها گپ و پنل کنار آتش در اختیار داریم.