هفته آینده ، به ناسا ، نیروی فضایی ایالات متحده بپیوندید تا از فرصت های تجاری در عصر جدید فضایی گفتگو کنید – TechCrunch

صنعت فضایی پررونق با سرعتی بی سابقه در حال تکامل و گسترش است. این پیچیده ترین و پرهزینه ترین بخش است و مرزهای سنتی بین امنیت ملی، فضای مدنی و تجاری به سرعت در حال تغییر برای ایجاد فرصت های جدید است.

ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم در 2 نوامبر میزبان یک وبینار زنده و رایگان 30 دقیقه ای به نام، سرعت کامل در پیش: تسریع همکاری های دولتی و تجاری در عصر جدید.

برای این بحث صادقانه به رهبران مجرب فضایی بپیوندید و بیاموزید که چگونه تقاضاهای دولت برای موفقیت در ماموریت با قابلیت های جدید شرکت های تجاری تلاقی می یابد. این رویداد رایگان است ، اما برای شرکت در آن باید ثبت نام کنید.

این گفتگو که توسط امیلی کالندرلی، مهندس آموزش دیده در MIT و مجری تلویزیون علمی نامزد جایزه امی مدیریت می شود، شامل استیو ایساکوویتز، رئیس و مدیر عامل شرکت هوافضا، ژنرال دیوید دی “دی تی” تامپسون، معاون رئیس عملیات فضایی، نیروی فضایی ایالات متحده، مندی وان، مدیر عامل و بنیانگذار GXO، Inc، و الکس مک دونالد، اقتصاددان ارشد ناسا.

موضوعات روی میز عبارتند از:

  • چالش های “تکامل فضا در سرعت” از جمله روندهای کلیدی و عوامل تغییر که بر مأموریت ها تأثیر می گذارد و این لحظه را در فضا شکل می دهد.
  • شکاف های موجود در زمینه برنامه های کاربردی خاص ، چالش های ادغام ماموریت و نیروی کار قوی
  • نحوه استفاده بهینه از قابلیت های تجاری در سطح ملی برای حمایت از موفقیت ماموریت سازمانی
  • فرصت برای شرکت های فضایی جدید برای مشارکت و تجارت با برنامه های فضایی دولتی

این فرصت نادر را برای به دست آوردن درک عمیق تری از فرصت های شریک برای بازکردن دوره جدیدی از دستاوردهای بشری در فضا از دست ندهید.

سرعت کامل در پیش: تسریع همکاری های تجاری و تجاری در عصر جدید در 2 نوامبر از ساعت 8:30 صبح – 9:00 صبح (PT) / 11:30 صبح – 12:00 بعد از ظهر (ET) انجام می شود. برای شرکت 100 درصدی رایگان امروز ثبت نام کنید.