هشت جاده چهارمین صندوق خود را راه اندازی می کند: 450 میلیون دلار با هدف افزایش مقیاس اروپا یا اسرائیل

اروپایی VC Eight Road چهارمین صندوق 450 میلیون دلاری خود را برای شرکت های فناوری اروپایی و اسرائیلی راه اندازی می کند که هدف آن ایجاد 15-20 واحد دیگر در طیف وسیعی از مناطق مصرف کننده ، نرم افزاری به عنوان خدمات ، fintech و healthtech است. اندازه های چک بین 5 تا 50 میلیون دلار برای هر شرکت متغیر است و به همین دلیل ، تمایل بیشتری به بازی در دورهای تامین مالی دارد. هشت جاده 10 ساله توسط Fidelity پشتیبانی می شود و قبلا به عنوان Fidelity Growth Partners و قبل از آن Fidelity Ventures شناخته می شد.

Eight Road قبلاً در شرکت هایی مانند AppsFlyer ، Cazoo ، Fireblocks ، Hibob ، سرمایه گذاری کرده است. Made.com، Spendesk ، Red Points و Neo4j ، و اکنون بیش از 8 میلیارد دلار سرمایه در سراسر اروپا ، آسیا و ایالات متحده مدیریت می کند.

برای اینکه بتوانید نحوه رشد این صندوق را درک کنید ، اولین صندوق هشت جاده 100 میلیون پوند ، دوم 150 میلیون پوند ، اولین 375 میلیون دلار و آخرین آن 450 میلیون دلار بود.

داور هبل ، شریک مدیریتی و سرپرست Eight Roads Ventures Europe در این باره می گوید: “راه اندازی آخرین صندوق ما در زمانی که انرژی و جاه طلبی کارآفرینانه زیادی در اروپا و اسرائیل وجود دارد و ما در حال حاضر محکم در راه ایجاد قهرمانان فناوری جهانی خارج از منطقه. این سرمایه اضافی ما را قادر می سازد تا به بنیانگذاران بلندپرواز کمک کنیم تا در مقیاس ، پیروزی و تأثیر ماندگار بر نحوه زندگی ما تأثیر بگذارند. ”

من از این شرکت پرسیدم که آیا با توجه به مقیاس مشکلات پیش روی کره زمین ، آیا تمرکز خود را بر آب و هوا نیز خواهد داشت؟ یک سخنگو گفت تمرکز بر کاهش آب و هوا در تمام بخشهای آن ، اما به عنوان موضوع سرمایه گذاری هشت جاده به سه حوزه اصلی توجه می کند:

  • انرژی پاک – بنابراین سرمایه گذاری در یک شرکت اسکاندیناوی دارد لاستیک که به مردم کمک می کند خانه های خود را با ثبات تری اداره کنند.
  • محصولات پایدار – هشت جاده در آن سرمایه گذاری کرده است اوقات فراغت (بازار مد با هدف پوشیدن همه موارد) ، اسمول (محصولات خانه سازگار با محیط زیست) ، چنگال (محصولات ارگانیک و پایدار) ، اره (مارک عینک) ، و Made.com (برند مبلمان آنلاین)
  • ابزارها و ابزارهای تغییر آب و هوا – به عنوان مثال اندازه گیری و کاهش ردپای کربن

در طی مصاحبه ای ، هبل سال گذشته یک موضوع اصلی سرمایه گذاری را به من گفت و این تغییر به کار از راه دور ، سیستم های منابع انسانی برای پشتیبانی از آن بود و: “اکنون هر شرکتی به FinTech نیاز دارد.”

چهارمین گروه بزرگ برای هشت جاده ، سلامت دیجیتال است که همچنین به دلیل همه گیری فوق العاده شارژ می شود.

فناوریهای توانمندسازی مانند هوش مصنوعی نیز در حال استفاده هستند: “من آن را بخش نمی نامم ، بلکه جنبه یادگیری ماشین است. مانند Glovo ، شرکتی که بازارهای استعدادهای داخلی را برای شرکت های بزرگ انجام می دهد ، جایی که می توانید استعدادهای افراد را با فرصت های دیگر بخش های سازمان مطابقت دهید. “

از هبل پرسیدم آیا شرکت او به دفتر برمی گردد؟ او گفت: “من فکر می کنم ما هنوز احساس خود را می دانیم ، می دانید. من فکر می کنم ما گفتیم که دو روز در هفته خواهیم بود ، و سپس ببینیم چگونه پیش می رود. دیدن افراد دوباره خوب است. “