هدف Sanas تبدیل یک لهجه به لحن دیگر برای تماسهای روان تر خدمات مشتری – TechCrunch است

در صنعت خدمات مشتری ، لهجه شما جنبه های زیادی از شغل شما را دیکته می کند. نباید این گونه باشد که لهجه “بهتر” یا “بدتر” وجود داشته باشد ، اما در اقتصاد جهانی امروز (هرچند که چه کسی از فردا خبر دارد) به نظر می رسد که آمریکایی یا انگلیسی به نظر برسد. در حالی که بسیاری تحت آموزش خنثی سازی لهجه قرار می گیرند ، Sanas یک استارتاپ با رویکرد دیگر (و 5.5 میلیون دلار) است: از تشخیص و ترکیب گفتار برای تغییر لهجه گوینده در زمان واقعی استفاده می کند.

این شرکت یک الگوریتم یادگیری ماشین را آموزش داده است تا به سرعت و به صورت محلی (بدون استفاده از ابر) گفتار افراد را در یک طرف تشخیص دهد و از سوی دیگر ، کلمات مشابه را با لهجه انتخاب شده از لیست یا تشخیص خودکار از گفتار شخص دیگر

تصویر صفحه برنامه دسکتاپ Sanas.

اعتبار تصویر: ساناس.ای

این دستگاه مستقیماً در پشته صدا سیستم عامل قرار می گیرد ، بنابراین تقریباً با هر ابزار تماس صوتی یا تصویری از جعبه کار می کند. در حال حاضر این شرکت برنامه آزمایشی را با هزاران نفر در مکان هایی از ایالات متحده و انگلستان تا فیلیپین ، هند ، آمریکای لاتین و دیگر مناطق اجرا می کند. لهجه های پشتیبانی شده شامل آمریکایی ، اسپانیایی ، انگلیسی ، هندی ، فیلیپینی و استرالیایی تا پایان سال خواهد بود.

راستش را بخواهید ، ایده ساناس در ابتدا مرا آزار داد. این برای افرادی متعصب که لهجه خود را برتر می دانند و دیگران را زیر دست خود می پندارند به من امتیاز می داد. فناوری با استقبال متعصبین آن را برطرف می کند … عالی!

اما در حالی که هنوز کمی از این احساس را دارم ، می بینم چیزهای دیگری فراتر از این وجود دارد. به طور کلی ، درک راحت تر زمانی که کسی با لهجه ای شبیه به شما صحبت می کند. اما خدمات به مشتریان و پشتیبانی فنی یک صنعت بزرگ است و در درجه اول توسط افراد خارج از کشورهایی که مشتریان در آن هستند انجام می شود. این قطع ارتباط اساسی را می توان به نحوی جبران کرد که مسئولیت کار بر عهده کارگران سطح ابتدایی باشد یا آن را بر عهده فناوری بگذارد. در هر صورت مشکل درک خود باقی می ماند و باید برطرف شود – یک سیستم خودکار به شما اجازه می دهد این کار را به راحتی انجام دهید و به افراد بیشتری اجازه می دهد تا کار خود را انجام دهند.

این جادو نیست – همانطور که می توانید در این کلیپ بگویید ، شخصیت و میزان صدای شخص فقط تا حدی حفظ شده است و نتیجه آن به طور قابل ملاحظه ای مصنوعی تر است:

https://www.youtube.com/watch؟v=ZTZ1T9VBa-Y

اما این فناوری در حال پیشرفت است و مانند هر موتور گفتاری ، هرچه بیشتر از آن استفاده شود ، بهتر می شود. و برای کسی که به لهجه گوینده اصلی عادت ندارد ، نسخه آمریکایی با لهجه به راحتی قابل درک است. برای شخص نقش حمایتی ، این احتمالاً به معنای نتایج بهتر برای تماس های آنها است – همه برنده می شوند. ساناس به من گفت که خلبانان تازه شروع به کار کرده اند ، بنابراین هنوز هیچ شماره ای از این استقرار در دسترس نیست ، اما آزمایش کاهش قابل توجه نرخ خطا و افزایش بازده تماس را پیشنهاد کرده است.

این به هر اندازه خوب است که بتواند 5.5 میلیون دلار را با مشارکت Human Capital ، General Catalyst ، Quiet Capital و DN Capital جذب کند.

ماکسیم سربریاکوف ، مدیرعامل شرکت در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که در تلاش است تا ارتباطات را آسان و عاری از اصطکاک کند ، بنابراین مردم می توانند با اطمینان صحبت کنند و یکدیگر را درک کنند ، در هر کجا که هستند و با چه کسی سعی می کنند با آنها ارتباط برقرار کنند. سخت است که با آن مأموریت مخالفت کنم.

در حالی که بعید است که س questionsالات فرهنگی و اخلاقی لهجه ها و تفاوت های قدرت از بین بروند ، ساناس سعی می کند چیز جدیدی را امتحان کند که ممکن است یک ابزار قدرتمند برای بسیاری از افرادی باشد که باید به طور حرفه ای ارتباط برقرار کنند و الگوهای گفتاری خود را مانع این کار می دانند. این روشی است که ارزش بررسی و بحث را دارد ، حتی اگر در یک دنیای کامل ما به سادگی یکدیگر را بهتر درک کنیم.