هدف وردی این است که به کشاورزان کنترل آبیاری محصول را بدهد – TechCrunch

وردی ، که امروز در استارت آپ نبرد TechCrunch راه اندازی شد ، از خوشه های سوپاپ هوشمند خود به عنوان “ازدحام” یاد می کند. این واژه نشان دهنده نوع پیاده سازی با تراکم بالا است که شرکت به دنبال اجرای آن در مزارع سراسر آمریکای شمالی است. با سیستم آبیاری موجود ، هدف سیستم آن این است که به کشاورزان کنترل بیشتری بر آبیاری که برای محصولات خود ارسال می کنند ، بدهد.

این سیستم از داده های شخص ثالث جمع آوری شده توسط ماهواره ها (و در آینده ، هواپیماهای بدون سرنشین) برای تعیین اینکه کدام قسمت از محصول خاص آب کافی دریافت نمی کند ، استفاده می کند. این سیستم محصولات را به مناطق کوچک تقسیم می کند و از یادگیری ماشینی برای کمک به مقدار مناسب آب برای رسیدن به جایی که باید استفاده می کند.

آرتور چن ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت ، به TechCrunch می گوید: “تغییرات زیادی در نحوه رشد گیاهان وجود دارد و این به دلیل تغییرات در خاک و آب و هوا است که می تواند در چند متر در یک مزرعه اتفاق بیفتد.”

“زیرساخت های موجود آنها واقعاً به آنها اجازه می دهد تا این درمانهای یک اندازه را انجام دهند و با هر گیاه به یک شیوه رفتار کنند ، حتی اگر همه آنها نیازهای رشد منحصر به فردی داشته باشند. آنچه ما در اینجا سعی می کنیم انجام دهیم این است که به کشاورزان این امکان را بدهیم که آب و ، به عنوان مثال ، کود را برای گروه های مختلف گیاهان یا حتی گیاهان واحد در یک مزرعه سفارشی کنند. “

این شرکت در سال 2019 فعالیت خود را به عنوان شاخه ای از دانشگاه بریتیش کلمبیا آغاز کرد. به طور مناسب ، بیشتر فناوری اصلی آنها در سال قبل از میلاد مسیح به دلیل محدودیت های سفر مربوط به COVID-19 به صورت محلی راه اندازی شده است.

در حال حاضر ، نصب این سیستم نیاز به حضور نماینده دارد ، بنابراین وردی از زمان آغاز به کار در اوایل ژانویه بسیاری از آزمایشات خود را در استان خود نگه داشته است. با این وجود ، سیستم هایی در کالیفرنیا و ایالت واشنگتن نیز در حال آزمایش هستند.

با توجه به تعداد آن ، این سیستم قادر است هزینه های آبیاری را تا 80 reducing کاهش دهد و تا 10 برابر دقت بیشتری نسبت به روش های سنتی ارائه دهد. اصلی ترین راهکار شرکت برای کشاورزان آبیاری دقیق تر است ، اگرچه این شرکت به خوبی به کاهش آب احتمالی تکیه می کند و در عین حال به سرمایه گذاران بالقوه که تقریباً به دنبال شرکت های سبز بیشتری برای مجموعه خود هستند ، کمک می کند. مطمئناً کالیفرنیا که دچار خشکسالی شده است می تواند راه حل های بالقوه بیشتری را برای صرفه جویی در آب بررسی کند.

تا به امروز ، تیم متشکل از چهار کارمند تمام وقت 1.08 میلیون دلار به عنوان کمک مالی قبل از بذر ، با احترام از Startup Haven ، Rarebreed Ventures و Alchemist Accelerator جمع آوری کرده است.