هدف به روز رسانی Slack قرار دادن هوش مصنوعی در مرکز تجربه کاربر است

Slack از یک پلتفرم ارتباطی خالص به پلتفرمی تبدیل شده است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد مستقیماً به برنامه‌های سازمانی متصل شوند، بدون اینکه مجبور باشند به تعویض وظایف مخوف متوسل شوند. امروز، در رویداد Salesforce World Tour در نیویورک، این شرکت گام بعدی در تکامل پلتفرم خود را اعلام کرد که در آن هوش مصنوعی را در خط مقدم تجربه کاربر قرار می‌دهد و دریافت اطلاعات و ایجاد گردش کار را آسان‌تر می‌کند.

توجه به این نکته مهم است که اینها اعلامیه هستند و بسیاری از این ویژگی ها هنوز در دسترس نیستند.

راب سیمن می‌گوید که به جای ضربه زدن به یک پوشش هوش مصنوعی، آن‌ها در تلاش هستند تا آن را به روش‌های مختلف در سراسر پلتفرم ترکیب کنند. این کار ماه گذشته با یک گام کوچک آغاز شد، مشارکت با OpenAI برای وارد کردن یک برنامه ChatGPT به Slack، اولین بخش از چشم انداز بسیار گسترده تر برای هوش مصنوعی در این پلتفرم. آن قسمت در حال حاضر در نسخه بتا است.

اعلامیه امروز شامل چندین ادغام جدید از جمله SlackGPT، طعم خود این شرکت از هوش مصنوعی مولد ساخته شده بر روی پلت فرم Slack است، که کاربران و توسعه دهندگان می توانند از آن برای ایجاد تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنند. محتوای Slack نقطه شروعی را برای ساخت مدل‌های مرتبط با پلتفرم فراهم می‌کند.

ما فکر می کنیم که Slack در زمینه هوش مصنوعی مولد یک مزیت منحصر به فرد دارد. بسیاری از دانش سازمانی در مورد هر موضوع، تیم، آیتم کاری و پروژه در حال حاضر از طریق پیام‌ها، فایل‌ها و کلیپ‌هایی که هر روز به اشتراک گذاشته می‌شوند، در Slack است.

وقتی آن را با اکوسیستم و پلتفرم شریک Slack ترکیب می‌کنید، مشتریان گزینه‌های زیادی برای ادغام هوش مصنوعی در جریان کاری خود دارند. او می گوید که اسلک در حال حاضر از سه جهت به این موضوع فکر می کند.

برای شروع، Slack قصد دارد هوش مصنوعی را به صورت بومی وارد تجربه کاربر با SlackGPT کند تا به مشتریان کمک کند سریع‌تر کار کنند، ارتباط بهتری برقرار کنند، سریع‌تر یاد بگیرند، و غیره به طور مستقیم در Slack در دسترس باشد.

نمونه اول می تواند به عنوان مثال به کارمندان کمک کند تا بدون نیاز به خواندن هر پیامی برای دریافت اصل موضوع مورد بحث، درگیر یک موضوع طولانی شوند. دومی می تواند به تولید پیام های Slack یا محتوا برای برنامه های Slack پیوند داده شده کمک کند. این مورد استفاده کمی کمتر آشکار است. احتمالاً نوشتن یک پیام Slack برای خودتان آسان‌تر است، مگر اینکه یک پیام خودکار باشد که بخشی از یک گردش کار باشد، اما اگر در حال ایجاد محتوا برای Slack Canvas هستید، می‌توانید اجازه دهید هوش مصنوعی مولد به شما کمک کند.

توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند وارد عمل شوند، مراحل هوش مصنوعی را در جریان‌های کاری بسازند، و به آنها این امکان را می‌دهند که از برنامه‌های خارجی و مدل‌های زبان بزرگ استفاده کنند تا خودشان تجربه‌های هوش مصنوعی تولید کنند. سیمن می‌گوید همین هفته گذشته، این شرکت تجربه توسعه‌دهنده به‌روز شده‌اش را به‌طور کلی در دسترس قرار داد، و این باید ترکیب هوش مصنوعی مولد را به روش‌های سفارشی‌شده در پلتفرم آسان‌تر کند.

بنابراین این به ما این پایه را می‌دهد که به کاربران امکان انتخاب و انعطاف‌پذیری بدهیم تا هر زمان که آماده باشند و هر طور که دوست دارند، هوش مصنوعی را وارد کار خود در تجارت خود کنیم. ما در حال حاضر 2600 برنامه در اکوسیستم داریم که شامل بسیاری از LLM های پیشرو است و می بینیم که مشتریان زیادی از قبل انتخاب کرده اند که هوش مصنوعی مولد را در Slack ادغام کنند.

سرانجام EinsteinGPT، طعم Salesforce از هوش مصنوعی مولد که در ماه مارس اعلام شد نیز در Slack گنجانده می‌شود و به کارکنان اجازه می‌دهد مستقیماً در مورد محتوای Salesforce سؤال بپرسند، مانند کاربرانی که احتمالاً از بین می‌روند یا حساب‌هایی که احتمالاً خرید می‌کنند و غیره. این در واقع در مورد ادغام مستقیم محتوای Salesforce در Slack است، شرکت Salesforce برای چند سال پیش 27 میلیارد دلار پرداخت کرد.

Slack واقعاً به رابط مکالمه ای برای Salesforce تبدیل شده است. بنابراین، این بینش‌های مبتنی بر GPT انیشتین را از داده‌های بی‌درنگ مشتری که در Salesforce وجود دارد به Slack می‌آوریم تا درک هر تیمی از مشتری را غنی‌تر کنیم.»

مانند بسیاری از ابزارهای مولد هوش مصنوعی، ما شاهد اضافه شدن به نرم افزارهای سازمانی بوده ایم، Slack این قابلیت ها را مدت ها قبل از انتشار آنها اعلام می کند، اما این باید به مشتریان این حس را بدهد که چه چیزی در راه است و چگونه هوش مصنوعی می تواند Slack را در آن متحول کند. آینده. ادغام SlackGPT و EinsteinGPT هنوز در مرحله توسعه هستند، اما امروزه توسعه دهندگان می توانند ادغام های سفارشی را با انواع LLM بسازند. Workflow Builder با رابط‌های SlackGPT AI (که به مشتریان امکان می‌دهد فوراً ChatGPT یا Claude را به یک گردش کار متصل کنند یا کانکتورهای سفارشی بسازند که LLM‌های خودشان را وصل کنند) تابستان امسال در دسترس خواهد بود.