نیکول لاپوینت جیمسون ، مدیر عامل Evil Geniuses در حال اختلال است – TechCrunch

با گسترش روزافزون فرصت ها در دنیای بازی ها به عنوان بخشی از تغییرات پس از COVID به بخش سرگرمی ، esports فرصت های خاص خود را برای دسترسی به مخاطبان جدید پیدا کرده است. در حالی که بازی های رقابتی هنوز در مراحل اولیه خود هستند ، ذینفعان صنعت از برجسته ترین ناشران و سازمان های بازی هستند و اختلال در نحوه انجام کسب و کار می تواند چالشی بزرگ برای افزایش لیگ ها و پلتفرم ها باشد.

ما بسیار خوشحالیم که نیکول لاپوینت جیمسون ، مدیر عامل Evil Geniuses این هفته به ما بپیوندد تا در بحث بازی های رقابتی و چگونگی پیشرفت esports در تلاش برای جذب مخاطب بیشتر صحبت کند. ما با LaPointe Jameson در مورد لیگها و ذینفعان مختلف در صنعت و مکانهایی که حرکت در حال تغییر است صحبت خواهیم کرد.

Evil Geniuses یک نام تجاری رقابتی دو دهه ای است ، اما در چند سال گذشته ، شرکت esports شاهد پیشرفت چشمگیری بوده است ، از لیگ ها خارج شده و به لیگ های جدید می پیوندد ، در حالی که لیست خود را افزایش می دهد و به دنبال یافتن فرصت های جدید در فضایی است که این دهه به طرز چشمگیری بالغ شده است اما هنوز دنبال مخاطبان اصلی است. سازمان esports قبلاً در نتیجه خرید Twitch بخشی از آمازون بود ، اما در سال 2019 توسط Peak6 Investments مستقر در شیکاگو خریداری شد.

LaPointe Jameson در سال 2019 به عنوان مدیرعامل Evil Geniuses پیوست. در آن زمان ، سرمایه گذار 25 ساله تجربه کمی در اداره یک سازمان بازی داشت ، اما از زمان انتصاب او ، شرکت esports به دنبال تکان دادن نحوه عملکرد شرکت ها در جهان esports بوده است. به در اوایل سال جاری ، این شرکت پلت فرم تجزیه و تحلیل esports خود را راه اندازی کرد ، داده های بازی حرفه ای و آماتور را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کرد و به صنعت دسترسی به ابزارهای کارآمدتر برای تجزیه و تحلیل بازیکنان و جذب نیرو را داد.

LaPointe Jameson به عنوان یکی از معدود زنان سیاه پوست مسئول یک سازمان esports ، به دنبال ایجاد یک سازمان متنوع تر و یافتن مخاطب گسترده تر در خارج از طاقچه های سنتی است. این لیگ به پیشگامان امضای تیم های جنسیت مختلط برای رقابت در مسابقات بزرگ کمک کرده است.

“برای افرادی که در عقب بودند که اولین بار آن را ندیدند ، روشن شود … من اهمیتی نمی دهم از کجا آمده اید. نه اعتقاد ، جنسیت ، دین ، ​​طبقه ، صنعت گذشته یا گرایش جنسی شما. اگر شما بهترین از بهترین ها هستید ، خانه ای در اینجا دارید [Evil Geniuses]، ”لاپوینت جیمسون توییت کرد اوایل امسال

ما مشتاقانه منتظر گفت و گو با LaPointe Jameson ، در کنار تعداد زیادی سخنران شگفت انگیز در Disrupt ، از جمله مدیرعامل Canva ، ملانی پرکینز ، و بازیگر و کارآفرین رایان رینولدز هستیم.

نمایش به سرعت در حال آمدن است. بلیط خود را هم اکنون با قیمت کمتر از 100 دلار قبل از افزایش قیمت امشب تهیه کنید – و به زودی شما را خواهیم دید.