نکاتی برای مدیریت رشد در به روزرسانی های iOS – TechCrunch

“من دیده ام که استارتاپ ها هزاران دلار را در نتیجه نداشتن سیگنال بهینه در کمپین های خرید پولی خود به طور ناکارآمد هزینه می کنند. جاناتان مارتینز ، بازاریاب رشد ، در ستون مهمان این هفته Extra Crunch می گوید: میلیون ها دلار در شرکت هایی مانند Postmates صرف کردم تا سیگنال ما را به بهترین حالت ممکن اصلاح کنند. “من می خواهم هر استارتاپی از اشتباه دردناک عدم تنظیم صحیح این دستگاه اجتناب کند ، در عوض از هر دلار تبلیغاتی مهم حداکثر استفاده را ببرد.”

تیم TechCrunch بوده است مشغول این هفته گذشته ، به ویژه با اختلال در هفته آینده و تاریخ انتشار iOS 15 به سرعت نزدیک می شود. اگر قبلاً در Disrupt ثبت نام نکرده اید ، برای تهیه بلیط دیر نیست. ما برای همه جلسات ، از جمله “چالش های ظریف ارزیابی تناسب محصول-بازار” در روز سه شنبه ، 21 سپتامبر از ساعت 14:05 بعد از ظهر تا 14:45 بعد از ظهر به وقت اضافی ، هیجان زده ایم. دنیای بازاریابی هفته گذشته در حال پیشرفت بود ، مارتینز نحوه بهینه سازی سیگنال را توضیح داد و میراندا هالپرن با ویوک شارما ، مدیرعامل Movable Ink درباره تأثیر iOS 15 بر بازاریابان ایمیل صحبت کرد. ما همچنین پست های مهمان از برایان Dsouza از Grammarly و Xiaoyun TU از Brightpearl داشتیم. جزئیات بیشتر در زیر.

به TechCrunch کمک کنید تا بهترین بازاریابان رشد را برای استارتاپ ها پیدا کند.

در این نظرسنجی سریع توصیه ای ارائه دهید تا نتایج را با همه به اشتراک بگذاریم.

اگر قبلاً نشنیده اید ، از طریق نظرسنجی کارشناسان ، یک بلیط رایگان برای Disrupt به شما هدیه می دهیم. برنامه Disrupt را بررسی کنید و برای اطلاع از جزئیات هدیه به ادامه مطلب بروید:

  • آیا قبلاً توصیه ای ارائه کرده اید؟ این عالی است – ما همه ارسال های نظرسنجی قبلی را به عنوان ورودی بلیط Disrupt می شماریم.
  • ما همچنین 100 ارسال نظرسنجی بعدی را در هدیه وارد می کنیم.
  • آیا می خواهید 10 توصیه برای افزایش شانس خود برای برنده شدن ارسال کنید؟ ما عاشق اشتیاق هستیم ، اما از شما می خواهیم که فقط یک توصیه برای هر بازاریابی که با آن کار کرده اید ارائه دهید.
  • نمی دانید در توصیه خود چه چیزی بگویید؟ با ویژگی های آنها شروع کنید ، برای کمک به شرکت شما چه کردند ، چگونه کار آنها بر تجارت شما تأثیر گذاشت و از آنجا بروید!
  • ما به صورت دستی همه ورودی ها را مرور می کنیم ، بنابراین لطفاً یک پاسخ را چندین بار کپی و جایگذاری نکنید.
  • در مورد هدیه سوالی دارید؟ برای ما ایمیل بفرستید [email protected].
  • نظرسنجی باز خواهد ماند ، اما ما پس از یکشنبه ، 19 سپتامبر ، ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت PT ، آثار ارسالی را به عنوان ورودی این هدیه نمی شماریم.

بازاریاب: اندرو ریس ، آب میوه
توصیه شده توسط: اورین سینگ ، صنعت بازرگانی
شهادت: “ما توسط دوست خانوادگی صاحب شرکتم به Juice ارجاع داده شدیم و به عنوان یک احترام شخصی گفتند که بهترین پسر خود را به ما می دهند. به طور طبیعی ما فکر می کردیم این چیزی است که همه می گویند اما آنها شوخی نمی کردند. اندرو به طور جداگانه لیگ برتر از شرکت بازاریابی قبلی ما بود. داشتن فردی بسیار آگاه و مایل به یادگیری صنعت جدید نقطه عطفی برای ما بود. “

در بازاریابی رشد ، سیگنال موفقیت را تعیین می کند: مارتینز از اشتباهات خود درس گرفت و درس های آموخته شده را با ما در میان گذاشت. مارتینز از انتخاب سیگنال گرفته تا نحوه تقویت آن ، جنبه های کلیدی از جمله نحوه استفاده از iOS 14 را پوشش می دهد. او می گوید: “بنابراین چگونه می توانید جلوتر بروید و سوزن را در کمپین های بازاریابی رشد خود ادامه دهید؟ اول از همه ، دائماً رویدادهایی را که برای آنها بهینه سازی کرده اید زیر سوال ببرید. و دوم اینکه هیچ سنگی بر سنگ نگذارید. “

با نزدیک شدن iOS 15 به بازاریابان باید معیارهای DIY بیشتری برنامه ریزی شود: انتشار iOS 15 زمینه بازی را برای بازاریابان تغییر می دهد. آنها باید به معیارهایی متکی باشند که از داده های صفر و شخص اول استفاده می کنند تا اینکه به نرخ باز کردن ایمیل به عنوان معیار اصلی تکیه کنند. میراندا با شارما در مورد تأثیر این نسخه بر صنعت و آنچه بازاریابان باید روی آن تمرکز کنند صحبت کرد. یک نکته از شارما این است که “روی معیارهای قیف پایین مانند کلیک و تبدیل تمرکز کنید – این همان چیزی است که واقعاً به آن می رسد و این واقعی ترین شاخص تعامل است.”

(Extra Crunch) منحنی تقاضا: چگونه می توانید به اثبات اجتماعی دست پیدا کنید که استارتاپ شما را رشد می دهد: نیک کاستلو ، سرپرست محتوا در منحنی تقاضا ، به اثبات اجتماعی می پردازد و اینکه چگونه استارتاپ ها می توانند از آن به نفع خود استفاده کنند. کاستلو در اثبات اجتماعی می گوید: “آیا تا به حال برای بازدید از یک رستوران توقف کرده اید زیرا رستوران آن دارای ترکیب بزرگی در جلو بود؟ این تصادفی نبود معمول است که رستوران ها محدوده فضای پذیرایی خود را محدود کنند. این امر مردم را مجبور می کند تا در بیرون منتظر بمانند و خط به افرادی که از کنار آن رد می شوند نشان می دهد که رستوران آنقدر خوب است که ارزش انتظار کشیدن را دارد. “

(Extra Crunch) 5 چیزی که برای جلب اولین مشتری خود به آن نیاز دارید: Dsouza ، رهبر بازاریابی محصول در Grammarly ، ما را در مورد چگونگی برنده شدن اولین مشتری خود راهنمایی می کند. او شامل توضیحات ، نحوه کار و موارد استفاده از تمرین است. دسوزا می گوید ، “. به . از هر بنیانگاری بخواهید آنچه واقعاً تأیید می کند که راه اندازی آنها شروع به کار کرده است ، و آنها تقریباً فوراً می گویند زمانی است که اولین مشتری خود را به دست آورند. “

(Extra Crunch) 4 راه برای استفاده از ROAS برای تولید سه برابر تولید: TU ، مدیر جهانی تولید تقاضا در Brightpearl ، راه هایی را برای استفاده از بازده هزینه تبلیغات (ROAS) در اختیار ما قرار می دهد. او می گوید: “هنگامی که معیار بازگشت را انتخاب می کنید ، باید مطمئن شوید که بدون نیاز به سن برای به دست آوردن داده ها ، با هدف شرکت شما مطابقت دارد.”

با تکمیل نظرسنجی ما ، به ما بگویید که متخصص بازاریابی رشد استارتاپ مورد علاقه شما برای همکاری با چه کسی است.