نماینده جوهرهای خالق CryptoPunks با آژانس بزرگ استعدادهای هالیوود – TechCrunch معامله می کند

یکی از بزرگترین آژانس های استعدادیابی هالیوود در حال ورود به بازی NFT است.

Larva Labs ، خالق CryptoPunks ، به تازگی با United Talent Agency (UTA) در یک قرارداد نمایندگی امضا کرده است که یکی از اولین و نمادین ترین پروژه های NFT را به دنیای سرگرمی و مارک تجاری وارد می کند.

لسلی سیلورمن ، رئیس دارایی های دیجیتالی UTA ، به هالیوود ریپورتر گفت: “من می گویم که این یکی از اولین فرصت ها برای IP هایی است که کاملاً در دنیای رمزنگاری ایجاد شده اند و می توانند وارد فضای سرگرمی وسیع تری شوند و آنها آن را به دست آوردند.” آنها واقعاً به طرز شگفت انگیزی به خشونت زدند. »

این معامله می تواند باعث شود CryptoPunks در فیلم ، تلویزیون ، بازی های ویدئویی و سایر مناطق دارای مجوز ظاهر شود. پروژه های هنری دیگر Larva Labs ، Meebits و Autoglyphs ، نیز توسط UTA در حال پیشرفت ارائه می شوند. شرایط این قرارداد فاش نشد.

با افزایش سرمایه گذاری سوداگری در NFT ها ، CryptoPunks همچنان یکی از شناخته شده ترین و با ارزش ترین پیشگامان در فضا است. Larva Labs در سال 2017 10 هزار عدد از پیکسل های جداگانه ایجاد شده توسط الگوریتم را در بلاک چین اتریوم راه اندازی کرد.

CryptoPunks برای چشم بی تربیت ، و مسلماً برای چشم آموزش دیده ، پرتره های پیکسلی کوچکی از شخصیت های مختلف است ، برخی از آنها کلاه دزدان دریایی را پوشیده اند ، برخی دیگر با شیشه های هوانوردی لوله های سیگار کشیدن. اما برای دنیای رمزنگاری ، پانک ها یک دال اجتماعی هستند ، که سرمایه گذاری اولیه را در NFT ها ، سبک شخصی و مهمتر از همه ثروت ایجاد می کند.

ارزش CryptoPunks از صفر بالا رفت (در ابتدا به صورت رایگان به آنها اهدا شد) و در حال حاضر حتی کم هزینه ترین پانک های کلکسیونی با صدها هزار دلار به فروش می رسد و ارزشمندترین آنها میلیون ها دلار فروخته می شود. در ماه مه ، مجموعه ای از نه CryptoPunks در حراجی که توسط Christie’s اداره می شد ، کمتر از 17 میلیون دلار فروخته شد. و هفته گذشته ، حتی ویزا وارد بازی شد و 150،000 دلار برای CryptoPunk #7610 هزینه کرد ، یک تصویر دیجیتال که از آرایش موهاک و سبز استفاده می کند.

قابل ذکر است که یک آژانس استعدادیابی سنتی که بیشتر به دلیل نمایندگی افراد مشهور در لیست A شناخته می شود ، وارد بازی NFT می شود ، اما این اولین بار نیست که گروه در دنیای وحشی رمزنگاری خیس می کند. در اوایل ماه جاری ، UTA شرکتی به نام Rally را امضا کرد که پلتفرمی را اجرا می کند که به سازندگان کمک می کند تا توکن های اجتماعی مارک دار را که طرفداران می توانند برای کالاهای تجاری و محتوای اختصاصی هزینه کنند ، صادر کنند.