نلو با 20 میلیون دلار بودجه جدید و بازار مکزیک در چشم انداز خود به عجله BNPL می پیوندد – TechCrunch

همین حالا بخرید ، بعداً پرداخت کنید (BNPL) امسال در سرتاسر جهان خبرساز شده است – از تملک برنامه ریزی شده Square از Afterpay به عمومی شدن را تأیید کنیدبه

با این وجود ، آمریکای لاتین بازاری کم نفوذ در فضای شلوغ است.

نلو، استارت آپی که توسط تیم توسعه بین المللی سابق Uber تاسیس شده بود ، در اوایل امسال پیشنهاد خرید ، پرداخت خدمات بعدی به مکزیک را آغاز کرد. هدف نهایی آن گسترش به تمام آمریکای لاتین است. و فقط 20 میلیون دلار در تلاش برای کمک به پیشرفت در این هدف جمع آوری کرده است. این شرکت مستقر در مکزیکو سیتی در حال حاضر با بیش از 100 تاجر از جمله استیو مادن و بن اند فرانک زندگی می کند. با استفاده از برنامه نلو ، مشتریان می توانند از تجار مانند Amazon ، Mercado Libre ، Telcel ، Netflix و Spotify خرید کنند.

کایل میلر ، مدیرعامل و بنیانگذار این شرکت گفت: “هدف ما این است که تجارت دیجیتالی را در سراسر LatAm فعال کنیم و BNPL در مکزیک اولین گام ما در جهت این چشم انداز است.”

Two Sigma Ventures مستقر در نیویورک با پشتیبانان فعلی مانند Homebrew ، Susa Ventures ، Crossbeam و angel investor و میزبان محبوب پادکست ، پیشرو شد. آنتونی پمپلیانو نیز شرکت می کند سرمایه گذاران جدید شامل فرشته هایی مانند Gokul Rajaram و Emilie Choi ، موسسان و کارکنان Wealthsimple ، Orum ، Alloy ، Chime ، Square و صندوق ها/سندیکاها علاوه بر Primer Capital ، Gaingels و Moving Capital هستند. با جدیدترین منابع مالی سری A ، Nelo از ابتدای سال 2019 تا کنون 25.6 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

به طور واضح ، نلو تنها بازیکن بازار مکزیک نیست. تعدادی دیگر ، از جمله Alchemy و Addi ، همچنین برنامه هایی را برای خرید در حال حاضر ارائه کرده اند ، و پیشنهادات بعدی را در منطقه پرداخت می کنند. اما به گفته میلر ، آنچه نلو را از رقبای خود متمایز می کند این است که ادعا می کند تنها شرکت BNPL در منطقه است که علاوه بر تجربه پرداخت جاسازی شده برای تجار ، دارای برنامه تلفن همراه مصرف کننده است.

“برنامه تلفن همراه ما به مشتریان این امکان را می دهد که هم اکنون خرید کنند و بعداً در بیش از 75 تاجر و در آینده نزدیک ، هر مبلغی را پرداخت کنند میلر گفت ، “تاجر در نهایت به مقصدی برای هر مشتری که مایل به خرید آنلاین است تبدیل می شود. این پایگاه مصرف کننده اسیر برای ایجاد شبکه Nelo بسیار مهم است. “

نلو اولین محصول خود را در مکزیک در ژانویه 2020 منتشر کرد ، شبیه به ارائه کارت بدهی از یک بانک جدید. در اواسط سال ، این شرکت وام اقساط اعتباری را راه اندازی کرد.

سپس در مارس 2021 ، نلو اولین محصول خود را از طریق یک برنامه Android راه اندازی کرد. مشتریان می توانند از ارائه آن مانند یک کارت اعتباری استفاده کنند و مستقیماً با تجار مانند Netflix و Spotify ارتباط برقرار کنند. بسیاری از کاربران با پرداخت هزینه هایی مانند قبوض آب و برق و قبض تلفن همراه ، آنها را از پیش پرداخت به پس پرداخت تبدیل کردند.

به گفته میلر ، امروزه این استارت آپ دارای برنامه هایی برای اندروید و iOS است و درآمد آن و GMV ماهانه 50 درصد در ماه رشد می کند. در حال حاضر بیش از 100،000 خرید/تراکنش جدید در ماه مشاهده می شود.

نلو در حال برنامه ریزی است تا از سرمایه جدید خود برای رشد پایگاه مصرف کننده و بازرگانان خود استفاده کند و به توسعه تیم خود ادامه دهد. این شرکت دارای مراکزی در مکزیکو سیتی ، نیویورک سیتی و کارمندان از راه دور است. در حال حاضر 23 کارمند دارد ، در حالی که این تعداد در ژانویه 12 نفر بود.

در حال حاضر ، نلو 100٪ بر مکزیک متمرکز است ، جایی که میلر خاطرنشان می کند ، تجارت الکترونیکی “در حال انفجار” است و محل “سریع ترین بازار در حال رشد در جهان” است.

وی به TechCrunch گفت: “این امر بر تجارت ما تأثیر زیادی گذاشته است.” “در حال حاضر زمان مناسب برای این تجارت و محصول است.”

فرانسیس شوئیپ ، شریک دو Sigma Ventures معتقد است که Nelo این پتانسیل را دارد که با استفاده از BNPL به عنوان اصلی ترین گزینه تامین مالی برای مصرف کنندگان در LatAm ظاهر شود.

از نظر وی ، مورد BNPL در LatAm و به ویژه مکزیک حتی در مقایسه با BNPL در بسیاری از مناطق که قبلاً در محبوبیت زیادی مانند ایالات متحده ، اروپا و استرالیا افزایش یافته است ، قوی تر است. او اشاره می کند که در مکزیک ، دسترسی شدید به اعتبار وجود ندارد ، زیرا کمتر از 15 درصد از مردم مکزیک دارای کارت اعتباری هستند. همچنین ، در مورد پرداخت اقساطی در مکزیک که چندین دهه است وجود دارد ، رفتارهایی وجود دارد که “meses sin interes” نامیده می شود ، اما از طریق کوپن های نقدی “برای دسترسی دشوار”.

در همین حال ، هزینه تجارت الکترونیک در مکزیک بسیار سریعتر از دسترسی به اعتبار افزایش می یابد ، علاوه بر این مقررات باز فناوری در این کشور همه چیز را آسان تر می کند.

او می گوید: “جمعیت نسبتاً جوان مکزیک با جمعیت موردنظر برای مشاغل BNPL بیشتر مطابقت دارد.” “علاوه بر این ، سرعت بخشیدن به تجارت الکترونیکی بانکی و تلفن همراه در LatAm محیطی را برای یک شرکت شکست خورده در فضا امروز ایجاد کرده است.”

در سطح شخصی ، در سال گذشته در مکزیک زندگی کرده بود (و قبلاً در LatAm در 2011 زندگی کرده بود) ، شوئیپ به من گفت که دیدن بازار تجارت دیجیتال اساساً یک شبه “وحشیانه” بوده است.

او گفت: “من معتقدم که نلو تیم ، محصول ، داده ها را ایجاد کرده است و به کتاب بازی بازار رفته است که بهترین موقعیت برای استفاده از این فرصت باورنکردنی بازار است.”

شویپ افزود: این واقعیت که نلو با ارائه اقساط برای اقلام ضروری روزمره ، مانند قبوض آب و برق و تلفن ، قبل از تبدیل شدن به خرده فروشی ، مزایایی به این استارتاپ می دهد.

او گفت: “اول ، نلو دارای یک رابطه مستقیم و عمیق و مکرر با مصرف کننده است.” “نلو تنها شرکت BNPL در منطقه است که از این طریق اعتماد و وفاداری به نام تجاری را با مصرف کننده ایجاد می کند.”

بعلاوه ، نقاط تماس چندگانه در ماه با مصرف کنندگان به “دارایی داده های طولی فوق العاده ارزشمند برای نلو” تبدیل می شود.

او گفت: “آنها در حال جمع آوری تاریخ بازپرداخت ارزشمندی در پلتفرم خود هستند که صاحب منصبان مانند Affirm و Afterpay و حتی دفاتر اعتباری محلی برای مصرف کنندگان در منطقه ندارند.”