نشان فروشگاه با کیفیت برتر Google جایگزین نشان فروشگاه معتمد شد

Google نشان‌هایی را که برخی از تاجران برای فهرست‌های محصولات خود در جستجوی Google نشان می‌دهند به‌روزرسانی کرده است تا به جای نشان اصلی «فروشگاه معتمد»، «فروشگاه با کیفیت برتر» را نشان دهند.

Google پست «ما در حال به‌روزرسانی نشان «فروشگاه معتمد» هستیم، بنابراین اکنون وقتی رتبه‌بندی عالی را در کارت امتیازی تجربه خرید خود کسب می‌کنید، به جای آن نشان «فروشگاه با کیفیت برتر» نوشته می‌شود.

بدون تاثیر گوگل گفت این فقط یک تغییر نام و عنوان است و این هیچ تاثیری بر هیچ چیز دیگری نخواهد داشت. گوگل اضافه کرد: «هیچ اقدامی لازم نیست انجام دهید، و به‌روزرسانی به هیچ وجه بر معیارهای عملکرد شما تأثیر نخواهد گذاشت».

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات این نشان را نشان می دهد:

نشان فروشگاه با کیفیت برتر Google 1685010023

تاریخچه بیشتر گوگل برای سال‌ها نشان فروشگاه مورد اعتماد را داشت و اکنون تصمیم گرفته است نام آن را کمی تغییر دهد. ما نمی دانیم چرا گوگل آن را تغییر نام داد، اگر بخواهیم می توانیم حدس بزنیم. قبلاً درباره کارت امتیازی تجربه خرید Google گزارش داده بودیم که در آن Google گفت به تاجرانی که «تجربه مشتری عالی» را با «افزایش رتبه‌بندی»، «نشان» و «مزایای دیگری که به مشتریان کمک می‌کند کسب‌وکار شما را پیدا کنند» پاداش می‌دهد. برگه خرید گوگل در جستجوی گوگل.

نشان تعامل را افزایش می دهد. گوگل گفت نشان فروشگاه مورد اعتماد، «بر اساس آزمایش اولیه ما»، کلیک‌های بیشتری را به فهرست‌های بازرگانان می‌آورد، Google گفت که «احتمالاً کلیک‌ها را دریافت می‌کنند». گوگل همچنین گفت که شرکت جست‌وجو شاهد ترافیک قوی‌تری برای بازرگانان کمتر شناخته شده است.

نحوه کسب نشان تاجران نشان فروشگاه معتمد را بر اساس عملکردشان در معیارهای مربوط به سایر بازرگانان، از جمله سرعت حمل و نقل، هزینه‌های ارسال و برگشت، و پنجره‌های بازگشت دریافت می‌کنند. ما بسیاری از این معیارها را در اینجا در پوشش قبلی خود مستند کردیم، اما در اینجا سند راهنمای Google نیز وجود دارد.

زنگ میزنه آیا این نشان فروشگاه مورد اعتماد برای شما زنگ می‌زند؟ خب، بله، حدود یک دهه پیش، گوگل یک نشان فروشگاه معتبر رایگان برای بازرگانان نیز داشت. این بیشتر در سمت تبلیغات جستجوی سکه بود، در حالی که این نشان جدید برای لیست محصولات رایگان است.

چرا ما اهمیت می دهیم. نشان‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا کلیک‌های بیشتری روی فهرست‌های خود ایجاد کنید، بنابراین ارزش آن را دارد که در صورت امکان به دنبال آن باشید و یک نشان دریافت کنید. آیا تغییر جزئی در نام این نشان بر نرخ کلیک تأثیر خواهد گذاشت؟ من شک دارم اما شما باید از این تغییر آگاه باشید.