نسخه نهایی ایستگاه آشپزی در فضای باز وانت برقی – TechCrunch را بررسی کنید

در سال 2019 ، ریویان در Overland Expo West در Flagstaff ، آریزونا با نمونه اولیه آنچه امروزه به عنوان آشپزخانه اردو شناخته می شود ، حضور یافت. در حال حاضر ، با آماده شدن وانت 2022 Rivian R1T برقی از خط مونتاژ ، نسخه نهایی آشپزخانه آماده پخش اولیه است.

این خودروساز از ابتدا در آشپزخانه تغییرات زیادی را ایجاد کرده است ، از جمله افزودن دو بازیگر نقش مکمل: یک سیستم شاتل اساسی که آشپزخانه به آن متصل می شود و یک ظرف ظروف از قله برفی.

در زیر ویدئویی وجود دارد که نمای نزدیک آشپزخانه کمپ آماده تولید و همچنین اطلاعاتی از جاش گلسر ، مدیر ارشد برنامه آشپزی شرکت (معروف به مرد غذا) در مورد نحوه استفاده و آزمایش لوازم جانبی در کارخانه ریویان را ارائه می دهد.

https://www.youtube.com/watch؟v=jf0LWv20o_4

چند مشخصات برای شما آشپزخانه کمپ ارتقاء اختیاری 5000 دلار است. برای مدت زمان محدود ، شاتل تونل و مجموعه آشپزخانه Snow Peak گنجانده شده است. سرانجام ، خریدارانی که آشپزخانه را انتخاب می کنند ، باید گزینه شاتل تونل دنده ای ریویان 1500 دلاری را نیز خریداری کنند که آشپزخانه روی آن قرار دارد.

این شاتل تونلی آشپزخانه را نگه می دارد و به آن نیرو می بخشد ، که در سه قسمت روی سکو قفل می شود. ریویان قصد دارد در آینده از شاتل برای سایر لوازم جانبی استفاده کند. این شاتل دارای دوشاخه برق دوگانه – 120 ولت AC و 12 ولت DC – است و می تواند تا 200 پوند را از کامیون خارج کند.

این آشپزخانه که دارای سطحی غنی (رزین کاغذی فشرده با دوام) است ، شامل یک اجاق گاز القایی 1440 واتی با 2 شعله ، یک مخزن آب تقریباً 4 گالنی با پمپ تحت فشار ، سینک ظرفشویی و قابل جدا شدن و چندین کشو با درزهای چوب پنبه ای است. مجموعه آشپزخانه 30 تکه از Snow Peak را نگه دارید. این مجموعه شامل یک کاردک نایلونی ، یک کفگیر بامبو ، انبر ، ملاقه ، دو چاقو ، پیچ چوب پنبه ، بازکن قوطی ، لایه بردار ، ست کارد و چنگال تیتانیوم ، ظروف غذاخوری ، لیوان روی هم ، تخته برش ، دو قابلمه بزرگ ، تخته برش ، آسیاب قهوه ، کتری و روی استند بریزید

حتی یک سری چراغ وجود دارد که می تواند برای ایجاد کمی محیط در شب ایجاد شود.