نحوه مدیریت عدم قطعیت با Habi و Inspired Capital در TechCrunch Live

من مشتاقم اعلام کنم که بنیانگذار و مدیر عامل Habi، برین مک‌نولتی روجاس، در یک نسخه فوق‌العاده ویژه TechCrunch Live در 12 آوریل ساعت 12 بعد از ظهر به وقت محلی به من می‌پیوندد. برین رهبری استارت آپ املاک و مستغلات را در کلمبیا بر عهده دارد که سال گذشته با افزایش 200 میلیون دلاری به جایگاه تک شاخ رسید.

موضوع عدم قطعیت است. همانطور که برین به من گفت، بنیانگذاران استارت آپ ها عدم اطمینان را مدیریت می کنند – عدم اطمینان در محیط مالی، عدم اطمینان در ردیف بدهی ها، و عدم اطمینان ژئوپلیتیک. بدتر از آن، زمانی که عدم قطعیت کنترل نشود، اضطراب جای خالی را پر می کند. این یک موضوع ادم شناسی صنعت است. هر استارت آپی با عدم قطعیت مواجه است و من احساس می کنم تجربه Brynne به بسیاری از بنیانگذاران کمک خواهد کرد.

الکسا فون توبل در این گفتگو به برین می پیوندد و من از داشتن او هیجان زده هستم. او Inspired Capital را در سال 2019 تأسیس کرد و در حال حاضر این صندوق 500 میلیون دلاری را مدیریت می کند. او روی سری A هابی سرمایه گذاری کرد و سری B و سری C آن را دنبال کرد. او دیدگاه منحصر به فردی را برای گفتگو به ارمغان می آورد و می تواند با رهبری و چشم انداز براین صحبت کند.

این رویداد زنده TechCrunch در 12 آوریل 2023، ساعت 12:00 بعد از ظهر به وقت محلی به صورت زنده ضبط می شود. برای حضور در اینجا می توانید ثبت نام کنید. اگر می‌خواهید در Pitch Practice، یک جلسه مربیگری زمین، شرکت کنید، در اینجا ثبت نام کنید.

این یک نمایش عالی خواهد بود زیرا ما بررسی می کنیم که چگونه براین و هابی در هنگام ایجاد شرکت فناوری پیشرفته خود در کلمبیا و مکزیک از عدم اطمینان عبور می کنند. امیدوارم بتوانید به ما بپیوندید.