نتفلیکس یک باگ فنی را به خاطر مشکلات پخش زنده «Love is Blind» مقصر می‌داند و می‌گوید دوباره زنده تلاش خواهد کرد.

هجوم سریع نتفلیکس به پخش زنده موضوعی بود که در جریان درآمد سه ماهه اول پخش کننده در روز سه شنبه با مدیرعامل همکار، گرگ پیترز، به سرمایه گذاران گفت که این شرکت چقدر متاسف است برای “ناامید کردن بسیاری از مردم” و توضیح بیشتر درباره آنچه اتفاق افتاده است، مورد بحث قرار گرفت. در آخر هفته، نتفلیکس قرار بود اولین ویژه‌ای برای تجدید دیدار زنده خود با بازیگران فصل چهارم «Love is Blind» منتشر کند، اما مشکلات فنی جدی باعث شد که این استریم پس از 75 دقیقه تاخیر لغو شود. قسمت جدید فیلمبرداری شد و سپس به سرعت به عنوان یک ویدیوی سنتی درخواستی منتشر شد، در نتیجه مسائل.

مشترکان به طور طبیعی از این اشکالات ناراضی بودند، زیرا زمانی که برنامه در ابتدا پخش می شد، برای تماشای آن زمان اختصاص داده بودند. و شایان ذکر است که واداشتن مردم به به اصطلاح “تلویزیون قرار ملاقات” یک کار بسیار دشوار در عصر پخش است. بنابراین، مهم نیست که نتفلیکس توپ را در اینجا رها کند، به خصوص که این برنامه قرار بود قابلیت‌های جدید پخش زنده نتفلیکس را به نمایش بگذارد.

قبل از این، نتفلیکس تنها یک رویداد دیگر را پخش زنده داشت که در ماه مارس، «کمدی زنده ویژه انتخابی خشم» کریس راک را برای اولین بار پخش کرد. در یک هفته پس از انتشار، این ویژه در مجموع 17.8 میلیون ساعت دیده شد و به جدول 10 جدول برتر جهانی نتفلیکس رسید.

با این حال، چیزی که باعث شکست ویژه نتفلیکس شد، لزوماً افزایش شدید بینندگان نبود.

پیترز در تماس با درآمد سه ماهه اول تایید کرد که حدود 6.5 میلیون نفر در نهایت به تماشای دیدار مجدد “Love is Blind” پایان دادند، اگرچه او توضیح نداد در چه بازه زمانی.

در عوض، پیترز اذعان کرد که اشکالات فنی مربوط به یک اشکال داخلی است که این شرکت پس از ویژه‌نامه کریس راک در ماه مارس معرفی کرده بود، که تا زمانی که تلاش کرد دوباره زیر بار میلیون‌ها بیننده پخش زنده کند، کشف نشد.

“من با این جمله شروع می کنم که واقعا متأسفیم که این همه مردم را ناامید کرده ایم. پیترز در این تماس توضیح داد که ما استانداردی را که از خود انتظار داریم برای خدمت به اعضایمان برآورده نکردیم. و فقط برای اینکه از منظر فنی واضح باشیم، ما زیرساخت‌ها را داریم، ما فقط یک اشکال داشتیم که در واقع زمانی که تغییراتی را برای بهبود عملکرد پخش زنده پس از آخرین پخش زنده، کریس راک در ماه مارس اعمال کردیم، معرفی کردیم. و ما فقط این باگ را در آزمایش داخلی ندیدیم، زیرا تنها زمانی آشکار شد که سیستم‌های متعددی را که با یکدیگر در تعامل هستند زیر بار میلیون‌ها نفری که تلاش می‌کنند «عشق کور است» را تماشا کنند، آشکار شد.

این شرکت تاکید کرد که از این اشتباه درس خواهد گرفت و تاکید کرد که زیرساخت های اساسی برای امکان پخش زنده بیشتر در آینده را دارد.

اگرچه نت‌فلیکس هیچ پروژه‌ای را که در آینده منتشر می‌شود، مورد آزار و اذیت قرار نداد، اما تد ساراندوس، مدیر عامل شرکت، گفت که این شرکت به استفاده از لایو «زمانی که منطقی خلاقانه باشد» ادامه خواهد داد، مانند سایر برنامه‌های کمدی ویژه مانند کریس راک و نمایش‌های اتحاد مجدد که سر و صدایی ایجاد می‌کنند.

او گفت: «وقتی مردم بتوانند با هم از آن لذت ببرند، واقعاً زنده بهتر پخش می‌شود،» اما خاطرنشان کرد که بیشتر تماشاها پس از پخش استریم زنده انجام می‌شود.

ساراندوس در این تماس گفت: «من فکر می‌کنم گاهی این برنامه‌های نتیجه‌محور در زنده کمی بهتر اجرا می‌شوند و مکالمات زیادی ایجاد می‌کنند. اما به خاطر داشته باشید، مانند کریس راک، حدود 90 درصد از تماشاها پس از آن انجام شده است، اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که این یک رویداد بزرگ بود که به صورت زنده اتفاق افتاد.

علی‌رغم اشکالات، نتفلیکس موفق شد از سر و صدای ویژه‌ای که در مورد اتحاد مجدد وجود داشت به روشی دیگر – با مسخره کردن خود در لس‌آنجلس استفاده کند. تابلو تبلیغاتی که می گوید: “ما به شما گفتیم که عشق کور است، دیدار مجدد به یاد ماندنی خواهد بود.”

با این حال، استریمر ممکن است مجوزهای زیادی برای رفع اشکالات با پلتفرم زنده خود دریافت نکند.

مشترکان آن در حال حاضر از افزایش قیمت استریم، سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور، و به نظر برخی از افراد، کاهش کیفیت محتوا ناامید شده اند. مورد دوم چیزی است که سال گذشته خود ساراندوس نیز به آن اذعان کرد و گفت که نتفلیکس باید سرویس اصلی را بهبود بخشد، “که ساخت سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی است و اکنون بازی‌هایی که مردم واقعاً دوست دارند.”

این شرکت، در آن زمان، به تازگی اولین از دست دادن مشترک خود را جبران کرده بود.

با این حال، درآمد سه ماهه اول آن چندان ضعیف نبود. این استریمر درآمد 8.16 میلیارد دلاری را در سه ماهه منتهی به ماه مارس گزارش کرد، بالاتر از انتظار 8.18 میلیارد دلاری وال استریت، و درآمد هر سهم 2.88 دلار، بالاتر از برآورد 2.86 دلار. همچنین از اضافه شدن 1.75 میلیون مشترک خبر داد، اما این تعداد کمتر از 2.3 میلیون نفر برآورد شد.

نتفلیکس در ابتدا قصد داشت در سه ماهه اول برنامه به اشتراک گذاری رمز عبور خود را در ایالات متحده اجرا کند اما آن را به سه ماهه دوم بازگرداند. این شرکت اعلام کرد که اکنون قصد دارد عرضه گسترده ای داشته باشد، و نه تنها محدود به ایالات متحده است. در حال حاضر، حدود 321 دلار معامله می شود.