نتفلیکس دی‌وی‌دی‌های سفارش پستی را می‌بوسد

بیش از شانزده سال پس از چرخش به جریان، نتفلیکس با تجارت دی وی دی سفارش پستی خود خداحافظی می کند. روز سه شنبه اعلام کرد که این شرکت قصد دارد این سرویس را در اواخر امسال تعطیل کند.

آه، زمان کجا رفته؟

نتفلیکس بیش از 25 سال پیش شروع به کار کرد و در ابتدا هم دی وی دی اجاره می کرد و هم می فروخت. اگر در سال 2007 تمرکز خود را بر روی استریمینگ تغییر نمی داد، ممکن بود مدت ها پیش از بین رفته بود. (به طرز عجیبی) با نام “Qwikster”. سپس، شرکت نظر خود را تغییر داد.

نتفلیکس در مداحی در وبلاگ خود به درآمد رو به کاهشی که از طریق دی‌وی‌دی‌های پستی به دست می‌آورد اشاره کرد و گفت: «از همه کسانی که تا به حال یک دی‌وی‌دی را به صف خود اضافه کرده‌اند یا در کنار صندوق پستی منتظر بوده‌اند تا یک پاکت قرمز به دستشان برسد: متشکرم. ”

درآمد اجاره دی وی دی نتفلیکس در سال 2022 به 100 میلیون دلار کاهش یافت که از 200 میلیون دلاری که این شرکت در سال قبل به دست آورده بود کاهش یافت. کتابخانه دی وی دی نتفلیکس دارای بیش از 100000 عنوان بود – بسیار بیشتر از آنچه این شرکت از طریق پخش جریانی در ایالات متحده ارائه می دهد، به ازای جمع آوری کننده JustWatch.