نتفلیکس با نزدیک به 5 میلیون کاربر فعال ماهانه، سطح تبلیغات موفقی را به نمایش می گذارد

در جریان اولین ارائه نتفلیکس در روز چهارشنبه، نتفلیکس فاش کرد که برنامه تبلیغاتی آن تقریباً پنج میلیون کاربر فعال ماهانه جهانی دارد.

این اولین باری است که این شرکت ارقامی را برای سطح جدید – که تنها شش ماه پیش راه اندازی شد – فاش می کند و این تعداد قطعا قابل توجه است. در ماه مارس، بلومبرگ گزارش داد که یک میلیون حساب برای برنامه تبلیغاتی نتفلیکس ثبت نام کرده اند.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که کاربران ماهانه لزوماً مشترک نیستند زیرا احتمالاً برخی از کاربران برنامه‌هایی را به اشتراک می‌گذارند. نتفلیکس قصد دارد ماه آینده به اشتراک گذاری رمز عبور را کاهش دهد.

این شرکت در طی ارائه روز چهارشنبه اضافه کرد که پایگاه مشترک تبلیغات از اوایل امسال “بیش از دو برابر” شده است. نتفلیکس در مجموع ۲۳۲.۵ میلیون مشترک جهانی دارد.

پیشنهاد نتفلیکس به تبلیغ‌کنندگان شامل ارقام جالب دیگری در مورد پیشنهاد تبلیغاتی بود. به عنوان مثال، این شرکت فاش کرد که 80 درصد از تماشاها روی صفحه های تلویزیون اتفاق می افتد. همچنین، طبق گفته این شرکت، 25 درصد از ثبت نام‌کنندگان نتفلیکس، طرح تبلیغات را در کشورهایی که در آن در دسترس است، انتخاب می‌کنند. پخش کننده اشاره کرد که میانگین سنی بینندگانی که از تبلیغات پشتیبانی می کنند 34 سال است.

اخیراً، نتفلیکس برنامه ماهانه 6.99 دلاری خود را با افزودن کیفیت ویدیوی بالاتر (رزولوشن 1080p) و پشتیبانی از دو استریم همزمان ارتقا داده است. در زمان راه‌اندازی، این طرح تنها کیفیت ویدیویی 720p داشت و کاربران تنها می‌توانستند محتوا را در یک دستگاه تماشا کنند.