نان تست محدوده قیمت IPO را افزایش می دهد و دوشنبه به ارزش گذاری fintech کمک می کند – TechCrunch

تک شاخ تکنولوژی آمریکا توست صبح امروز یک سند جدید S-1 ارائه کرد که در آن محدوده قیمت IPO بالاتر برای سهام آن ذکر شده است. محدوده گران تر نشان می دهد که Toast ممکن است در اولین نمایش خود بیشتر از آنچه که در ابتدا انتظار می رفت ، ارزش داشته باشد ، یک نشانه صعودی برای شرکت های فناوری به طور گسترده تر.

افزایش ارزش افزوده نان تست ممکن است به دو بخش فرعی مختلف فناوری کمک کند: نرم افزار و fintech. نان تست نان نرم افزاری به صورت مکرر (SaaS) به رستوران ها می فروشد و در عین حال راه حل های فناوری مالی نیز ارائه می دهد. و در حالی که بیشتر به عنوان یک شرکت نرم افزاری شناخته می شود که در زمینه سخت افزار فعالیت می کند ، Toast مستقر در بوستون بخش عمده ای از خط اصلی خود را از خدمات مالی تولید می کند.

درآمدهای نرم افزاری به دلیل حاشیه های زیاد و ساختار مکرر آنها ارزشمند است. درآمدهای خدمات مالی نان تست ، برعکس ، عمدتا مبتنی بر معاملات است و حاشیه ناخالص ورزشی کمتری دارد. بنابراین قیمت IPO این شرکت می تواند به بازارهای خصوصی کمک کند تا استارتاپ هایی را با قیمت مناسب تری عرضه کنند که ترکیبی از درآمدهای نرم افزاری و فن آوری را ارائه می دهند.

مدل به اصطلاح “SaaS عمودی” ، که در آن استارتاپ ها نرم افزاری متناسب با یک صنعت خاص ایجاد می کنند ، تا حدودی به یک تلاش تجاری تبدیل شده است. امروزه بسیاری از استارتاپ ها فروش نرم افزار و درآمد فین تک را دنبال می کنند. بنابراین ، IPO toast می تواند به عنوان نوعی ناقوس برای بسیاری از استارتاپ ها عمل کند.

بنابراین ، دیدن اینکه نان تست محدوده خود را افزایش می دهد ، ابروهای ما را بالا می برد. بیایید پول صحبت کنیم.

محدوده IPO جدید Toast

از محدوده قبلی 30 تا 33 دلار ، توست انتظار دارد قیمت IPO خود را بین 34 تا 36 دلار قیمت گذاری کند.

اکنون توست انتظار دارد که قیمت IPO آن راهنمای قبلی قبلی خود را در انتهای پایین محدوده جدید خود پاک کند. این صعودی است-و نشان دهنده بازار قابل قبول تا کنون برای حقوق صاحبان سهام شرکت است.