میزان اشتغال کارکنان شما چقدر است؟ – TechCrunch

منتظر نمانید تا آنها این کار را انجام دهند

مدیران گاهی اوقات هستند از نظر سلامتی شغلی تیم آنها ارزیابی می شود-محاسبه گاه مه آلود که رضایت شخصی و حرفه ای کارکنان را ارزیابی می کند. چیزی که معمولاً مورد آزمایش قرار نمی گیرد ، مفهوم متقابل مشارکت کارکنان است که میزان متعهد بودن کارکنان برای کمک به موفقیت شرکت آنها را اندازه گیری می کند. در حالی که 71 of از مدیران مشارکت کارکنان را برای موفقیت آنها ضروری می دانند ، تنها 15 of از کارکنان آمریکایی خود را مشغول می دانند.

متأسفانه برای کارفرمایان ، وقتی از دیدگاه رضایت یا مشارکت می نگریم ، نیروی کار را در بحران می بینیم – بیش از 70 درصد از کارگران آمریکایی از نقش خود آنقدر ناراضی هستند که به فکر کار هستند و یا به طور فعال به دنبال شغل جدید هستند.

پشت همه اینها چیست؟ رکود توسعه ای در محل کار و فرصت برای نقش بهتر در جاهای دیگر ، اغلب نه تنها به عنوان فردی با حقوق بیشتر ، بلکه به عنوان راهی برای رشد شخصی و حرفه ای و تحرک رو به بالا تعریف می شود.

به جای لیست اشتباهات ، بیایید تلاش های توسعه و مشارکت کارکنان شرکت شما را بسنجیم.

این بیماری همه گیر تنها نارضایتی بسیاری از کارکنان – در سطوح مختلف – را تشدید کرده است که احساس می کنند در مشاغل ناتمام گیر افتاده اند و راهنمایی کمی در مورد نحوه پیشرفت یا چرخش در شغل خود و دستیابی به شأن یک کار معنادار و تأثیرگذار دارند.

هدف این مقاله ارائه یک برنامه عملی ساده برای ارزیابی سطح مشارکت کارکنان شما و برداشتن گام های هدفمند برای ایجاد نوع نیروی کار متعهد و قابل اعتماد لازم برای بقا و پیشرفت در بازار امروز است.

شکستهای رایج در تلاشهای توسعه شغلی شرکتها

در حین تحقیق درباره حفظ کارکنان هنگام ایجاد استارتاپ ، تعدادی از کاستی های رایج و مکرر در شیوه های توسعه شغلی را شناسایی کردیم-مواردی که احتمالاً برای اکثر شرکت های Fortune 500 آشنا هستند ، و همچنین مقیاس پذیری و استارت آپ های با رشد بالا.

ما بر فعالیتها و استراتژیهایی که شرکتها برای همسویی نیازهای مهارتهای خود با تواناییها و آرزوهای کارگران استفاده می کنند ، تمرکز کردیم – به طور خاص ، رویکرد آنها برای پیشبرد کارکنان به سمت مشاغلی که هم برای کارکنان مطلوب و هم برای کارفرمایان ضروری تلقی می شود.

ما نقاط ضعف قابل توجهی در طراحی طراحی رفتاری در سه زمینه اصلی پیدا کردیم: چارچوب استراتژیک آنها برای مشارکت و پیشرفت کارکنان. فرایند پیاده سازی و قالب ها ؛ و تعیین هدف و پاداش.

برای درک چارچوب استراتژیک شرکت ها ، سیاست های افزایش مهارت و بازپرداخت شهریه و هزینه ها را مورد بررسی قرار دادیم. ارزیابی های فردی متناسب با آینده کارکنان ؛ ابزارهایی برای مدل سازی و پیشرفت مسیر شغلی کارکنان ؛ و برنامه های پیشرفت شغلی اولیه و شغلی متنوع.

برای فرآیندها و قالب های پیاده سازی ، ما onboarding را بررسی کردیم. چرخه عملکرد و توسعه کارکنان ؛ بازخورد مدیر ؛ و برنامه جانشینی

برای تعیین هدف و پاداش ، اهداف و پاداش های سطح مدیران و معاونان را که مستقیماً به فعالیت ها و عملکرد آنها در توسعه و پیشرفت مشاغل کارکنان مرتبط است ، مورد بررسی قرار دادیم.

در این نظر سنجی توسعه کارکنان شرکت کنید

بیایید تلاش های توسعه و مشارکت کارکنان شرکت شما را بسنجیم. به چند مورد از موارد زیر می توانید با “بله” پاسخ دهید؟

  1. آیا شرکت شما در دو سال گذشته فرایندی را برای تعریف مهارت ها یا شکاف های استعدادی در سازمان ها اجرا کرده است؟
  2. به عنوان بخشی از چنین روندی ، آیا شرکت شما طبقه بندی نقش را برای نقشهای اساسی تعریف کرد؟
  3. آیا فرآیند و ابزارهایی برای ترسیم پرسنل موجود در آن طبقه بندی ، اعم از داخل یا خارج از سازمان مربوطه دارید؟