مک دونالد ماه آینده برگرهای فراتر از گوشت مک پلنت را در مکانهای منتخب ایالات متحده سرو می کند – TechCrunch

پس از اعلام قرارداد با Beyond Meat در ماه فوریه ، مک دونالد صبح امروز اعلام کرد که قرار است ماه آینده فروش همبرگرهای Beyond Meat گیاهی را در مکان های منتخب آغاز کند.

از 3 نوامبر ، مک پلنت در هشت رستوران غول فست فود ، از جمله در ایروینگ و کارولتون ، تگزاس ، سیدر فالز ، آیووا ، جنینگز و لیک چارلز ، لوئیزیانا و ال سگوندو و ساحل منهتن ، کالیفرنیا در دسترس خواهد بود.

مک دونالد هنوز در مراحل اولیه است ، این معامله را به عنوان “آزمایش” شیرینی های Beyond ، که از مواد گیاهی ، از جمله نخود ، برنج و سیب زمینی تهیه شده است ، قرار می دهد. این معامله به دنبال خلبانی مشابهی در تعدادی از مکان های بین المللی از جمله سوئد ، دانمارک ، هلند ، اتریش و انگلستان/ایرلند انجام می شود ، دومی که ماه گذشته آغاز شد.

مک دونالد می گوید: «این حلوایی روی نان کنجد با گوجه فرنگی ، کاهو ، ترشی ، پیاز ، سس مایونز ، سس گوجه فرنگی ، خردل و یک تکه پنیر آمریکایی سرو می شود. این طعم نمادین همبرگر مک دونالد دارد ، زیرا یکی است. ” بسته به نحوه برخورد آن جمله آخر ، مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

این شرکت می گوید که خط مک پلنت را نیز شامل نسخه های گیاهی مرغ ، گوشت خوک و تخم مرغ می کند.

در فوریه ، Beyond با Yum Brands همکاری کرد که شامل KFC ، Pizza Hut و Taco Bell می شود. در همین حال ، رقابت غذاهای غیرممکن ، با Burger King ، Starbucks و White Castle معامله می کند.