مواد Redwood JB Straubel به تجارت مواد باتری در حال گسترش است – TechCrunch

Redwood Materials ، شرکتی که توسط بنیانگذار سابق تسلا JB Straubel تاسیس شده است و هدف آن ایجاد زنجیره تامین دایره ای برای باتری ها است ، در حال گسترش فعالیت خود است. در حالی که در درجه اول به عنوان یک شرکت بازیافت شناخته می شد ، ردوود قصد دارد زنجیره تأمین را با تولید مواد مهم باتری درست در ایالات متحده ساده کند.

به گزارش بلومبرگ ، این شرکت در حال جستجوی مکانی برای یک کارخانه جدید به مساحت یک میلیون فوت مربع با هزینه بیش از 1 میلیارد دلار است. این کارخانه به تولید کاتد و فویل های آند ، دو عنصر اساسی سازه باتری لیتیوم یون اختصاص داده می شود-تا حجم پیش بینی شده 100 گیگاوات ساعت در سال مواد ، به اندازه کافی برای یک میلیون وسیله نقلیه الکتریکی ، تا سال 2025

اما این همه ماجرا نیست. تا سال 2030 ، این شرکت انتظار دارد تولید مواد باتری سالانه خود را به 500 گیگاوات ساعت برساند که برای تامین انرژی پنج میلیون خودروی برقی کافی است.

این اعداد فوق العاده بلند پروازانه هستند. اگر ردوود بتواند آن را کنار بگذارد ، خود را در ردیف بزرگترین غولهای مصالح در جهان قرار می دهد ، که بسیاری از آنها در آسیا واقع شده اند. BloombergNEF تخمین زده است که تجمیع زنجیره تامین کاتد در ایالات متحده و استفاده از درصد معینی از مواد بازیافتی می تواند میزان تولید گازهای گلخانه ای را تا 41 درصد کاهش دهد.

اعتبار تصویر: مواد Redwood (در پنجره جدیدی باز می شود)

بازیافت به تنهایی شرکت را به این تعداد تولید نخواهد رساند ، اگرچه ردوود همچنین در حال برنامه ریزی برای توسعه عملیات بازیافت خود است. در عوض ، این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که آند و کاتد را از باتری های بازیافتی و “مواد استخراج شده پایدار” تولید می کند. در حال حاضر ، این شرکت همچنان روی شرکای خود برای این تلاش جدید متمرکز است ، اما احتمالاً به معنای اعلام بیشتر مشارکت ها و گسترش در آینده است.

این تازه ترین حرکت جسورانه این شرکت است ، که ماههاست برای گسترش شدید ردپای خود اقدام می کند. اوایل تابستان امسال ، ردوود اعلام کرد که وسعت بازیافت 150 هزار فوت مربع خود را در کارسون سیتی ، نوادا سه برابر می کند و همچنین 100 هکتار زمین در نزدیکی تسلا و گیگافکتوری پاناسونیک در اسپارکس ، نوادا خریداری کرده است. این اخبار همچنین از دور سرمایه گذاری سری C 700 میلیون دلاری از سوی سرمایه گذاران اصلی از جمله سرمایه گذاری های بیل گیتس ، صندوق تعهد اقلیمی آمازون ، بیلی گیفورد و مدیریت دارایی گلدمن ساکس منتشر می شود. پایتخت ارزش گذاری ردوود را به 3.7 میلیارد دلار رساند.

اعتبار تصویر: مواد Redwood (در پنجره جدیدی باز می شود)

این شرکت با تسلا ، آمازون ، سازنده اتوبوس برقی Proterra و قطعات دوچرخه برقی برقی مخصوص قطعات دوچرخه برقی قرارداد بازیافت دارد. ردوود می گوید بین 95 تا 95 درصد مواد حیاتی را از باتری های بازیافتی مانند لیتیوم ، مس ، نیکل و کبالت بازیابی می کند.