مناقصات “مرغ” گیاهی فراتر از گوشت به فروشگاه های مواد غذایی می آید-TechCrunch

تابستان امسال مناقصه های گیاهی خود را به رستوران ها آورد و به زودی وقتی Beyond از طریق خرده فروشان شروع به فروش می کند ، می توانید از آنها در خانه لذت ببرید. مناقصه های 5 دلاری را در Walmart و سایر زنجیره های اصلی خواربار فروشی در ماه اکتبر پیدا خواهید کرد ، هرچند فقط در بازارهای منتخب. فراتر از انتظار برای افزایش دسترسی در اواخر امسال.

این شرکت می گوید که مناقصه های آن 50 درصد کمتر از چربی اشباع شده نسبت به مرغ واقعی است و فاقد GMO ، آنتی بیوتیک ، هورمون یا کلسترول است. فراتر از لوبیا فابریک به جای دستور العمل مبتنی بر سویا ، در تلاش برای تکرار طعم و بافت مرغ مرغ استفاده می شود. می گوید مناقصه های از قبل پخته شده را در کمتر از 10 دقیقه گرم می کنید.

در کنار Walmart ، مناقصه های Beyond در ابتدا در برخی از فروشگاههای Jewel-Osco ، Safeway NorCal ، Harris Teeter ، Giant Foods و ShopRite در دسترس خواهد بود. در همین حال ، Beyond می گوید در دسترس بودن محصولات خود را در Walmart افزایش می دهد. این صبحانه سوسیس Patties را به بیش از 1300 فروشگاه دیگر می آورد ، در حالی که مکان های بیشتر Beyond Meatballs و Beyond Beef Crumbles را ارائه می دهد.

یک ماه شلوغ در اکوسیستم جایگزین گوشت گیاهی بود. فراتر از رقیب غیرممکن فروش قطعات “مرغ” خود را در رستوران ها آغاز کرد. Impossible همچنین اعلام کرد که پاییز امسال نسخه گوشت خوک را در غذاهای خود قرار داده است.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.