مقررات EPA EPA: معنای آن برای سرمایه گذاران

فرصت ها فراوان است زیرا قوانین جدید خودروهای الکتریکی را به خط مقدم می کشاند

اگر وجود داشت هر گونه سوالی در مورد اینکه آیا دولت بایدن در مورد برقی کردن اقتصاد ایالات متحده جدی است یا خیر، اعلام این هفته مقررات جدید انتشار گازهای گلخانه ای خودرو باید این موضوع را متوقف کند – همراه با هرگونه تردیدی که سرمایه گذاران در مورد اینکه سرمایه گذاری های خود را به کجا هدایت کنند.

آژانس حفاظت از محیط زیست قوانین جدیدی را پیشنهاد می کند که در سال 2027 اجرایی می شود و راه را برای بازار خودروهای جدید تحت سلطه خودروهای برقی هموار می کند. تا سال 2032، دو سوم فروش خودروها و کامیون‌های سبک به همراه 46 درصد از وسایل نقلیه متوسط ​​مانند وانت‌های تحویل، نیمی از اتوبوس‌ها و یک چهارم تمام کامیون‌های سنگین، آلایندگی صفر خواهند داشت. مقررات مربوط به فناوری هستند، به این معنی که خودروهای هیدروژنی سبز واجد شرایط هستند، اما در واقعیت، اکثریت قریب به اتفاق این فروش ها با باتری کار می کنند.

تأثیرات آب و هوایی قابل توجه است. EPA تخمین می زند که فقط محدودیت های انتشار آلاینده های سبک به تنهایی 15.5 درصد از آلودگی کربنی ایالات متحده را کاهش می دهد.

مقررات جدید اهدافی را تعیین می‌کند که به‌طور قابل‌توجهی سخت‌گیرانه‌تر از آنچه در فرمان اجرایی بایدن در سال 2021 مطرح شده است، که می‌خواهد 50 درصد خودروهای سبک تا سال 2030 الکتریکی شوند. تفاوت دیگر چسبندگی نسبی این دو است. دستورات اجرایی می توانند به راحتی توسط دولت های آینده لغو شوند. با این حال، مقررات EPA پس از اجرا سخت تر است که به عقب برگردند. دادستان‌های کل ایالت‌ها و دولت‌های آینده ممکن است سعی کنند از آنها شکایت کنند یا آنها را کاهش دهند، اما لغو مقررات به خوبی نوشته شده و قبلاً اجرا شده بسیار دشوارتر است.

سازمان حفاظت محیط زیست بدون شک با اقداماتی که در سال های اخیر توسط ایالت ها و سایر کشورها برای ممنوعیت خودروهای سوخت فسیلی در آینده ای نه چندان دور انجام شده است، جسور شده است. تا سال 2035، وسایل نقلیه سبک آلاینده در چندین ایالت ایالات متحده و حداقل 20 کشور ممنوع خواهد شد که نشان دهنده 25 درصد فروش خودروهای سبک در سراسر جهان است. (آژانس به معنای واقعی کلمه دو بند از پیشنهاد را به روند اختصاص می دهد.)

به عبارت دیگر، خودروسازان باید بدون توجه به آنچه سازمان حفاظت محیط زیست انجام می دهد، آماده باشند. پس چرا اکنون حرکت را انجام ندهید تا اطمینان بیشتری داشته باشند و موقعیت بهتری برای موفقیت داشته باشند؟