مفهوم Automate.io هند را در اختیار دارد تا سرعت گسترش محصول را افزایش دهد – TechCrunch

نوتیون روز چهارشنبه اعلام کرد که Automate.io ، یک استارتاپ هندی را که با بیش از 200 سرویس ارتباط و یکپارچگی ایجاد می کند ، خریداری کرده است ، زیرا به نظر می رسد که استارتاپ بهره وری در محیط کار ، گسترش محصول خود را تسریع کرده و برای ده ها میلیون نفر از افراد و مشاغل که به طور فزاینده ای متقاعد کننده تر هستند ، شتاب بخش باشد. حرکت به ابزارهای مشترک دیجیتالی

این استارتاپ که مقر آن در سانفرانسیسکو است و آخرین ارزش آن در بازارهای خصوصی 2 میلیارد دلار بود ، می گوید که خرید Automate با دفتر مرکزی حیدرآباد به Notion کمک می کند تا دانش و نحوه استفاده از 200 ادغام که یک استارتاپ هندی برای ارائه آن توسعه داده است را درک کند. کاربران و شرکتها به طور یکسان می توانند بیشترین گردش کار خود را در Notion وارد کنند.

آکشی کوتاری ، مدیر ارشد اجرایی Notion ، در مصاحبه ای با TechCrunch گفت ، این خرید ، ابتدا برای Notion ، “قطعه ای استراتژیک برای معمای ما” است. او گفت: “این خرید قابل توجهی است ،” اگرچه او شرایط قرارداد را فاش نکرد.

وی گفت که خرید Automate – که فقط یکبار سرمایه خود را جمع آوری کرده بود ، و بیش از حد از دوستان و خانواده بود ، و مانند Notion سودآور است – همچنین باعث می شود که Notion یک مرکز مهندسی در هند ایجاد کند ، اولین مرکز خارج از ایالات متحده است. (او انتظار دارد در آینده دفاتر بیشتری در هند راه اندازی کند ، جایی که محصول این استارتاپ در حال حاضر به ویژه در میان حلقه های استارتاپ از محبوبیت بالایی برخوردار است.)

Automate طیف گسترده ای از ادغام را با شرکت های فعال در صنایع مختلف از جمله تجارت الکترونیکی ، پرداخت ، بازاریابی ، اجتماعی و بهره وری ایجاد کرده است. یکی از شرکتهایی که تعدادی ادغام برای آن ایجاد کرده است ، Notion است.

نگاهی به برخی از خدمات محبوب که Automate.io برای آنها یکپارچه سازی کرده است.

برای مثال ، یک کاربر / سرپرست ایده می تواند از Automate برای اتصال بستر مشارکتی به Slack ، Gmail ، Mailchimp ، Salesforce ، Google Workspace ، Office 365 ، Dropbox ، WordPress ، RSS Feed ، PayPal و ده ها سرویس دیگر استفاده کند. “هر محصول دارای API است. کاری که Automate انجام داده این است که با هر API برای ساخت لوله به گونه ای کار می کند که خود کاربران برای انجام کار نگران نباشند. “

Notion Automate را چند ماه پیش هنگامی که API خود را برای عموم راه اندازی کرد ، کشف کرد. “من نام آنها را نشنیده بودم. اما کوتاری ، که چند ماه پیش با Ashok Gudibandla ، مدیر اجرایی Automate.io تماس گرفت ، گفت: “آنها یکی از اولین شرکای ما بودند.”

مأموریت ما همیشه حمایت از مشاغل با خودکارسازی کارهای تکراری و کارآمدتر بودن آن بوده است. Gudibandla در بیانیه ای گفت ، ما می خواهیم کاربران زمان کمتری را برای برخورد با ادغام های چالش برانگیز صرف کنند و زمان بیشتری را برای ایجاد و ایجاد نرم افزار مورد نیاز خود صرف کنند.

“همراه با Notion ، ما قادر خواهیم بود تجربه یکپارچه سازی و اتوماسیون مشابه را برای مجموعه وسیع تری از کاربران در سراسر جهان ارائه دهیم. ما از پیوستن نیروها با Notion ، یک شریک ایده آل که ارزشها و تعهد ما را برای گسترش قدرت یک تجربه نرم افزاری مشارکتی و یکپارچه ، به اشتراک می گذارد ، بسیار خوشحال هستیم. “

کوتاری گفت ، Automate.io در حال حاضر برخی از برنامه های پولی را ارائه می دهد و به ارائه آن به مشتریان ادامه می دهد.


به عنوان یک مشتری قدیمی ، من از کوتاری پرسیدم که آیا شرکت روی افزودن پشتیبانی از Apple Pencil و Spotlight در مک کار می کند یا خیر. هر دو در لیست کارهای شرکت قرار دارند. او به من نگاهی اجمالی به برخی از مواردی که استارتاپ روی آن کار می کند ارائه داد – و این لیست بسیار بزرگ است (استارتاپ هر درخواست ویژگی ، حتی آنهایی که در توییتر انجام شده است) را پیگیری می کند – و ادغام جستجوی Spotlight در iPhone باید به زودی ارسال شود.

کوتاری با Automate.io گفت که انتظار دارد Notion بتواند برخی از این ویژگی ها را زودتر به نمایش بگذارد. چالشی که ما با آن روبرو هستیم این است که Notion در حال حاضر توسط افراد ، افرادی که در شرکت ها کار می کنند و آن شرکت ها استفاده می شود. هر شخص یک درخواست منحصر به فرد دارد. یکی از کارهایی که ما سعی داریم انجام دهیم این است که افقی بمانیم. “