معرفی‌های گرم برای تنوع افتضاح هستند، پس چرا سرمایه‌گذاران بر روی آنها اصرار می‌کنند؟

اودل وجود دارد از مزایای داشتن نیروی کار متنوع است، اما، همانطور که جیمز نش، بنیانگذار inBeta اشاره می کند، شما نمی توانید به سادگی نیروی کار همگن خود را انتخاب کنید، تنوع ایجاد کنید، به هم بزنید و به بهترین ها امیدوار باشید.

اغلب، چیز ظریفی مانع تنوع در استارت‌آپ‌ها می‌شود: شرکت‌ها در ابتدا به ارجاع کارمندان وابسته هستند، اما اگر آرایش یک استارت‌آپ از قبل متنوع نباشد، ارجاع‌ها تغییری در آن ایجاد نمی‌کنند.

این برای استارت آپ هاست. در دنیای سرمایه گذاری مخاطره آمیز، چیزها واضح تر هستند: یک معرفی گرم تنها راهی است که می توانید در مقابل سرمایه گذاران در بسیاری از صندوق های VC قرار بگیرید. این برای افرادی که قبلاً به اکوسیستم استارت آپی گره خورده اند عالی است، اما لازم نیست مدت زیادی به دنبال آن باشید تا متوجه شوید که این گروه از افراد بسیار متنوع نیستند.

“ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم. بهترین راه برای رسیدن به ما از طریق کسی است که دو طرف آن را می شناسیم.» وب سایت یک شرکت VC

برای بسیاری از شرکت ها، معرفی کارمندان یکی از راه های اصلی جذب استعدادهای جدید است. این همه خوب است تا زمانی که فکر نکنید که جدیدترین استخدام کننده شما احتمالاً چه کسی را بهتر می شناسد. دورهای زیادی طول نمی کشد تا زمانی که با یک گروه نسبتاً همگن از افراد با تحصیلات، زمینه های اجتماعی-اقتصادی و ارزش های مشابه مواجه شوید.

اگر این همان چیزی است که شما برای آن بهینه سازی می کنید، عالی است! آفرین. اگر اینطور نیست، شاید وقت آن رسیده است که تنبلی را کنار بگذارید و بپرسید که چرا ورود گرم هنوز هم تمرین رایج است.

سوال من از مدت ها پیش این بود: با تکیه بر ارجاعات چه چیزی را بهینه می کنید؟ اگر مدتی را صرف فکر کردن در مورد آن کنید، شرط می بندم که برخی از عواقب ناخواسته ناخوشایند را کشف خواهید کرد.

بیایید در مورد آنچه می توانیم در مورد آن انجام دهیم صحبت کنیم.

وضعیت در VC

اگر راهنمایی‌هایی در مورد استارت‌آپ‌ها یا جمع‌آوری پول بخوانید (از جمله خودم، اگرچه سعی می‌کنم ایمیل‌های سرد و معرفی‌های سرد را نیز پوشش دهم)، متوجه خواهید شد که برای برگزاری یک جلسه با یک VC به یک «معرفی گرم» نیاز دارید. با توجه به موازی بالا با استخدام، این یک مشکل است.