مطالعه جدید نشان می دهد اپل واچ می تواند آریتمی های قلبی غیر از فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص دهد – TechCrunch

تحقیقات مداوم استنفورد و اپل از مطالعه قلب قلب 2017 ، که توانست 400000 شرکت کننده را ثبت نام کند و به یکی از بزرگترین مطالعاتی در نوع خود تبدیل شد ، نشان داد که اپل واچ قادر به تشخیص سایر انواع بی نظمی ضربان قلب نامنظم است. علاوه بر فیبریلاسیون دهلیزی (AFib). اپل واچ در حال حاضر تشخیص و اطلاع رسانی فیبریلاسیون دهلیزی را به عنوان یکی از ویژگی های اصلی سلامت خود ارائه می دهد و آن را با به روز رسانی سری 4 خود که یک سنسور الکتروکاردیوگرام (ECG) اضافه کرده است به دستگاه معرفی می کند.

نتایج مطالعه قلب اپل ، علم این ویژگی را ثابت کرد ، که خود اپل همیشه به عنوان راهی برای آگاهی بیشتر از سلامتی و شرایط احتمالی که ممکن است بر سلامت قلب شما تأثیر بگذارد ، قرار داده است ، نه هر نوع پیش بینی کننده دقیق یا واقعی. دستگاه پزشکی. اما در طول این سالها داستانهای تأیید شده بسیاری از کاربران اپل واچ وجود داشته است که ویژگی اعلان AFib را دلیل این امر می دانند که به لطف مراقبت های بعدی توسط پزشک ، قادر به تشخیص مشکل بدون علامت اولیه بوده اند.

این تحقیق اضافی از مطالعه قلب عمیق تر به داده های جمع آوری شده کمک می کند تا نشان دهد که برای 40 درصد از شرکت کنندگانی که از ساعت اپل خود اخطاری در مورد ضربان نامنظم قلب دریافت کرده اند ، اما برای آنها آزمایش پیگیری با نوار قلب مشخص نشده است. AFib ، آریتمی های دیگری نیز وجود داشت. این شامل مجتمع های دهلیزی زودرس ، کمپلکس های زودرس بطنی و تاکی کاردی بطنی غیر پایدار بود. اینها نسبتاً شایع هستند و اغلب توسط کسانی که آنها را به عنوان تپش قلب تجربه می کنند ، مشخص می شوند ، اما مجتمع های زودرس به ویژه می توانند نشانگر سایر مشکلات زمینه ای باشند.

مطالعه جدید ، که در مجله گردش خون انجمن قلب آمریکا منتشر شد ، همچنین نشان داد که تقریباً یک سوم شرکت کنندگانی که AFib نداشتند با استفاده از وصله ECG پس از دریافت اطلاع رسانی در واقع در پایان مطالعه قلب با فیبریلاسیون دهلیزی تشخیص داده شده بودند ، که نشان می دهد ممکن است اپل واچ مواردی را تشخیص داده باشد که وصله بعدی ECG آنها را از دست داده است. این نشان می دهد کارایی بالاتری برای پوشیدنی های اپل نسبت به مطالعات قبلی نشان داده شده است.

همیشه گمانه زنی های زیادی در مورد سنسورهای جدید احتمالی و قابلیت های فنی در حال معرفی به نسل های جدید اپل واچ وجود دارد ، اما ما قبلاً مشاهده کرده ایم که تحقیقات انجام شده در مقیاس وسیع مانند مطالعه قلب Apple و مطالعه قلب و حرکت اپل می تواند مسیری برای قابلیت های جدید با استفاده از سخت افزار و حسگرهای موجود نیز. اپل واچ نتایج امیدوار کننده ای را در زمینه تشخیص سایر آریتمی های قلبی نشان می دهد که فقط می تواند در دسته اکتشافاتی قرار گیرد که در آینده راه خود را به ویژگی های بیشتر Health می رسانند.