مشکلات فنی اعلامیه کمپین رون دیسانتیس در توییتر را آزار می دهد

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا قرار بود امروز در یک فضای توییتری با ایلان ماسک نامزدی خود را برای ریاست جمهوری اعلام کند، اما خود توییتر ایده های دیگری داشت.

این محصول که امکان چت صوتی گروهی پخش مستقیم را فراهم می کند، پس از پخش زنده در ساعت 15:00 PT، به سرعت قطع می شود. صدا در داخل و خارج قطع می‌شد، در برخی مواقع فقط صداهای طنین همراه با برخی گفتار تحریف شده پخش می‌شد. از ساعت 3:15، 580000 شنونده در فضای توییتر وجود داشت که قرار بود توسط دیوید ساکس، سرمایه‌دار خطرپذیر و متحد ماسک میزبانی شود.

توییتر از سال گذشته که ماسک مدیریت را برعهده گرفت، با مشکلات فنی مواجه شد و کارکنانش را از بین برد و هزینه های شرکت را کاهش داد. در ساعت 15:20 PT، TechCrunch مشاهده کرد که جلسه صوتی زنده فقط به عنوان ضبط در دسترس است.

به روز رسانی: تا ساعت 3:30 بعد از ظهر PT، an فضای جایگزین توییتر با یک پخش زنده، ران دیسانتیس راه‌اندازی می‌شد، اگرچه تنها بخشی از شنوندگانی را که به اطلاعیه اصلی متصل شده بودند، جذب کرد. در فضای جدید توییتر، دیسانتیس لحظه شروع کمپین بزرگ خود را تضمین کرد، البته برای مخاطبان کمتر. دیسانتیس گفت: “من برای ریاست جمهوری ایالات متحده نامزد می شوم تا بازگشت بزرگ آمریکایی ما را رهبری کنم.”

فرماندار فلوریدا یک سخنرانی بی‌حرکت را آغاز کرد که لحن تیره‌ای را برای مبارزات انتخاباتی‌اش ایجاد کرد – و سخنرانی‌ای که منعکس‌کننده سخنرانی تفرقه‌انگیز رئیس‌جمهور سابق ترامپ در مراسم تحلیف در ژانویه 2017 بود، دقیقاً پس از تصمیم او برای استفاده از کلمه “قتل عام” در اشاره به خشونت در شهرهایی مانند بالتیمور و شیکاگو

دیسانتیس گفت: “ما می دانیم که کشورمان در جهت اشتباهی پیش می رود – ما آن را با چشمان خود می بینیم و آن را در استخوان های خود احساس می کنیم.” “مرزهای جنوبی ما فرو می ریزد، مواد مخدر به کشور سرازیر می شود، شهرهای ما به دلیل افزایش جرم و جنایت خالی می شوند، دولت فدرال گذران زندگی را برای خانواده های معمولی و دستیابی و حفظ سبک زندگی طبقه متوسط ​​و رئیس جمهور ما دشوارتر می کند. ، [who] فاقد قدرت است، در مواجهه با چالش های ملت ما دست و پا می زند و نشانه های خود را از اوباش بیدار می گیرد.»

دیسانتیس کمپین خود را در شرکت دوستانه با ماسک آغاز کرد. مالک جدید توییتر، همچنین تمایل به محکوم کردن همه چیز “بیدار شد”، قبلا گفته بود که از فرماندار در تلاش برای ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد.