مسیر خطرناک اپل – TechCrunch

سلام دوستان و خوش آمدید به هفته در حال مرور

هفته گذشته ، ما به تظاهرات واقعاً عجیب بازار NFT پرداختیم. این هفته ، ما در مورد چیزی صحبت می کنیم که کمی بیشتر بر وضعیت کنونی وب تأثیر می گذارد – سر و صدا NeuralHash اپل.

اگر این مطلب را در سایت TechCrunch می خوانید ، می توانید این را در صندوق ورودی خود از صفحه خبرنامه، و توییت های من را دنبال کنید lucasmtny


چیز بزرگ

در ماه گذشته ، اپل کاری را انجام داد که عموماً از انجام آن استثنایی جلوگیری می کرد – این شرکت اشتباهاتی را انجام داد که به نظر می رسید کاملا اجباری نبوده است.

در اوایل آگوست – ظاهراً از هیچ جا ** – این شرکت اعلام کرد که تا پایان سال از فناوری جدیدی به نام NeuralHash استفاده می کند که کتابخانه های همه کاربران iCloud Photos را به طور فعال اسکن می کند و به دنبال هش های تصویری است که با تصاویر شناخته شده مطابقت داشته باشد. مواد سوء استفاده جنسی از کودکان (CSAM). به دلایل واضح ، امکان اسکن روی دستگاه وجود ندارد.

این اعلامیه با سایر غول های بزرگ فناوری مصرف کننده هماهنگ نبود ، اپل تنها در این اطلاعیه جلو رفت.

محققان و گروه های حمایتی بازخوردهای منفی تقریباً یک جانبه ای برای این تلاش داشتند و این نگرانی را ایجاد کردند که این امر می تواند کانال های سوءاستفاده جدیدی را برای بازیگرانی مانند دولت ایجاد کند تا اطلاعات روی دستگاه را که به نظر آنها قابل اعتراض است ، تشخیص دهند. همانطور که همکارم زاک در یک داستان اخیر اشاره کرد ، “بنیاد مرزهای الکترونیکی این هفته گفت که بیش از 25000 امضا از مصرف کنندگان جمع آوری کرده است. علاوه بر این ، نزدیک به 100 گروه سیاست گذاری و حقوق ، از جمله اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا ، همچنین از اپل خواستند که برنامه های خود را برای گسترش این فناوری کنار بگذارد. “

(گفته می شود که این اعلامیه در داخل اپل نیز جنجال ایجاد کرده است.)

مساله – البته – این نبود که اپل در جستجوی راه هایی بود که از گسترش CSAM جلوگیری می کرد و در عین حال تا آنجا که ممکن بود امتیازات امنیتی دستگاه را کم می کرد. مسئله این بود که اپل یکجانبه انتخاب عظیمی انجام می داد که میلیاردها مشتری را تحت تأثیر قرار می داد (در حالی که احتمالاً رقبا را به سمت راه حل های مشابه سوق می داد) ، و این کار را بدون نظر عمومی خارجی در مورد پیامدهای احتمالی یا ضمانت های لازم انجام می داد.

به طور خلاصه ، طی یک ماه گذشته ، محققان دریافتند NeuralHash اپل آنقدرها که انتظار می رفت تنگ نبود و این شرکت روز جمعه اعلام کرد که این راه اندازی را به تاخیر می اندازد “تا در ماه های آینده زمان بیشتری برای جمع آوری اطلاعات و پیشرفت قبل از انتشار آنها صرف شود.” ویژگیهای بسیار مهم ایمنی کودک. “

با گذراندن چندین سال در رسانه های فناوری ، می گویم که تنها دلیل انتشار اخبار در صبح روز جمعه قبل از تعطیلات آخر هفته این است که اطمینان حاصل شود که اعلان تا حد امکان توسط افراد کمی خوانده شده و دیده می شود ، و روشن است که چرا آنها آن را می خواهم این برای اپل یک شرمساری بزرگ است و مانند هرگونه تاخیری در این راه ، این نشان می دهد که تیم های داخلی آنها آمادگی کافی ندارند و فاقد تنوع ایدئولوژیکی برای سنجش دامنه موضوعی هستند که در حال حل آن هستند. این کار واقعا به اندازه ساختن تیم اپل نیست ، بلکه تلاش برای حل مشکلی مانند این در خلاء Apple Park در حالی که به برنامه انتشار سالانه iOS خود پایبند است ، است.

تصویر نماد کلید روی ابر

اعتبار تصویر: برایس دوربین / TechCrunch /

اپل به طور فزاینده ای به دنبال حفظ حریم خصوصی به عنوان نقطه اصلی فروش اکوسیستم iOS است و در نتیجه این تولید ، توسعه ویژگی های محرمانه محوری را به همان محرمانه بودن تغییر می دهد. در ماه ژوئن ، اپل iCloud+ را اعلام کرد و برخی از ابروها را بالا برد هنگامی که آنها به اشتراک گذاشتند که برخی از ویژگی های جدید حفظ حریم خصوصی فقط برای کاربران iPhone که برای خدمات اشتراک اضافی هزینه پرداخت می کنند در دسترس خواهد بود.

بدیهی است که شما نمی توانید برای هر به روزرسانی محصول از افکار عمومی استفاده کنید ، اما شاید با ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی گسترده و بسیار دنباله دار کمی متفاوت از به روز رسانی محصول متوسط ​​برخورد کنید. عدم مشارکت اپل با گروه های تحقیقاتی و حمایتی در NeuralHash بسیار فاحش بود و مطمئناً برخی سوالات را در مورد اینکه آیا این شرکت به طور کامل به نحوه انتخاباتی که برای iOS برای اینترنت گسترده تر انجام می دهند احترام می گذارد.

تأخیر در عرضه این ویژگی خوب است ، اما امیدواریم همه آنها این زمان را برای بازتاب گسترده تری نیز در نظر بگیرند.

** اگرچه این اعلامیه برای بسیاری شگفت آور بود ، اما توسعه این ویژگی توسط اپل کاملاً از هیچ جا بیرون نمی آمد. کسانی که در رأس اپل قرار دارند احتمالاً احساس کرده اند که باد مقررات فناوری جهانی ممکن است به سمت ممنوعیت کامل برخی از روش های رمزگذاری در برخی از بزرگترین بازارهای آن در حال حرکت باشد.

در اکتبر سال 2020 ، بیل بار ایالات متحده به نمایندگان انگلستان ، نیوزلند ، استرالیا ، کانادا ، هند و ژاپن پیوست و نامه ای را امضا کردند که نگرانی های عمده ای در مورد نحوه اجرای فناوری رمزگذاری “چالش های مهم امنیت عمومی ، از جمله برای اعضای بسیار آسیب پذیر جوامع ما مانند کودکان مورد سوء استفاده جنسی. ” این نامه به طور م onثر از شرکت های صنعت فناوری می خواهد تا در نحوه مقابله با این مشکل خلاقیت به خرج دهند.


چیز های دیگر

در اینجا داستانهای خبری TechCrunch است که این هفته توجه من را به خود جلب کرد:

LinkedIn Stories را می کشد
ممکن است از شنیدن این که LinkedIn حتی محصولی شبیه Stories در پلتفرم خود داشته باشد ، شوکه شوید ، اما اگر قبلاً می دانستید که آنها Stories را آزمایش می کنند ، احتمالاً از شنیدن این که این آزمایش نیز به پایان نرسیده است ، چندان شگفت زده نخواهید شد. خوب. این شرکت این هفته اعلام کرد که این ویژگی را در پایان ماه به حالت تعلیق در می آورد. پاره كردن.

FAA ویرجین گلکتیک را به دلیل سوالات مربوط به پرواز برانسون متهم کرد
در حالی که به نظر می رسید همه در سفر ماه گذشته ریچارد برانسون به فضا حرکت کرده اند ، FAA س questionsالاتی در مورد اینکه چرا به نظر می رسید پرواز به طور غیر منتظره تا این حد از مسیر پاک شده منحرف شده است ، دارد. FAA مانع از راه اندازی بیشتر این شرکت می شود تا زمانی که آنها متوجه شوند که این معامله چیست.

اپل سرویس پخش موسیقی کلاسیک را خریداری کرد
در حالی که Spotify هر یک یا دو ماه برای هزینه های هنگفت برای خرید پادکست محبوب خبر می دهد ، به نظر می رسد اپل بازار دیگری را برای Apple Music در نظر گرفته است و این هفته اعلام کرد که سرویس پخش موسیقی کلاسیک Primephonic را به تیم Apple Music ارائه می دهد. به

شرکت مادر TikTok یک راه اندازی VR خریداری می کند
این یک راز بزرگ نیست که ByteDance و فیس بوک در تلاش بوده اند تا موفقیت های یکدیگر را کپی کنند ، اما بسیاری احتمالاً انتظار نداشتند که شرکت مادر TikTok وارد بازی واقعیت مجازی شود. این شرکت چینی استارتاپ Pico را خریداری کرد که هدست های VR مصرفی برای چین و محصولات VR سازمانی را برای مشتریان آمریکای شمالی تولید می کند.

توییتر “حالت ایمنی” ضد سوء استفاده را آزمایش کرد
همان ویژگی هایی که توییتر را برای برخی از کاربران به یک محصول فوق العاده جالب تبدیل می کند ، می تواند این تجربه را برای دیگران نیز وحشتناک کند ، در حالی که ظاهراً توییتر در ایجاد آن بسیار کند عمل کرده است. آخرین راه حل آنها کنترلهای کاربر بیشتر است ، که توییتر آن را با یک “حالت ایمنی” جدید آزمایش می کند که هوش الگوریتمی را با ورودی های جدید کاربر جفت می کند.


چیزهای اضافی

برخی از موارد مورد علاقه من از سرویس اشتراک Extra Crunch ما این هفته:

استارتاپ های مورد علاقه ما از روز نمایشی YC ، قسمت 1
“Y Combinator امروز چهارمین روز نمایشی مجازی خود را آغاز کرد و نیمه اول دسته تقریبا 400 شرکت خود را نشان داد. این ارائه ، بزرگترین نمایشگاه YC تا به حال ، یک تصویر فوری از جایی که نوآوری در حال حرکت است ، از جلبک دریایی نه چندان ساده تا Clearco برای سازندگان ارائه می دهد … “

…قسمت 2
“… دیروز ، تیم TechCrunch نیمه اول این دسته ، و همچنین استارتاپ ها را با زمین های یک دقیقه ای که برای ما برجسته بود پوشش داد. ما حتی در مورد آن پادکست گذاشتیم! امروز ، ما همه چیز را دوباره انجام می دهیم. در اینجا لیست کاملی از همه استارتاپ هایی که امروز در رکورد ارائه شده اند وجود دارد ، و در زیر ، آرای ما را برای بهترین زمین های Y Combinator روز دوم پیدا خواهید کرد. آنهایی که به عنوان افرادی که روزانه چند صد زمین را غربال می کنند ، ما را مجبور کردند برویم “اوه صبر کن ، این چیست؟”

همه دلایلی که باید کارت اعتباری را راه اندازی کنید
“… اگر شرکت شما هنوز راهی برای راه اندازی کارت اعتباری یا اعتباری پیدا نکرده است ، ما خبرهای خوبی داریم: انجام این کار از همیشه راحت تر است و باید پول واقعی به دست آورد. فقط بدانید که اگر چنین کنید ، رقابت زیادی دارید و احتمالاً استفاده واقعی مشتری بستگی به میزان چسبندگی خدمات شما و ارزش پاداشهایی دارد که به فعالترین کاربران خود ارائه می دهید … “


با تشکر از شما برای خواندن ، و دوباره ، اگر این مطلب را در سایت TechCrunch می خوانید ، می توانید این را در صندوق ورودی خود از صفحه خبرنامه، و توییت های من را دنبال کنید lucasmtny

لوکاس ماتنی