مرسدس بنز مایباخ EQS SUV را با قدرت، برد و لوکس بیشتر معرفی کرد

من نمی توانم از کباب پز بزرگ مصنوعی بگذرم.

مرسدس امروز مرسدس مایباخ EQS SUV را معرفی کرد، یک شاسی بلند الکتریکی که بر روی شاسی بلند عالی EQS خود ساخته شده است. در این نسخه، خریداران قرار ملاقات‌های فوق‌العاده لوکس از جمله جا لیوان‌های مخصوص طراحی شده برای نگه‌داشتن فلوت شامپاین دریافت می‌کنند.

برگشت به گریل. مرسدس-Maybach EQS SUV مملو از عناصر طراحی تاریخی میباخ است: رنگ دو رنگ، چرخ‌های با ابهت، تزئینات مناسب کاپوت، و بله، کوره‌ای با لت‌های فیلیگرانی، حتی اگر برقی است و رادیاتوری برای محافظت وجود ندارد.

فضای داخلی مملو از ویژگی های منحصر به فرد از جمله پانل های چوبی، صندلی های ماساژور جلو و عقب و بالش های بیشتری نسبت به تخت من است. داشبورد دارای سه صفحه نمایش بزرگ (همانند EQS استاندارد) با یکی برای دسته ابزار، پشته مرکزی و سرنشین است. این نسخه EQS اولین خودروی مرسدس بنز است که از چرم گیاهی دباغی شده با پوسته دانه قهوه به عنوان عامل برنزه کننده استفاده می کند. مرسدس همچنین مشتاق است روند انتخاب چرم خود را توضیح دهد و در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که “زنجیره تامین چرم آن عاری از هر گونه جنگل زدایی غیرقانونی است و مناطق چرا به خطر افتادن یا از بین رفتن جنگل های طبیعی کمک نمی کنند.”

این نسخه میباخ از EQS دارای ابعاد کلی مشابه برادر Merc خود است، اما پیشرانه به طور قابل توجهی قوی تر است. قدرت در نسخه مایباخ با موتور AWD با موتور دوگانه با قدرت 649 اسب بخار و 700 پوند فوت افزایش یافته است. این افزایش قابل توجهی نسبت به نسخه استاندارد مرسدس بنز با قدرت 536 اسب بخار و 633 پوند فوت است. برد الکتریکی نیز بالاتر است، با برد WLTP موقت 372 مایل با شارژ. حداکثر سرعت 130 مایل در ساعت است و رسیدن به سرعت 60 مایل در ساعت 4.1 ثانیه طول می کشد.

حتی با وجود پیشرانه چشمگیر، خریداران Maybach ممکن است به احساس رانندگی با این خودرو اهمیتی ندهند. بالاخره صاحبان می باخ با مایباخ های خود رانندگی نمی کنند. صاحبان مایباخ پشت می نشینند و راننده آنها رانندگی می کند. برای این منظور، صندلی عقب مکانی دوست‌داشتنی برای یک سفر جاده‌ای به نظر می‌رسد. صندلی‌های عقب لوکس‌تر از جلو هستند و مجهز به تهویه، عملکردهای ماساژ و گرمایش گردن و شانه‌ها هستند. اگر بسته Executive Rear Seat Plus انتخاب شود، وسیله نقلیه مجهز به ماساژور ساق پا می باشد و هنگامی که صندلی عقب دراز می کشد، صندلی سرنشین جلو به طور خودکار به سمت جلو حرکت می کند تا فضای بیشتری برای پاها داشته باشد. حتی یک محفظه اختیاری یخچال، میزهای عقب تاشو، و یک محفظه مخصوص برای نگهداری فلوت های شامپاین فوق الذکر نیز وجود دارد.

در مقایسه با EQS استاندارد، به نظر می رسد این نسخه وسیله نقلیه شایسته ای برای یدک زدن نام می باخ باشد، حتی اگر قسمت جلوی آن مشکوک باشد. این خودرو دارای افزایش قابل توجهی در برد و قدرت است و به امکانات لوکس کافی مجهز است تا حتی متظاهرترین غول‌های نفتی را راضی کند. قیمت هنوز منتشر نشده است. انتظار معامله نداشته باشید