مرسدس بنز دستکش EV را در IAA Mobility-TechCrunch پرتاب می کند

مرسدس بنز پیش از نمایشگاه IAA Mobility در آلمان تعداد زیادی خودروی برقی معرفی کرد که شامل اولین EV با مارک AMG با عملکرد بالا ، یک سدان و یک SUV کلاس G است-که همه بخشی از تلاش این شرکت برای تبدیل شدن به یک خودروی برقی است. تنها خودروساز تا پایان دهه

مرسدس در حال حاضر تولید EQS تمام برقی را آغاز کرده است ، یک پرچمدار برجسته و براق که قرار است همتای برقی کلاس S باشد. مرسدس در IAA Mobility قصد دارد حرکات EV بزرگ بعدی خود را به نمایش بگذارد.

در اوایل سال جاری ، این خودروساز برنامه 40 میلیارد یورویی (47 میلیارد دلاری) خود را فقط برای برق ارائه کرد ، هدفی که این شرکت را مجبور به ادغام عمودی بیشتر ، آموزش نیروی کار خود و ایمن سازی باتری های مورد نیاز برای تامین محصولات خود می کند. این طرح در واقع اهداف قبلی برای ساخت و فروش خودروهای برقی بیشتر را رد می کند. در سال 2017 ، مرسدس اعلام کرد که تا سال 2022 تمام محصولات خود را الکتریکی می کند-که به معنای گاز هیبریدی ، هیبریدی پلاگین و یا باتری است. این خودروساز آلمانی در ژوئیه اعلام کرد که تا سال آینده خودروهای برقی باتری را در هر بخش عرضه می کند. که خدمت می کند

مرسدس قصد دارد سه معماری الکتریکی را در سال 2025 راه اندازی کند که اساس همه وسایل نقلیه جدید خود را تشکیل دهد. از پلتفرم MB.EA برای خودروهای سواری متوسط ​​تا بزرگ استفاده می شود ، در حالی که AMG.EA از خودروهای مرسدس-AMG عملکرد آن پشتیبانی می کند و VAN.EA معماری اختصاصی برای مینی ون های مسافری برقی و وسایل نقلیه سبک تجاری خواهد داشت. این شرکت قبلاً معماری اتومبیل های جمع و جور “اولین برقی” خود را با نام MMA اعلام کرده است که تا سال 2024 در خودروها عرضه می شود.

اولا کالنیوس ، سرپرست مرسدس بنز ، هنگام اعلام جزئیات EQE جدید گفت: “تغییر EV در حال افزایش است ، به ویژه در بخش لوکس که مرسدس متعلق به آن است.” “به همین دلیل است که از” EV-first “به” EV فقط “سرعت می گیریم. سال آینده ما در هر قسمتی که سرویس می دهیم گزینه های الکتریکی باتری داریم و تا سال 2025 برای هر مدلی که تولید می کنیم حداقل یک جایگزین برقی خواهیم داشت. “

کالنیوس گفت که این خودروساز قصد دارد تا 2030 یک خودروی برقی به ازای هر دو خودروی مرسدس در مسیر خود به تمام برقی بفرستد ، جایی که شرایط بازار اجازه می دهد.

مرسدس بنز EQB

مرسدس EQ ، EQB ، 2021

این کراس اوور ، که مرسدس اوایل امسال فاش کرد ، در رویداد این خودروساز ظاهر شد. و این بار ، آنها جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاشتند ، از جمله اینکه قرار است در سال 2022 به ایالات متحده برود. این برنامه در پایان امسال در اروپا و چین راه اندازی می شود.

EQB اولین خودروی تولید برق از کارخانه Kecskemet در مجارستان خواهد بود. خودروهایی برای بازار چین در پکن تولید می شود. هنگامی که EQB وارد ایالات متحده می شود ، در دو نوع عرضه می شود. SUV کامپکت ابتدا با نام EQB 300 4MATIC با قدرت 168 کیلو وات یا 255 اسب بخار و سپس با نام EQB 350 4MATIC با 215 کیلو وات یا 288 اسب بخار به بازار عرضه می شود. در نسخه قبلی ، 390 پوند فوت گشتاور خواهد داشت. در هر دو مورد ، برد حدود 419 کیلومتر یا 260 مایل خواهد بود که کمی کمتر از بقیه در روز یکشنبه اعلام شده است. این خودروساز می گوید نسخه دوربرد و همچنین مدل دیفرانسیل جلو نیز به دنبال آن خواهد بود.

پیشرانه برقی یک واحد جمع و جور و یکپارچه است که از موتور الکتریکی ، گیربکس با نسبت ثابت با دیفرانسیل ، سیستم خنک کننده و قطعات الکترونیکی قدرت تشکیل شده است. از موتور ناهمزمان در محور جلو استفاده می شود.

EQB جمع و جور به صورت استاندارد با پنج صندلی عرضه می شود ، اما در صورت داشتن خانواده بزرگ و نیاز به فضای اضافی ، می تواند به هفت نفره تبدیل شود.

مرسدس بنز EQE350

اعتبار تصویر: مرسدس بنز

سدان EQE پاسخ این خودروساز به کسانی است که EQS پرچمدار را می خواستند اما توان مالی آن را نداشتند. این سدان دارای یک موتور الکتریکی واحد است که 288 اسب بخار قدرت و 391 پوند فوت گشتاور تولید می کند. برای کسانی که پیگیری می کنند ، این skosh 41 اسب بخار کمتر از EQS است. این باتری 90 کیلووات ساعتی حدود 660 کیلومتر یا 410 مایل فاصله دارد و می تواند 250 کیلومتر یا 155 مایل دیگر را در مدت 15 دقیقه پس از شارژ سریع شارژ کند. در راه اندازی بازار ، دومین مدل با تغییرات مختلف نیز منتشر می شود ، اما مرسدس جزئیات بیشتری را اعلام نکرده است.

بسیاری از ویژگی های EQS در برادر کوچکش ظاهر می شود ، مانند سیستم پیشرفته کمک راننده ، درهای جلو که به طور خودکار باز می شوند و فرمان محور عقب. سیستم سرگرمی متصل به صفحه نمایش MBUX Hypercreen به صورت اختیاری در دسترس است. با وجود بدنه کمی کوچکتر ، EQE همچنین دارای فضای داخلی جادار است ، با 27 میلی متر بیشتر فضای شانه در صندلی جلو ، 65 میلی متر موقعیت صندلی بالاتر و 80 میلی متر طول کلی کابین بیشتر از کلاس E فعلی.

EQE چهارمین خودروی EQ این خودروساز است که امسال رونمایی می شود و به زودی نسخه SUV EQS و EQE نیز به دنبال آن خواهد بود. تولید در برمن برای بازار جهانی و پکن برای بازار چین انجام می شود و راه اندازی جهانی مبهم از اواسط سال 2022 آغاز می شود.

مرسدس AMG EQS 53 4MATIC+

مرسدس AMG EQS 53 4MATIC+

برای قدرت و عملکرد آماده شوید. AMG EQS اولین مدل تولید الکتریکی AMG باتری بر اساس معماری EQ است. ساخته شده در Affalterbach ، به معنای ترکیب کامل یک وسیله نقلیه بدون آلاینده است که هنوز دارای قدرت ، بدنه و لوکس است. برای تقویت این احساس ، خودرو با سخت افزار خاصی داخل و خارج خودرو با سیستم صوتی ساخته شده است تا خودرو بتواند هنگام حرکت تند تند حرکت کند و به افراد داخل و خارج خودرو حس واقعی AMG را القا کند.

AMG EQS دارای دو موتور الکتریکی AMG است که توان کلی سیستم 484 کیلووات یا 658 اسب بخار را ارائه می دهند. با شروع آن تا شروع مسابقه ، 560 کیلووات یا 761 اسب بخار قدرت و 1020 نانومتر گشتاور تأمین می شود و از 0 تا 100 کیلومتر در 3.4 ثانیه و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت یا 155 مایل در ساعت به شما می رسد.

یک سیستم ترمز بازیابی کننده انرژی را به باتری باز می گرداند که در مجموع 108 کیلووات ساعت ظرفیت ذخیره سازی دارد و 580 کیلومتر یا 360 مایل یا برد را تأمین می کند. این خودرو همچنین برای شارژ سریع DC با بیش از 200 کیلو وات مجهز شده است.

AMG EQS در کربن خنثی “کارخانه 56” در کارخانه مرسدس بنز در سندلفینگه خارج از اشتوتگارت تولید می شود. مرسدس قصد دارد این خودرو را در پایان سال 2021 به بازار عرضه کند.

مرسدس کانسپت EQG

اعتبار تصویر: مرسدس بنز

هورا برای “G قدرتمند!” EQG یک خودروی مفهومی آفرودر برقی کلاس G است که با ویژگی قوی 4 × 4 G و لوکس پیشرفته مدلهای EQ کامل شده است. این خودروساز جزئیات زیادی از EQG ارائه نداد زیرا هنوز راهی برای تولید دارد ، اما آنچه را که ما می دانیم در اینجا آمده است: این موتور دارای چهار موتور الکتریکی است که “قدرت زیادی” دارند و در نزدیک چرخ قرار دارند. بنابراین می توان آنها را به صورت جداگانه کنترل کرد. همچنین محور عقب جدید و گیربکس دو سرعته برای رانندگی در جاده و خارج از جاده وجود دارد.

رانندگی آفرود در پیست مرسدس در کوه Schöckl در ارتفاع 1445 متری در گراتز در پایان توسعه به یک مدل سری آزمایش می شود.

مرسدس مایباخ کانسپت

کانسپت مرسدس مایباخ EQS ، IAA مونیخ 2021

این خودروی مفهومی SUV اولین مایبخ تمام برقی در تاریخ طولانی این خودرو نسبتاً سنتی خواهد بود. Maybach EQS دارای ویژگی های کلاسیک مدلهای قدیمی مدرسه است ، مانند رنگ دو رنگ ، با تکنولوژی پیشرفته درایو EQ. این نیز بسیار جهنم است. فضای داخلی لاک پیانو سفید مخمل و براق به نظر می رسد ، چیزی که نیمه دیگر آن در فیلم است الیزیم ممکن است برای رسیدن به بهشت ​​خود در آسمان رانندگی کنند. این مکان راحت برای کار یا استراحت است ، به ویژه اگر به دنبال “صندلی های اجرایی” و “بسته رانندگان” هستید.

این SUV باید در سال 2023 وارد بازار شود ، اما مرسدس گفت که پلت فرم SUV های آینده را از سال آینده معرفی می کند و برد مورد انتظار آن حدود 600 کیلومتر یا 373 مایل است.