مربیگری اجرایی برای کارکنان پیچیده و احساسی است – TechCrunch

به Startups Weekly خوش آمدید ، اولین نگاه تازه انسان به اخبار و روندهای استارتاپ این هفته. برای دریافت این در صندوق ورودی خود ، در اینجا مشترک شوید

BetterUp ، یک پلت فرم مهارت آموزی و آموزش برای کارکنان قبل و فراتر از مجموعه C ، با احساسات خود در تماس است. این هفته ، استارتاپ تک شاخ با بودجه بسیار زیاد ، یک جفت کسب در هوش مصنوعی احساسی و مدیریت افراد را اعلام کرد: انگیزه و تحسین کردنبه شرایط این قرارداد فاش نشد.

BetterUp خریدهای خود را پس از یک فعالیت شلوغ ، که شامل عبور 100 میلیون دلار درآمد سالانه مکرر ، گسترش به اروپا و برگزاری 1 میلیون جلسه مربیگری انفرادی در بستر خود بود ، اعلام کرد.

صادق باشم این یک دوره است که یک استارتاپ در مراحل رشد از نقاط عطفی برای توسعه غیرمعمول از طریق خریدها استفاده کند. چگونه می توانید ارزش گذاری خود را افزایش دهید؟ دو معامله BetterUp هنوز برای من برجسته بود زیرا آنها نشان می دهند که مسیر مربیگری تا چه اندازه غیر معمول است. با من بمان.

BetterUp ادعا می کند که با تمرکز بر کارکنان و نه فقط مدیران C-suite در زمینه مربیگری پیشگام بوده است. با این خریدها ، ظاهر و نحوه زندگی مربیگری تغییر می کند. به عنوان مثال ، انگیزه به مشتریان BetterUp کمک می کند تا از طریق نظرسنجی ها یا نظرسنجی ها زمینه احساسی پشت داده هایی را که قبلاً جمع آوری کرده اند ، درک کنند. این یک روش افزایشی است که به کارفرمایان کمک می کند تا فوراً بر احساسات کارکنان عمل کنند ، به جای اینکه منتظر بازی طولانی مدت مربیگری باشند.

در طرف دیگر قیف ، Impraise از فناوری برای کمک به مدیران برای پشتیبانی بهتر گزارشات مستقیم خود ، از طریق بررسی عملکرد در زمان واقعی و کانالهای بازخورد یکپارچه استفاده می کند. همانند Motive ، Impraise یک گام خارج از مرزهای سنتی مربیگری است.

الکسی روبیشاو ، مدیرعامل و بنیانگذار BetterUp ، می گوید: “رابطه مستقیم گزارش جایی است که تغییرات در زندگی مردم اتفاق می افتد.” “این در واقع در جلسات مربیگری اتفاق نمی افتد. تغییر بعد اتفاق می افتد. “

به نحوی ، این خریدها BetterUp است که می گوید مربیگری برای همه کارکنان باید یک راه حل کامل باشد که مستلزم مشارکت همه افراد در شرکت-از منابع انسانی گرفته تا مدیران-باشد. نمی تواند دعوتنامه تقویم هفتگی باشد. این نوع سرمایه گذاری می تواند باعث شود که کارفرمایان در ابتدا حتی از ارائه خدمات به کارکنان خود اجتناب کنند ، اما فشار برای حفظ آنها ممکن است آنها را مجبور به تلاش کند. برای دیگر سیستم عامل های مربیگری و مهارت آموزی ، سطح همچنان بالا می رود.

روبیشاو گفت: “مربیگری می تواند یک راه حل نقطه ای باشد ، اما این کافی نیست و ما این را بهتر از هر کس دیگری می دانیم زیرا ما راه حل نقطه ای را اختراع کردیم.” “اگر پلت فرم داده ندارید ، اگر نتایج آن را ندارید. اگر هوش مصنوعی برای شخصی سازی این مورد ندارید ، می توانید 50 مدیر در شرکت خود مربیگری کنید ، “اما نه هر کارمندی.

در ادامه این خبرنامه ، ما را در لحظه بزرگ بوت استرپ آتلانتا ، کابوس کاسپر و روز اپل آشنا می کنیم. مثل همیشه ، می توانید من را در توییتر پیدا کنید nmasc_ و به پادکست من گوش کن ، انصاف.

لحظه بزرگ بوت استرپ آتلانتا

آستین و میامی را کنار بگذارید ، آتلانتا در شهر است. این هفته بعد همه چشم ها به شهر بود Intuit کسب و کار محلی Mailchimp را خرید به مبلغ سرسام آور 12 میلیارد دلار شرکت بازاریابی ایمیلی مستقر در آتلانتا هرگز هیچگونه بودجه خارجی دریافت نکرد ، به این معنی که این معامله یکی از بزرگترین معاملات برای یک شرکت راه اندازی شده بود. و در حالی که برخی دیدند خروج عظیم Mailchimp به عنوان یک پیروزی برای اکوسیستم استارتاپ و سرمایه گذاری آتلانتا ، دیگران احساس متفاوتی داشتند.

در اینجا آنچه باید بدانید: بخشی از استراتژی Mailchimp به عنوان یک شرکت فناوری غیر سنتی شامل عدم اعطای حقوق صاحبان سهام Mailchimp و اولویت بندی تقسیم سود و همچنین حقوق بیشتر بود. این خوب به نظر می رسد ، تا زمانی که استارتاپ شما با 12 میلیارد دلار خارج می شود و متوجه می شوید که در مشاغلی که به ایجاد آن کمک کرده اید هیچگونه سرمایه ای ندارید. این ضربه ای به راه انداز بوت است، همانطور که در طول حقوق صاحبان سهام بحث کردیم. کارکنان با Business Insider صحبت کردند در مورد اولین واکنش های آنها، پاسخ به اینکه آیا این معامله واقعاً به اکوسیستم محلی قدرت می بخشد.

خارج از صندوق ورودی:

کابوس کاسپر

اعتبار تصویر: برایس دوربین/TechCrunch

قاشق چای خوری من این هفته نشان داد که Casper ، شرکت تشک های مستقیم مصرف کننده ، از آن استفاده می کرد دور دیگری از اخراج که دو ده کارمند و CMO ، CTO و COO آن را تحت تأثیر قرار داد. دور اخراج و تغییر مدیران کمی بیشتر از یک سال پس از کاهش 21 درصدی کسپر از نیروی کار و عملیات اروپایی خود را تعطیل کند

برداشت آسان در اینجا این است که کاسپر با مدیریت و هدایت دست و پنجه نرم می کند و پشت پا بوده است از اولین نمایش عمومی آن در سال گذشتهبه با این حال ، من استدلال می کنم که در اینجا تفاوت های ظریف تری وجود دارد.

در اینجا آنچه باید بدانید: یکی از بنیانگذاران در فضای مستقیم برای مصرف کنندگان ، که به دلیل عدم اطلاع مستقیم از شرکت ، خواست نامش فاش نشود ، گفت که اخراج Casper همچنین می تواند پاسخی به به روزرسانی iOS 14.5 اپل باشد ، که برنامه هایی را که با آنها برخورد می کند ، سرکوب می کند. پیگیری داده های کاربران بدون اجازه این تنظیم داده های تبلیغاتی را که شرکت ها می توانند به آن دسترسی داشته باشند محدود می کند و توجیه بودجه و درک اثربخشی استراتژی فروش خود را دشوار می کند.

برای شرکت های DTC ، عدم قطعیت فعالیت خرده فروشی حضوری به علاوه دشواری انتساب تبلیغات یک مانع چالش برانگیز است.

روی این نخوابید:

روز سیب (یک)

اپل با یک رویداد مجازی دیگر به روی صحنه رفت تا از بروزرسانی ها ، ارتقاء و رونمایی های جدید خود خبر دهد. البته تیم TechCrunch ، نتوانست در برابر یک وبلاگ زنده مقاومت کندبه پوشش کامل ما را اینجا بخوانید.

در اینجا آنچه باید بدانید: همه چیز در مورد آیفون 13 جدید بود. برایان هیتر در مورد راه اندازی توضیح داد و آنچه در واقع جدید در مورد تلفن هوشمند است.

آیفون 12 سال گذشته فروش بزرگی داشت و روند رکود فروش گوشی های هوشمند را کاهش داد ، تا حدی به دلیل تنگنای فروش ناشی از تاخیر برنامه ریزی نشده ، اما همچنین به این دلیل که سرانجام اتصال 5G را به خط تلفن همراه اپل آورد.

شماره خوش شانس آیفون 13 (بدون توجه به خرافه ، ذهن را کنار نگذارید) دارای طراحی آشنا است. شکاف جلویی بالاخره کوچک شد-در حال حاضر 20 درصد کوچکتر از مدل قبلی خود-در حالی که سیستم دوربین عقب نیز بازطراحی شده است. صفحه نمایش در حال حاضر 28٪ روشن تر است ، صفحه نمایش Super Retina XDR در iPhone 13 و 13 mini در 1200 نیت است.

داخل و خارج از صحنه:

در اطراف TC

جلسات آمادگی ما به پایان رسیده است. شرکت های Battlefield آمپ هستند. و یک غرفه عکس در راه است.

TechCrunch Disrupt هفته آینده آغاز می شود! رویداد شاخص ما ، با حضور سخنرانانی مانند ملانی پرکینز و رید هافمن ، تقریباً 21 تا 23 سپتامبر اجرا می شود. تیم رویدادها ماه ها صرف کرده است تا این رویداد مجازی را ایجاد کند که به عنوان یک نشریه جذاب ، خودجوش و صادق برای شخصیت ما باشد. و پس از مشاهده اجمالی در هفته گذشته ، می توانم به شما قول دهم که متفاوت از سایر کنفرانس های آنلاین است که در طول همه گیری شرکت کرده بودم.

به هر حال ، همه اینها به این معناست که من آمادگی دارم با همکارانم به این مرحله بپیوندم ، با درخشان ترین نام های فناوری مصاحبه کنم و تا آنجا که ممکن است کارآفرینان بیشتری را ملاقات کنم. عضو می شوید؟ خرید بلیط با استفاده از کد تخفیف من “MASCARENHAS20. »

در طول هفته

در TechCrunch مشاهده شد

فیس بوک می داند که اینستاگرام به نوجوانان آسیب می رساند. در حال حاضر ، برنامه آن برای باز کردن برنامه برای بچه ها بدتر از همیشه به نظر می رسد

Inside Reach Capital بازدهی مبتنی بر edtech را دارد

مشکل Canva با PDF و ارزش 40 میلیارد دلاری آن

در Extra Crunch مشاهده شد

3 استراتژی برای سهولت پذیرش فناوری منابع انسانی برای استخدام مدیران

چه چیزی می تواند رونق راه اندازی را متوقف کند؟

ارزش درآمد نرم افزاری ممکن است بالاخره متوقف شده باشد

Edtech با کلاس های مبتنی بر گروه به اقتصاد خالق متمایل می شود