مدیر عامل و مدیر ارشد محتوا Peloton به Disrupt – TechCrunch می آیند

این یک سال و نیم بی سابقه و بی سابقه بوده است. این همه گیری همه صنایع را کاملاً دگرگون کرده و صنایع دیگر را ساخته یا شکسته است. با این حال ، در دنیای فناوری ، چند دسته به خوبی برای استقبال از یک جهان تغییر یافته به کار گرفته شده اند تا تناسب اندام متصل.

البته قبل از ورود COVID-19 ، فضا در راه خوبی بود و پلوتون تا حد زیادی به عنوان نوک آن نیزه تلقی می شد. دوچرخه های ثابت این شرکت که در سال 2012 تأسیس شد ، منظره تمرینات خانگی را از طریق دوره های زنده تحت هدایت مربی بازتعریف کرده است.

تقاضا برای انتخاب رو به افزایش تجهیزات تناسب اندام با افزایش چشمگیری همراه بود زیرا سالن های بدنسازی در سراسر جهان به مدت نامحدود تعطیل شدند و بسیاری از افراد در خانه گیر کردند تا تجربه تمرین خود را دوباره تصور کنند.

اما این دوره با سهم خود از چالش ها برای مدیران Peloton فرا رسید. افزایش تقاضا باعث شد که این شرکت با مشکلات زنجیره تامین دست و پنجه نرم کند ، در حالی که در ماه مه ، تردمیل های آن با چند مورد فراخوان به دلیل نگرانی از آسیب مواجه شدند.

در تاریخ 21-23 سپتامبر در Disrupt ، مدیر عامل Peloton ، جان فولی و دفتر اصلی محتوا ، جنیفر کوتر ، به ما ملحق می شوند تا در مورد پیشرفت و موفقیت ها و مبارزات شرکت در میان همه گیری بحث کنند.

فولی مدیر عامل سابق Evite.com و Pronto.com و رئیس سابق BarnesandNoble.com است. او در ژوئن 2012 بنیانگذار Peloton بود و از همان ابتدا به عنوان مدیرعامل فعالیت می کرد. کوتتر در سال 2019 برای نظارت بر محتوای پخش شده Peloton به این شرکت پیوست. سابقه وی در برنامه های تلویزیونی شامل حضور در شبکه خرید خانگی و رسانه اکسیژن است.

فولی و کوتر به لیست رو به رشدی از مهمانان بزرگ ، از جمله ملانی پرکینز ، مدیرعامل Canva ، سرمایه گذار Chamath Palihapitiya ، مدیرعامل Calendly Tope Awotona و مدیرعامل Slack استوارت باترفیلد ملحق می شوند. بلیط خود را کمتر از 100 دلار برای مدت محدود تهیه کنید!