مدیر عامل موقت All Raise اکنون تمام وقت است

با توجه به پست وبلاگ غیرانتفاعی، پیج هندریکس باکنر، مدیرعامل موقت All Raise اکنون “موقت” را کنار گذاشته است.

هندریکس باکنر در اوایل سال 2022 به عنوان رئیس دفتر به این سازمان ملحق شد که از بنیانگذاران و سرمایه‌گذاران زن حمایت می‌کند و در ژانویه پس از استعفای مدیر عامل سابق ماندلا SH دیکسون، به عنوان مدیر عامل موقت وارد کار شد. قبل از پیوستن به All Raise، هندریکس باکنر با دیکسون در Founder Gym، یک مرکز آموزش آنلاین برای بنیان‌گذاران کم‌نمایش، کار می‌کرد.

از ژانویه، این سازمان غیرانتفاعی 11 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده بود و شعبه های منطقه ای در نیویورک، بوستون، لس آنجلس، شیکاگو و واشنگتن دی سی را اداره می کرد و در حال کار بر روی یکی در میامی بود.

هندریکس باکنر از زمان در دست گرفتن سکان هدایت، فصل میامی را در اواخر ژانویه آغاز کرد، “برنامه VC Cohorts خود را برای سرمایه گذاران شریک و سطح اصلی راه اندازی کرد، برنامه مربیگری قهرمانان VC را گسترش داد و اولین برنامه ملی ما در زمینه مهارت رسانه سیاه و لاتین را راه اندازی کرد” All Raise. در پست وبلاگ گفته شده است.

در پست وبلاگ خود هندریکس باکنر، او نوشت که All Raise 24000 نفر در شبکه خود دارد و “علاقه زیادی به ایجاد جامعه دارد”، که هایدی پاتل، یک داوطلب VC Cohorts، همچنین در پست وبلاگ All Raise خاطرنشان کرد: “ما به کسی نیاز داشتیم که می تواند موانع را بشکند، پل هایی را بر روی شکاف های عمیق ایجاد کند و شادی خالص را در کار چالش برانگیزی که با هم انجام می دهیم القا کند. من با پیج در سنگر بوده ام – او همه اینها و بیشتر را به ارمغان می آورد.

همانطور که همکار ناتاشا ماسکارناس در داستان ژانویه خود اشاره کرد، این سازمان غیرانتفاعی اهدافی دارد که شامل افزایش میزان سرمایه اولیه که به بنیانگذاران زن از 11٪ به 23٪ تا سال 2030 می رسد، و دو برابر کردن درصد تصمیم گیرندگان زن در شرکت های آمریکایی تا سال 2028 است. .

هندریکس باکنر به TechCrunch گفت که All Raise “فقط یک سازمان نیست، یک جنبش است” و این “اهداف آرزویی برای همه افراد در اکوسیستم بود.” برای اینکه سازمان غیرانتفاعی با موفقیت به جلو حرکت کند و رشد کند، All Raise در سه سطل فعالیت خواهد کرد:

  • زیرساخت: ایجاد پایه های قوی داخلی و خارجی.
  • انجمن و برنامه نویسی: هندریکس باکنر به یک تور هفت شهر می رود تا با اعضای انجمن در تمام بخش های آن و سانفرانسیسکو بازدید کند، “تا روشن شود که استراتژی ما در سال های آینده چگونه خواهد بود.” همچنین در حال حاضر برنامه‌های فعالی برای شرکا و مدیران VC و همچنین نشست سران VC که در ماه اکتبر برگزار می‌شود، وجود دارد.
  • داستان سرایی: All Raise خبرنامه و رویدادهای خاص خود را، چه حضوری و چه مجازی، باز می گرداند. هندریکس باکنر گفت: “ما به تازگی “مکالمات قدرت” خود را با چندین ضربه سنگین باورنکردنی راه اندازی کردیم. “کارهای بزرگ و بسیار زیاد در ماه های آینده.”

هندریکس باکنر گفت: علاوه بر این، All Raise در حال پایان دادن به تحقیقات Checkwriter خود است و تا چند ماه آینده داده های جدیدی منتشر خواهد شد.

اکنون که او به طور دائم در این نقش حضور دارد، هندریکس باکنر گفت که او و تیم 10 نفره‌اش «می‌توانند در آنجا مستقر شوند و در مورد اینکه کجا قرار است برویم، شفافیت داشته باشند».

هندریکس باکنر افزود: «ما واقعاً مشتاق تغییرات بلندمدت و بین نسلی هستیم. برای ما، این بدان معناست که ما مشتاق انتقال پول، تغییر فرهنگ و تغییر قدرت هستیم. من همچنین می‌توانم به چیزی که فکر می‌کنم ابرقدرت من در ساختن و گسترش جوامع است متمایل شوم. ما قادر خواهیم بود با جامعه خود دست و پنجه نرم کنیم و کار را انجام دهیم زیرا کارهای بسیار خوبی برای انجام دادن وجود دارد.”