مدیر عامل مجیک لیپ در مورد آینده AR در مرحله سخت افزاری Disrupt صحبت خواهد کرد

در اواخر سال 2020، پگی جانسون به‌عنوان مدیر عامل شرکت کرد و محور مجیک لیپ را از مخاطبان مصرف‌کننده دور کرد – کسانی که کمتر قادر بودند 2300 دلار برای یک هدست واقعیت ترکیبی بخرند – به جیب‌های عمیق‌تر بازار سازمانی. ما خوشحالیم که جانسون برای یک گپ کنار آتش به ما ملحق می شود مرحله سخت افزار در TechCrunch Disrupt 2023که از 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود.

هدست Magic Leap 2 که برای بهبود بهره وری در صنایع مختلف مانند مراقبت های بهداشتی، تولید و دفاع طراحی شده است، بیش از 3000 دلار قیمت دارد. ما مشتاق شنیدن دیدگاه جانسون در مورد حرکت AR به سمت سازمانی، آینده استفاده از مصرف کنندگان و گوریل 800 پوندی هستیم که هدست واقعیت ترکیبی اپل است که هنوز معرفی نشده است.

قبل از پیوستن به مجیک لیپ، جانسون به عنوان معاون اجرایی توسعه کسب و کار در مایکروسافت خدمت می کرد و در آنجا مشارکت های استراتژیک و معاملات را برای سرعت بخشیدن به رشد شرکت و مشتریانش انجام می داد.

جانسون همچنین 24 سال را در کوالکام گذراند، جایی که او سمت‌های رهبری مختلفی را در زمینه‌های مهندسی، فروش، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار داشت. او همچنین واحد تجاری خدمات اینترنتی کوالکام را اداره می کرد.

جانسون مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی برق از دانشگاه ایالتی سن دیگو گرفت و در حال حاضر به عنوان عضو هیئت مدیره BlackRock فعالیت می کند.

مکالمات بیشتری با کارشناسان برجسته در این زمینه خواهید یافت مرحله سخت افزار، که دارای موضوعاتی مانند رباتیک، لوازم الکترونیکی مصرفی، فضا و موارد دیگر است. این فقط یکی از شش مرحله جدید برای شش بخش پیشرفت در Disrupt.

به جامعه جهانی استارت آپ بپیوندید در TechCrunch Disrupt 202319-21 سپتامبر در سانفرانسیسکو. همین الان پاس خود را بخرید و تا 625 دلار صرفه جویی کنید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.