محصول تبلیغاتی جدید TikTok به ناشران 50 درصد سهام می دهد

TikTok به تازگی از راه اندازی یک محصول جدید به نام Pulse Premiere خبر داده است که هدف آن این است که ناشران را قادر به فروش تبلیغات در کنار محتوای خود کند.

چگونه کار می کند. Pulse Premiere توسعه برنامه فعلی پالس TikTok است که در آن گروه منتخبی از سازندگان برتر نیمی از درآمد را از تبلیغات ویدیویی که بلافاصله پس از پست‌هایشان نشان داده می‌شود دریافت می‌کنند.

پیشنهاد جدید مزایای مشابهی را برای حساب‌های ناشر منتخب مانند Condé Nast، BuzzFeed و NBC گسترش می‌دهد. برخلاف برنامه اصلی پالس، که تنها 4 درصد پست‌های برتر سازندگان را بر اساس معیارهایی مانند لایک‌ها، زمان تماشا و نظرات پوشش می‌دهد، Pulse Premiere امکان فروش تبلیغات را در برابر همه پست‌های ناشران شرکت‌کننده فراهم می‌کند.

آنچه TikTok می گوید. توانایی فروش تبلیغات در یکی از محبوب‌ترین پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای بسیاری از ناشران که با شرایط اقتصادی چالش برانگیز دست و پنجه نرم می‌کنند، تسکین می‌یابد و منجر به اقدامات کاهش هزینه و اخراج کارکنان در سراسر صنعت می‌شود. ری کائو، رئیس جهانی کسب درآمد، استراتژی محصول و عملیات در TikTok، تمایل این شرکت را برای حمایت از ناشران و همچنین ایجاد فرصت‌های تجاری جدید برای این پلتفرم ابراز کرد.

کائو بر هدف TikTok برای تنوع بخشیدن به مجموعه خود و کمک به ناشران برای گسترش حضور خود در این پلتفرم و همچنین به دست آوردن بینشی در مورد محتوایی که با کاربران طنین انداز می شود، تأکید کرد.

تو عمیق تر این اطلاعیه را از وال استریت ژورنال بخوانید.

چرا ما اهمیت می دهیم. این محصول جدید فرصتی را برای دستیابی به مخاطبان جدید در یکی از پلتفرم‌های رسانه اجتماعی با سریع‌ترین رشد ارائه می‌دهد. با مشارکت با ناشران معتبری مانند Condé Nast، BuzzFeed، و NBC، TikTok’s Pulse Premiere به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد نام تجاری خود را با محتوای با کیفیت مرتبط کنند و اعتبار و دیده شدن خود را افزایش دهند.

علاوه بر این، همانطور که پایگاه کاربر پلتفرم رشد می‌کند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از مخاطبان متنوع و درگیر آن بهره ببرند که به طور بالقوه منجر به نرخ تعامل بالاتر، افزایش آگاهی از برند و در نهایت بازگشت سرمایه بهتر برای تلاش‌های تبلیغاتی آنها می‌شود.