مجازی ماندن ؛ خلاصه روزانه چهارشنبه

مختصر روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و اطلاعات ضروری برای بازاریاب جستجوی امروزی را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

صبح بخیر ، بازاریابان ، حضوری بودن به رفاه هیچکس نمی ارزد.

به همین دلیل است که ما قصد داریم رویدادهای SMX و MarTech مجازی را در سال 2022 ادامه دهیم. من می خواهم مانند هر کس دیگری در بین بازاریابان جستجوی جستجوی خود باشم ، اما دلایل بسیار قانع کننده ای برای ادامه کنفرانس های مجازی وجود دارد تا زمانی که به طور کامل مطمئن باشیم که در مورد ایمنی مصالحه نمی کند کریس الول ، مدیرعامل رسانه سوم در (شرکت مادر Land Search Engine) ، این دلایل را در یک سری پست های دو قسمتی بیان کرد:

  • هیچ پیش بینی دقیقی برای آینده COVID وجود ندارد و این بر سایر دلایل زیر تأثیر می گذارد.
  • صنعت گردشگری دچار اختلال شده است. پروازهای خطوط هوایی با مشکل روبرو می شوند ، این بدان معناست که پروازهای کمتر و گران تر برای آینده قابل پیش بینی وجود دارد.
  • طی 18 ماه گذشته ، کنفرانس های مجازی برای ما موفقیت آمیز بوده است. کنفرانس های بازاریابی جستجو به خوبی به فضای دیجیتال ترجمه شده است.
  • حضور کمتر حضوری به معنای بازگشت سرمایه کمتر است که هر بازاریابی باید بتواند از آن قدردانی کند.
  • هزینه شرکت در رویدادهای حضوری افزایش می یابد. الول توضیح داد: “مراکز همایش ، دکوراتورها ، غذاخوری ها و سایر شرکت کنندگان در اکوسیستم هزینه بیشتری برای تأمین امنیت خواهند پرداخت.” “این هزینه ها منتقل می شود. غرفه داران این صورتحساب را به پایان می رسانند. “

وقتی ایمن باشد که به شیوه ای که همه ما می خواهیم جمع آوری شود ، امیدوارم اولین فردی باشم که از شما به SMX خوش آمدید ، اما تا آن زمان ، ما فرصت های توسعه حرفه ای را از طریق کنفرانس های مجازی خود ادامه می دهیم. SMX Next در 9 نوامبر شروع به کار می کند ، ثبت نام کنید و برای تاکتیک های عملی برای غلبه بر چالش های امروز و استراتژی های آینده نگرانه با ما همراه شوید تا بتوانید خود را برای سال 2022 آماده کنید.

جورج نگوین ،
ویراستار


SEO ها با تاخیر در داده های گزارش عملکرد Search Search مواجه می شوند

“ما در حال حاضر بیشتر از حد معمول تاخیر در گزارش عملکرد Search Console را تجربه می کنیم. این فقط روی گزارش دهی تأثیر می گذارد ، نه خزیدن ، نمایه سازی یا رتبه بندی وب سایت ها. “

بسیاری از SEO ها صبح دیروز متوجه تغییر گزارشات Search Console خود شده اند و به رسانه های اجتماعی مراجعه کرده اند تا بپرسند آیا تنها آنها هستند که این مشکل را مشاهده می کنند یا خیر. براساس صحبت های انجمن SEO ، آخرین روز داده ها 17 یا 18 سپتامبر به نظر می رسد.

چرا اهمیت می دهیم. اگر اطلاعات شما به روز نشده است ، هنوز نگران نباشید. اشکال به احتمال زیاد به زودی برطرف می شود ، اما اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را مطلع کرده و گزارش هفتگی خود را تنظیم کنید تا از سوء تفاهم یا اشتباه در داده ها اطمینان حاصل شود. اگر از Search Console API استفاده می کنید ، ممکن است تا زمان رفع اشکال 404s را نیز مشاهده کنید. گوگل به سئوکاران اطمینان داد که این نقص بر نحوه مشاهده یا نمایه شدن سایت ها تأثیر نمی گذارد ، بلکه نحوه انتقال داده ها به آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین یادآوری خوبی است که به طور مرتب به Search Console بروید تا داده های خود را بررسی کنید و فقط به ابزارهایی تکیه نکنید که ممکن است داده ها را به گزارش های خودکار بکشاند.

بیشتر اینجا بخوانید.


نحوه تنظیم Google Analytics 4 با استفاده از Google Tag Manager

Google Tag Manager (GTM) یک راه ساده و ساده برای نصب GA4 در سایت شما و همچنین ایجاد رویدادهای سفارشی ارائه می دهد. تیم جنسن ، مدیر کمپین در Clix Marketing ، برای کمک به شما در شروع کار ، نحوه ردیابی GA4 از طریق GTM و برخی از گزینه های اصلی سفارشی سازی را به اشتراک گذاشته است.

  • مرحله 1: برای شروع ، یک برچسب جدید با نوع برچسب “Google Analytics: GA4 Event” ایجاد کنید. شناسه GA4 خود را در بخش “برچسب پیکربندی” انتخاب کنید.
  • گام 2: در مرحله بعد ، نام رویدادی را که می خواهید در رابط Google Analytics نشان داده شود وارد کنید. در این مورد ، ما از “scroll” برای همسویی با رویداد “scroll” موجود که GA4 دنبال می کند ، استفاده می کنیم.
  • مرحله 3: برای گسترش آن روی قسمت Parameters Event کلیک کنید. در اینجا ، می توانیم یک پارامتر سفارشی برای ارسال جزئیات بیشتر در مورد رویداد به Google Analytics اضافه کنیم. در این مورد ، ما درصدهایی را برای زمانی که افراد به نقاط خاصی از یک صفحه حرکت می کنند ارسال می کنیم.
  • مرحله 4: ما از “scroll_depth” برای نام پارامتر استفاده می کنیم. در مرحله بعد ، مقدار {{Scroll Depth Threshold}} خواهد بود ، متغیری در GTM که با تعامل افراد با صفحه و ارسال مجدد داده ها ، درصد پیمایش را به خود جلب می کند.
  • مرحله 5: برای تعیین مقادیری که می خواهیم دنبال کنیم ، باید یک ماشه ایجاد کنیم. برای شروع یک ماشه جدید ، در قسمت Triggers پایین کلیک کنید و Scroll Depth Trigger را انتخاب کنید. با توجه به اندازه های مختلف صفحه نمایش که ممکن است افراد از آن دیدن کنند ، احتمالاً گزینه درصد بهترین گزینه شما در اینجا است. اعداد نقاط پیمایش را که می خواهید ردیابی کنید ، با کاما از یکدیگر جدا کنید.
  • مرحله 6: ماشه را ذخیره کنید ، برچسب خود را ذخیره کنید و آن را به صورت زنده منتشر کنید. اکنون وقتی به بخش Events در Analytics نگاه می کنید ، باید مشاهده کنید که داده های پیمایش دقیق تر شده است.

می توانید از همان مدل اصلی ارائه شده در بالا برای ایجاد رویدادهای اضافی در Google Analytics استفاده کنید. از نام رویدادی که می خواهید در Google Analytics پر شود استفاده کنید و از پارامترها برای پر کردن جزئیات بیشتر استفاده کنید.

بیشتر اینجا بخوانید.


نتایج غنی از محصول بدون مرور ، شبح Google Maps و سهم صدا در بازاریابی مدرن

برای استفاده از طرحواره محصول برای نتایج غنی ، مرورها لازم نیست. “شما نیاز به مرور ، تجمیع ، یا پیشنهادات دارید. اگر محصول را برای فروش دارید (“پیشنهاد”) ، این کار می کند. “جان مولر از گوگل گفت. ممکن است برای مارک های کمتر شناخته شده دشوار باشد که نظرات خود را به دست آورند ، بنابراین حداقل در حال حاضر ما می دانیم که راه های دیگری برای این کار وجود دارد.

“صدای مردی عمیق با لهجه کمی هندی به نظر می رسید.” برخی از کاربران Google Maps گزارش داده اند که ناوبری صوتی آنها به طور ناگهانی و مختصر به مردی با لهجه کمی هندی تغییر کرده است. این برای من نیز اتفاق افتاده است ، اما مطمئن نیستم که همان لهجه را شنیده باشم. گوگل می گوید از مشکل آگاه است و در حال کار بر روی رفع آن است ، بنابراین نیازی به ترس نیست … مگر اینکه به ارواح اعتقاد داشته باشید.

“اشتراک صدا” در کانال های دیجیتال سهم صدا ده ها سال پیش به عنوان اصلی بازاریابی تبدیل شد ، اما ظهور دیجیتال آب را گل آلود کرد. “این باعث توجه مجدد و بحث در مورد معیارهای اضافی یا جایگزین شده است. تام فیشبرن ، خالق Marketoonist ، می گوید Les Binet در مورد ارزش سهم جستجو تحقیق کرده است ، که برخی مانند مارک ریتسون از آن به عنوان جایگزین احتمالی حمایت می کنند و برخی دیگر مانند Shan Biglione در Zenith به عنوان یک ابزار متفاوت می دانند.


آنچه می خوانیم: حفظ بهره وری تیم خود در حالی که همه گیری ادامه دارد

آیا امسال بیشتر یا کمتر از سال 2020 بهره وری کرده اید؟ به نظر می رسد هیچ اجماعی بین دوستان ، همکاران ، شریک زندگی من یا من وجود ندارد. کارولین لیدن ، مدیر محتوای جستجوی ما ، به من گفت: “خوب ، من سال گذشته بچه داشتم ، بنابراین فکر می کنم از راه های مختلف مولد بودم.” در مورد من ، من چندان مطمئن نیستم – سال گذشته سخت کار کردم ، اما اکنون بسیار کارآمدتر هستم ، زیرا بیش از یک سال زندگی همه گیر و کنفرانس های مجازی تحت حمایت خود داشتیم. دیدن؟ پاسخ به این سال چندان آسان نیست.

یک نظرسنجی HubSpot نشان داد که 39 درصد از کارکنان می گویند سطح بهره وری آنها مانند سال گذشته است. بخش کمی کوچکتر (37)) گفتند که آنها یا کمی بیشتر یا بسیار بیشتر مولد هستند و تقریباً یک چهارم (24)) خود را کمی کمتر یا بسیار کمتر مولد می دانند. هیچ توضیحی در مورد روش نظرسنجی وجود ندارد ، بنابراین باید فرض کنم که این یک نظرسنجی داخلی است – به هر حال ، کارولین فورسی ، مدیر وبلاگ بازاریابی HubSpot ، سعی کرد این تجربیات متفاوت را با لیستی از شیوه ها و استراتژی هایی که مدیران می توانند برای پاسخگویی استفاده کنند ، برطرف کند. به تغییر سطح بهره وری در زیر چند مورد برجسته ذکر شده است.

  • فعالیتهای روزانه یا هفتگی تیم خود را با هم انجام دهید: این می تواند به سادگی یک بازی دو حقیقت و یک دروغ ، یک سوال روز یا همکاری در لیست پخش موسیقی موضوعی باشد. فورسی می نویسد: “ایجاد فرهنگ تیمی قوی یک جزء مهم برای افزایش بهره وری است ، زیرا به کارکنان شما کمک می کند تا در کار احساس تعامل بیشتری کنند و روحیه تیم را افزایش می دهد.”
  • چشم انداز روشنی برای آینده تیم خود ترسیم کنید: بخش “بی سابقه” همه گیری کاملاً از بین نرفته است ، اما در این مرحله ، ما تصور تقریبی داریم که آینده در آینده نزدیک چگونه به نظر می رسد. کلینت فونتانلا ، مدیر بازاریابی در HubSpot می گوید: “کارکنان مجبور بودند خود را با یک دنیای کاری جدید تطبیق دهند ، و اکنون که آنها خود را وفق داده اند ، باید آینده ای دست یافتنی را برای آنها ترسیم کنید تا به جای ابهام و عدم قطعیت کار کنند.”
  • تقویت اعتماد و مرزها: در محیط های دور افتاده ، عدم اعتماد می تواند به مدیریت خرد تبدیل شود. بدون محدودیت ، کار از راه دور می تواند به سرعت در اوقات فراغت ما خونریزی کند ، که می تواند به همان اندازه برای بهره وری مضر باشد.
  • اذعان کنید که بهره وری برای همه متفاوت است: در اینجا یک مثال شخصی وجود دارد – بری شوارتز می تواند قبل از اینکه من خواندن آن را به پایان برسانم ، اخبار مهم صنعت را بنویسد و منتشر کند. در حالی که من نیز این مسئولیت را به اشتراک می گذارم ، معمولاً روی محتوای طولانی تر و همیشه سبز تمرکز می کنم. این بدان معناست که زمان زیادی صرف ارتباط با متخصصان و شرکت ها و دورهای ویرایش می شود. مقایسه ما با یکدیگر به سادگی منطقی نیست. این امر در مورد کارکنانی که دوست دارند 9 صبح تا 4 بعد از ظهر بدون استراحت کار کنند و افرادی که برای ترک فرزند خود در مهد کودک نیاز به ترک چند ساعت دارند ، صادق است.

جدید در Land Search Engine

درباره نویسنده

George Nguyen ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.