متا و داده، تراشه‌ها و کاهش‌ها، کریپتو و بحران‌ها

سلام و خوش آمدید به Equity، پادکست در مورد کسب و کار استارت آپ ها، جایی که ما اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

نمایش دوشنبه ما آخرین اخبار فناوری آخر هفته و آنچه را که در اوایل هفته به تیتر اخبار تبدیل می شود را پوشش می دهد. امروز، ما در مورد آخرین جریمه های متا، چیزهای جدید در تراشه ها و چند دور راه اندازی که توجه ما را جلب کرد صحبت می کنیم!

  • سهام امروز صبح زیاد حرکت نمی کند، که اگر دولت آمریکا داوطلبانه در مورد برخی مزخرفات نکول کند، ممکن است تغییر کند. Crypto اخیراً تغییر چندانی نکرده است، اگرچه ما در حال بررسی حجم کل معاملات هستیم.
  • متا به دلیل نحوه مدیریت داده های کاربران اتحادیه اروپا با جریمه بی سابقه ای مواجه شد. اقامت در داده‌ها موضوع مهمی است و احتمالاً در گفتگوهای آینده در مورد مدل‌های مولد هوش مصنوعی و اینکه آن‌ها داده‌های خود را از کجا و از چه کسی منبع می‌کنند، ظاهر خواهد شد.
  • چین برخی از محصولات Micron را ممنوع کرده است و ایالات متحده را عصبانی کرده است. این دو نیروگاه اقتصادی در حال تلاش برای فاصله گرفتن از یکدیگر در زمینه های کلیدی فناوری هستند. در جاهای دیگر در زمین تراشه، Applied Materials در حال سرمایه گذاری در ایالات متحده است و نگرانی های کارگری در مورد تعداد زیادی از پروژه های تراشه هایی که در اینجا شروع می شوند وجود دارد.
  • Patient21 برای کسب و کار نرم‌افزار و خدمات مراقبت‌های بهداشتی خود گردآوری زیادی کرد، در حالی که Infinite Uptime پول بیشتری را برای «راه‌حل‌های تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌کننده برای ماشین‌آلات» جمع‌آوری کرد.

وای! و این تازه شروع است! برای اطلاعات بیشتر چهارشنبه در اینجا می بینمت!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به وب سایت Simplecast Equity بروید.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در پادکست های اپل، ابری، اسپاتیفای و همه پخش ها مشترک ما شوید. TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!